۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۰

ایرنا نوشت:

مصاحبه ناگهانی مونیکا لوینسکی زنی که باعث رسوایی اخلاقی بیل کلینتون شد مساله بهره برداری از این موضوع علیه نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا را جدی تر کرده است.

به گزارش ایرنا، مونیکا لوینسکی که در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا کارآموز کاخ سفید بود و با وی رابطه جنسی داشت در مصاحبه ای با مجله ونیتی فر گفت که از آن اقدام پشیمان است.

وی که اکنون 40 سال دارد گفت که رییس جمهوری اسبق آمریکا از وی سواستفاده کرده است. لوینسکی در عین حال گفت که رابطه وی با کلینتون دو طرفه بوده است.

تحلیلگران می گویند ظهور ناگهانی مونیکا لوینسکی و مصاحبه وی می تواند با جدی شدن نامزدی هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مرتبط باشد.

به گفته تحلیلگران، جمهوریخواهان به دنبال بهره برداری از این رسوایی اخلاقی علیه هیلاری کلینتون و ضربه زدن به موقعیت انتخاباتی وی هستند.

سال 1998 به دنبال رسوایی اخلاقی بیل کلینتون و رابطه جنسی وی با این کارآموز کاخ سفید، محافظه کاران در کنگره تلاش کردند که کلینتون را از مقام ریاست جمهوری آمریکا برکنار کنند. با وجود ناکامی آنها، هنوز سایه این موضوع بر زندگی سیاسی بیل کلینتون و همسرش سنگینی می کند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    3 5
    همشون رسوایی دارن همشون بدرد نخورن..دست همشون رو میشه