ایرنا نوشت:

سیلویو برلوسکونیˈ نخست وزیر پیشین ایتالیا محکومیت یک ساله خود را در مرکز نگهداری از بیماران مبتلا به الزایمر آغاز کرد.
برلوسکونی محکومیت خود را با نگهداری از بیماران الزایمری آغاز کرد
به گزارش روز جمعه ایرنا، برلوسکونی از امروز با حضور در موسسه ˈساکرا فامیلیاˈ در ˈچزانو بوسکونهˈ در شمال ایتالیا، محکومیت یک ساله خود را در خدمات اجتماعی آغاز کرد.

نخست وزیر پیشین و رهبر حزب ˈزنده باد ایتالیاˈ که به جرم تخلف مالیاتی و کلاهبرداری در حقوق تلویزیونی به یک سال خدمات اجتماعی محکوم شده است از امروز صبح کار خود را در این موسسه با نگهداری از 20 بیمار مبتلا به آلزایمر به مدت چهار ساعت آغاز کرد.

بیش از یکصد روزنامه نگار، خبرنگار، عکاس و فیلمبردار خارج از این موسسه در انتظار برلوسکونی بودند.

پرستاران و پزشکان این موسسه نیز موظف شده اند تا هیچ عکسی از برلوسکونی در طی حضورش نگیرند.

برلوسکونی از ساعت 9:45 به وقت محلی محکومیت خود را در این مرکز آغاز کرد و پس از آن روز 29 اردیبهشت مجددا مشغول به کار می شود. مرحله اولیه محکومیت وی در این مرکز یک ماه بطول می انجامد.

در پی محکومیت برلوسکونی به چهار سال حبس به جرم تخلف مالیاتی در محاکمه مربوط به حقوق تلویزیونی شرکت ˈمدیاستˈ ، قضات دادگاه میلان اخیرا حکم بکارگیری وی را به عنوان کفاره مجازاتش در مرکز سالمندان به مدت یک سال صادر کردند.

برلوسکونی در محاکمه مربوط به حقوق تلویزیونی شرکت ˈمدیاست ˈ به چهار سال حبس محکوم شده بود که از این مدت سه سال عفو خورده است.

برلوسکونی موظف شده است هفته ای یک روز از این بیماران نگهداری و مراقبت کند و براساس حکم دادگاه او موظف می شود قبل از ساعت 11 شب در منزلش باشد و تا ساعت 6 صبح از ان خارج نشود.

گفتنی است که قضات دادگاه شهر میلان در ماه های اخیر برلوسکونی رهبر حزب راست گرای میانه ˈزنده باد ایتالیاˈ را در محاکمه مربوط به ˈکریمه المحروقˈ دختر جوان مراکشی معروف به ˈروبیˈ، به هفت سال حبس محکوم و به جرم اخاذی و فحشا از فعالیت های دولتی محروم کردند.

دادگاه بازنگری شهر میلان نیز در مهرماه گذشته برلوسکونی را به دو سال محرومیت از کلیه فعالیت های سیاسی محکوم کرد.

برلوسکونی در مرداد گذشته به جرم تخلف مالیاتی و کلاهبرداری در حقوق تلویزیونی شرکت رسانه ای ˈمدیاستˈ با رای نهایی دیوان عالی قضایی، محکوم به چهار سال حبس شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =