نسیم آنلاین نوشت:

صادق زیباکلام گفت: مستند 'من روحانی هستم' را ندیده‌ام؛ این مستند جریان مک فارلین را به صورت یک خیانت در آورده است.

خاطرات هاشمی‌رفسنجانی را به عنوان سند قبول دارم. حضور روحانی در ماجرای مک‌فارلین طبق خاطره هاشمی یقیناً درست است.

صادق زیباکلام در در پاسخ به این سوال که آیا شما خاطرات آقای هاشمی را به عنوان یک سند قابل استناد قبول دارید، گفت: خاطرات آقای هاشمی را به صورت کامل قبول دارم فقط ممکن است ایشان یکسری مسائل را به خاطر مصلحت کشور نگفته باشد.
او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ماجرای مک فارلین را که در مستند "من روحانی هستم" به نقل از خاطرات آقای هاشمی مطرح شده،‌درست است؟ گفت: در خصوص مک فارلین اصل بحث مطرح نشده است، این مستند جریان مک فارلین را به صورت یک خیانت در آورده که همه دارند از آن فرار می کنند و ماجرای "کی بود کی بود من نبودم" شده است.

این فعال اصلاح طلب البته در پاسخ به این سوال که آیا شما این مستند را دیدید؟ پاسخ منفی داد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که با وجود سندیت خاطرات هاشمی رفسنجانی،‌آیا‌ حضور روحانی در مک فارلین را تایید می کنید، گفت: بله یقینا درست است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    باز خوبه مستند را تایید کرد. دمش گرم.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
      44 7
      اگر کاری به نفع شما باشد ولو دشمن گفته باسد قبول میکنید اگر به ضررتان باشد طرف را ترور شخصیت می کنید واقعا از عجایب زندگی ما است.پارسال الهه راستگو دروغ بزرگی گفت جمیعا جمع شدید به حمایت از او یعنی حمایت از دروغ امسال روسیه اشغال کرده جمیعا طرفدار روسیه شده اید. اخلاق و ارزشهای اخلاقی از دید شما عزیزان نسبی است هدف هم وسیله را توجیه می کند.خوبه ادم خودش را با خوش مقایسه بکنه ببینه عملکردش چه بوده. الان اختلاسهایی داره کشف میشه که در تاریخ بشر بینظیره نداریم اصلا ، این اختلاسها در 8 سال قبل رخ داده ولی کلا خودتان را زدیده اید به کوچه علی چپ تورم به بالای 50 و ارش پول کشور هم یک سوم شد ظرف یکسال و...نگفته ها بسیار است.
    • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
      29 3
      کجا گفته که مستند رو تائید کرده ؟؟؟؟
    • بی نام EU ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
      5 1
      این فعال اصلاح طلب البته در پاسخ به این سوال که آیا شما این مستند را دیدید؟ پاسخ منفی داد.
  • حامد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    3 5
    شما که مستند رو ندیدی چطور در مورد ماکیاولیسم در این مستند حرف میزنی؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    4 7
    صادق زیباکلام گفت: مستند من روحانی هستم را ندیده‌ام؛ این مستند جریان مک فارلین را به صورت یک خیانت در آورده است. من دیگه حرفی برای گفتن مدارم .
  • امین A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    4 8
    زیبا کلام هم از خود همان مستند ساز ها است.
  • بی نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    12 21
    اگر مستند را ندیده ای چطور فهمیدی ماجرا را بصورت خیانت نشان داده ؟ای کلک
    • بی نام A1 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      1 0
      ربطی به مستند نداره. ماجرای مک فارلین سالها است مطرح هست و بعضی ها به اون یک حال و هوای خیانت داده اند. در حالی که به نظر من معامله ای بود که با امریکا انجام شد و به نفع ایران شد.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    71 8
    حالاکه یه دولت سالم وکارکشته اومده واسه داین ملت کار کنه می خوان اونو به حاشیه بکشن تا نتونه کار کنه خودشون که 8 سال گندزدن چشم دیدن آرامش رو برای کشور ندارن
    • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
      7 6
      احسنت
  • بی نام SK ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    77 9
    ماجرای مک فارلین باعث شد که پدافند هوایی و سلاح های ضد زره ای ما جان تازه ای بگیره و در چند عملیات بعدی ضربات سختی بر پیکر ارتش صدام وارد شد.
  • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    9 1
    من به جوانان عزیز می گم اگر که مهدی هاشمی معدوم در سوریه موضوع مک فارلین را لو نمی داد ما در اوج قدرت مشکلماتمان با آمریکا را در همان سالهای جنگ حل کرده بودیم.کجای دنیا آمریکا مشاور امنیت ملی خود را برای مذاکره با کلی هدیه با پاسپورت کشور دیگری اعزام کرده است؟؟؟؟؟آن هم به ایران که 444 روز دیپلمات های آنان را بازداشت کرده بود؟ البته متاسفانه اقای هاشمی هم محکم و جدی از موضوع دفاع نکرد و انان را تحقیر کرد وگرنه بهترین زمان برای مذاکره همان زمان بود.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    6 1
    لو رفتن ماجرای مک فارلین درواقع دست پخت آقایی بود از نزدیکان مرحوم آیت الله منتظری که بعدها به اتهامات امنیتی اعدام شد، مهدی هاشمی معروف. دوستان ترمزبریده کارشون به جایی رسیده که از رو دست شاهکارهای مهدی هاشمی کپی برداری می کنن. پارسال این موقع ها هم یادمه یکی از آقایون اصول گرا می گفت آقای یونسی دهه شصت حکم اعدام زندانیان امنیتی رو صادر می کرده، سوال من اینه مگه از نظر شما ایرادی داره؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    6 3
    حضور داشته چون نظام در ان زمان اعتماد به ایشان و دیگر مذاکره کننده های مک فارلین داشته. ایشان جزو انقلابیون بوده و چیز عجیبی نیست. اقای هاشمی هم در قبل انقلاب و هم بعد ان فعال بودند حالا بیاییم سوابق افراد را جوری نشان بدهیم که انها را خدای ناکرده جور دیگر نشان دهیم؟ سازنده های این فیلم بازندگان اصلی بودند و اقای روحانی محبوب تر شدند.