واحد مرکزی خبر نوشت:

منابع صهیونیستی فاش کردند مارتین اندیک فرستاده آمریکا در امور مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی تصمیم به استعفا دارد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت چاپ تل آویو با اعلام این خبر افزود درپی شکست مذاکرات صلح بین اسرائیل و مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین و تصمیم مسئولان این رژیم مبنی بر معلق کردن این مذاکرات و همچنین تصمیم باراک اوباما رییس جمهوری امریکا به معلق کردن تلاش ها و میانجیگری دولت خود برای احیای مذاکرات صلح ، مارتین اندیک فرستاده کاخ سفید به این مذاکرات تصمیم دارد به زودی استعفا کند.
این روزنامه خاطر نشان کرده است فرستاده آمریکا در مذاکرات صلح به زودی ممکن است به شغل سابق خود به عنوان «معاون رییس مرکز مطالعات و مدیر بخش سیاست خارجی» بازگردد.
به گزارش خبرگزاری دولتی یمن « سبا» از تل آویو ، روزنامه یدیعوت آحارونوت تاکید کرده است مارتین اندیک مسئولیت شکست تلاش ها برای احیای مذاکرات صلح را بر عهده اسراییل قرار داده و تاکید کرده است عامل اصلی شکست مذاکرات ،‌شهرک سازیهای اسراییل است. وی افزوده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل نیز حاضر نشده موضع و دیدگاه های خود را در این خصوص تغییر دهد.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =