ایسنا نوشت:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استفاده از توان گروه های مختلف در دولت تدبیر و امید را دارای آثار مثبتی ارزیابی کرد.

 محسن رضایی در نشستی با موضوع اقتصاد مقاومتی در استانداری قم با بیان این مطلب افزود: در دولت های گذشته تفسیر غلطی از این مساله شده بود و سیاست دولت ها حذف حزب مخالف از صحنه سیاست بود که سبب ایجاد تنش ها و در نتیجه عقب ماندگی می شد.

وی با بیان این‌که باید به سمت دولت های ائتلافی پیش برویم، شعار حرکت به سمت اعتدال و عقلانیت دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همسو با این شعار زمینه استفاده از توان فکری و اجرایی همه گروه ها را فراهم کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، استان قم را به سبب ظرفیت های ویژه فرهنگی و اقتصادی دارای ظرفیت ویژه ای دانست و افزود: قم باید در این زمینه پیشگام و الگوی دیگر استان های کشور باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین بهره گیری از کمک دستگاه های مشاوره ای را در دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: مطالعات گذشته باید بررسی شود و پس از برطرف شدن نواقص در راستای اجرایی شدن آن ها گام برداشته شود.

رضایی با اشاره به حمایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: مجموعه دولت باید در این زمینه پیشگام بوده و از همه ظرفیت ها استفاده کند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =