تسنیم نوشت:

لغو برنامه سفر سیدحسن خمینی و نشر خبر کذب تجمع در جلوی دانشگاه آیت‌الله بروجردی و دامن زدن به آن در رسانه‌های داخلی و خارجی کار اصلاح‌طلبان افراطی بود.

ابراهیم بارانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ماه‌ها گذشته از طریق تشکل‌های اسلامی دانشجوئی و دانشگاهی و نهادهای مردمی از جمله ستاد مردمی مبارزه با استکبار جهانی دعوت‌نامه‌هائی برای حضور دکتر جلیلی در لرستان صورت گرفت، اما یکشنبه شب یعنی در مورخه 14 اردیبهشت هنگامی که جلسه هفتگی شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجوئی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان برای بررسی برنامه‌های سال جدید جریان داشت، از دفتر آقای دکتر جلیلی با اینجانب تماس گرفتند و پیرو دعوتنامه‌های مذکور، سه گزینه تاریخی را برای سفر وی به استان لرستان پیشنهاد دادند.

دبیر کل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان گفت: شاخه فارغ‌التحصیلان که متصدی برنامه‌های بیرون از دانشگاه‌ها هستند، به این دلیل که برای این هفته فرصت تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی کافی نداریم، لذا روی هفته آینده نظر داشته‌اند، لکن شاخه دانشجوئی چون چهارشنبه آینده درگیر برنامه‌های اعتکاف هستند و از طرفی به علت محدودیت محیط دانشگاه نسبت به شهر طی دو روز می‌توانند اطلاع‌رسانی کنند، بنا بر این روی چهارشنبه هفته جاری نظر داشته‌اند.

او گفت: پس ازرای‌گیری اکثریت به این هفته رای دادند، تا دانشجویان بتوانند هم از حضور دکتر جلیلی استفاده کنند و هم در هفته آینده به برنامه‌های اعتکافشان برسند، بلافاصله در پایان این جلسه که به نیمه‌های شب رسیده بود، با دفتر آقای دکتر جلیلی تماس و برای این هفته یعنی سه روز آینده اعلام آمادگی و از صبح روز دوشنبه 15/2/93 فعالیت‌های دانشجویان برای دانشگاه‌های لرستان و آزاد اسلامی خرم‌آباد و آزاد اسلامی بروجرد و شاخه فارغ‌التحصیلان و ستاد مردمی مبارزه با استکبار جهانی برای مسجد صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد و یکی از مساجد بروجرد شروع شد.
بارانی گفت: ما هیچ اطلاعی از برنامه لغو سفر سیدحسن خمینی به بروجرد نداشته‌ایم، اما یک یا دو روز قبل از سفر دکتر جلیلی متوجه شدیم، برنامه سفر ایشان به دلیل مخالفت‌هائی که صورت گرفته لغو و سبب ایجاد حساسیت‌هائی درسطح شهر شده است.
او گفت: ما هم برای اینکه به حساسیت‌های منفی دامن زده نشود و بهانه‌ای برای مخالفان افراطی فراهم نگردد، لذا برنامه سفر بروجرد را حذف کرده‌ایم.

بارانی گفت: از طرف اصلاح‌طلبان افراطی و همان کسانی که همیشه ادعای آزادی بیان و آزادی اندیشه را دارند، مرتب مسئولان را تهدید و حتی تحت فشار قرار دادند، تا دکتر جلیلی در لرستان سخنرانی نکند، آنها خود یک خبر کاملا کذب و دروغی را در خصوص تجمع اعتراضی مخالفان سیدحسن خمینی در جلوی دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) درست و در رسانه‌های زنجیره‌ای خود این خبر کذب را منتشر کردند و جالب این است که شبکه‌های خارجی از جمله بی بی سی در نشر این خبر دروغ با آنها همنوا شدند، تا بار دیگر ارتباط برخی رسانه‌های زنجیره‌ای از جمله روزنامه شرق که شروع کننده، این خبرکذب بود، با بیگانگان اثبات شود.
بارانی گفت: بنابر اخبار موثق، لغو برنامه سفر سیدحسن خمینی و نشر خبر کذب تجمع در جلوی دانشگاه آیت‌الله بروجردی و دامن زدن به آن در رسانه‌های داخلی وخارجی و فشار برای لغو برنامه سفر دکتر جلیلی، کار اصلاح‌طلبان افراطی و مدعیان آزادی بیان و جامعه چند صدائی بود.
بارانی گفت: این حرکت اصلاح‌طلبان باردیگر اثبات کرد که منظور آنها از آزادی بیان فقط آزادی در ترویج افکار تنگ نظرانه خودشان است وگرنه برای رسیدن به اهداف خود، از ترویج دروغ گرفته تا فعال کردن گروه‌های فشارو حتی بهره‌برداری ازبیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هیچ ابائی ندارند.

دبیرکل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان گفت: ما اعضای این تشکل‌های اسلامی دانشگاهی به عنوان کسانی که بعضا در قبل و بعد از انقلاب جزء سربازان گوش به فرمان آن امام عزیز بوده‌ایم، دلسوزانه به جناب آقای سیدحسن خمینی نوه گرانقدر آن امام راحل توصیه می‌کنیم، حیثیت خود و این بیت شریف را فدای افکار انحصارطلبانه عده‌ای خاص که عمدتا از فعالان فتنه 88 هستند، نکند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    130 3
    دفعات قبلی که سخنرانی سید حسن و افراد دیگه که مثل شما فکر نمیکنندو بهم زدید چطور؟
  • عرشیا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    خیلی پررو تشریف دارین .اون همه ناسزا و تهدید و هتاکی و ... در 14 خرداد 89 هم کار اصلاح طلبان بود ؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
      چه ربطی داره؟ این دلیل نمیشه که برای اصولگرایان شایعه درست کنند و باعث فتنه جدیدی بشه.
  • علی A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    109 2
    بنازم که چقدر رو دارید شما
  • محمد A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    56 3
    مرسى از آقاى بارانى كه شوخى ميكنن تا ما شاد بشيم.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    44 5
    هر کاری دوست دارند می کنند بعد هم زیرش می زنند، بله این است اصولگرایی
  • ممنونم A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    52 3
    به این میگن تاکتیک بزن و در رو یعنی خرابکاری کن و بنداز گردن دیگران
  • محسن IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    22 3
    اصلن میدونین چیه انتخاب احمدی نژاد برای ریاست جمهوری، تشنج در سخنرانی رئیس مجلس و تشنج در سخنرانی حسن خمینی و خیلی کارای دیگر کار اصلاح طلبان افراطی است
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    18 4
    این چه ربطی به اصلاح طلبا داشت؟؟؟؟ بالاخره سخنرانیش لغو شد یا نه؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    20 1
    از نظر اصول گرهای افراطی،روزنامه ها به 2 دسته تقسیم میشن:1روزنامه های اصولگرا و ارزشی 2روزنامه های زنجیره ای
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    28 2
    توکه راست می گی . این آقای دکتر که رای هم نیاورده کاره دیگه ای نداره انجام بده همش سعی میکنه یه خبیر از خودش توی جراید نقل بشه آق جان ما توانائی شما رو قبلاً تو مذاکرات هسته ای دیدیم لطف بفرمائید .از بیانات ارزشمندتون مارو بینسیب کنید.
  • essi IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    70 7
    نوه امام نیازی به توصیه شماها ندارند...تا الان هم به توصیه امام گوش کردن که سکوت کردن
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    48 5
    وقتی رئیس جمهور منتخبتون به گفته وزیر وابسته به جناح خودتون میگه احمدی نژاد طوری دروغ میگفت که من که از صبح با او بودم شک میکردم که نکنه داره راست میگه از شماها که اعوان و انصارش هستین چه انتظاری هست.کنتور که نمیندازه
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    90 6
    این خیلی واضح است که کار کی بوده اگه کار اصلاح طلبان بود که همون اول میومدن مامورا جمعشون میکردن
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    24 4
    همین جمله آخرت نشون میده دم خروس روقبول کنیم یاقسم حضرت عباس ما اعضای این تشکل‌های اسلامی دانشگاهی به عنوان کسانی که بعضا در قبل و بعد از انقلاب جزء سربازان گوش به فرمان آن امام عزیز بوده‌ایم، دلسوزانه به جناب آقای سیدحسن خمینی نوه گرانقدر آن امام راحل توصیه می‌کنیم، حیثیت خود و این بیت شریف را فدای افکار انحصارطلبانه عده‌ای خاص که عمدتا از فعالان فتنه 88 هستند، نکند.
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    127 3
    خدا شفاشون بده، تو روز روشن دارن دروغ میگن
  • ایرانی ES ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    کار لباس شخصی هایی مانند این اقای به اصطلاح دانشجوی افراطی بود.
  • بی نام FR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    21 5
    بله ١٤ خرداد ٨٩ هم اصلاح طلب هاي تنگ نظر جلو چشم امام نذاشتند سيد حسن صحبت كنه در اينكه سيد حسن جناحي نيست شكي نيست اما شماهام فقط حرف مي زنيد و احترام بيت رو نگه نمي داريد.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    33 7
    این ها از عجیب ترین و بی منطق ترین موجودات خدا روی زمین هستند .... کاش میشد یه جزیره ه دور افتاده در اقیانوس آرام پیدا کرد همشون رو فرستاد اونجا ، هم اونجا دلواپس باشند .، هم روزنامه چاپ کنند ، هم بصیرت اشون فوران کنه
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    132 3
    اگر نمایندگان مجلس که به ظاهر نماینده ی مردم هستند به وظیفه ی قانونی خود در مورد ازادی تجمعات قانونی عمل می کردند و احزاب سیاسی را به رسمیت می شناختند این همه مشکل پیش نمی امد .به ظاهر به این دلیل گفتم که هر ایرانی در هر جای کشور حرفی را زد که خلاف میل اقایان بود فورا او را وادار کرده ی غرب می دانند .
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    155 7
    ایشان هم یکی از دلواپسان است حرفش را باور می کنیم به همان اندازه که حرف عزیزشان احمدی نژاد را باور می کردیم
  • کریم A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    14 2
    در کوزه برون هر آن تراود که در اوست
  • حميد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    52 4
    8 سال مملكت كامل دستتون بود و معناي ازادي بيان شمارم ديديم الانم دست شماست ولي تو ظاهر دست اعتداليون هست والا جرات نميكرديد سخنراني نوه امام رو لغو كنيد خجالت نميكشيد همه چيو نقشه و برنامه مخالفاتون ميدونيد؟ چون كافر همه را به كيش خود پندارد.
  • علی A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    7 19
    یعنی واقعا تجمعی در کار نبوده؟ آقا یکی تکلیف مارو روشن کنه عکسی فیلمی چیزی از تجمع ندارین؟ اگر تجمع دروغ باشه یک فاجعه برای اصلاح طلباست و اگه راست باشه یه فاجعه برای اینوریاست. خیلی برام مهم شد این قضیه
    • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
      2 0
      نبوده ؟؟ من خودم اونجا بودم هرکی میگه نبوده غلط میکنه
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    33 3
    اگر اينطور باشه برخي از شما گروههاي فشار حتي از دشمن هم پول ميگيرند و برخلاف منافع گروه خودشان هر كاري ميكنند ، خيلي از اين دروغي كه گفتي تعجب نكردم اصلا اگر راست حرف بزني باور كردني نيست حالا كه با يك اشتباه فاحش و تجمع و افراطي گري باعث شديد كه سعيد جليلي هم نتواند بيايد پرت و پلا ميگويد اما دست شما سالهاست كه براي مردم رو شده اين ملت ملت كه شماها ميگويد در انتخابات شما را كنار گذاشت و انتخابي بر خلاف عقيده و فكر شما كرد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    56 3
    مواردی که گفتی فقط ازشما وهمفکراتون برمیادجناب دبیرکل
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    10 36
    روشنگری خوبی بود حیف است حزب الله با این همه هجمه رسانه ای مظلوم واقع شود یا علی
  • بی نام RO ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    13 0
    خبر چرا نظرمو نذاشتی. دیگه نظر نمیدم. من فقط حقایق رو در مورد اینها گفتم.
  • احمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    37 5
    اصلاح طلبان که دلواپسی ندارند که سخنرانی اولاد پیغمبر را خراب کنند.
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    12 0
    خوب مطمعنا اگه بود چهار تا عکس حتما سایتای خودشون میگذاشتن دیگه
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    14 2
    من کاری با راست و دروغش ندارم. فقط از این دبیر کل و همفکراش می خوام که حیثیت خود و اسلام را فدای افکار انحصارطلبانه عده‌ای خاص که عمدتا از تازه به دوران رسیده های بی ریشه هستند، نکنند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    13 4
    تمامیت خواهان عزیر هرگز نمیذارن ایران آزاد باشه و با دنیا در ارتباط چون اونجوری یگه جایی ندارن
  • مهدی A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    8 1
    اگه به جای نوه امام احمدی نزاد بود یکی این کارو میکرد میگفتند ضد انقلابه یا حکم اعدام صادر می شد یا ابد.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    3 0
    با این کارها داری تیشه به ریشه اصولگرایی میزنید همینه که 4000000 میلیون رای دارید
  • محمد ا A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    4 1
    وقتی نوه امام امنیت سخنرانی ندارد وای به حال دیگران انتصاب های دولت تدبیر و امید از مخالفان کار دستش داده
  • حاج احمد IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    1 0
    همش کارانگلیساست ما اوناروفراموش کردیم ای خدالعنت کنه تخم وترکه انگلیسارو تفرقه می اندازند تا حکومت کنند