مهر نوشت:

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه باید نسبت به مسئله امر به معروف و نهی از منکر حساس بود، گفت: عدم اجرای این فریضه ما را از رسیدن به موفقیت‌ها دور می‌کند و درصد آسیب‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد.

آیت الله احمد علم‌الهدی، صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهیدان علی خلیلی و مسعود مددخانی 2 تن از شهدای امر به معروف و نهی از منکر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: ما اعتقاد داریم که راه فرهنگ‌سازی این نیست که به مأموران نیروی انتظامی بگوییم که با مسئله ضدفرهنگ و بدحجابی برخورد قانونی کند زیرا می‌دانم این کار نتیجه مثبت و موثری به دنبال ندارد به همین دلیل از مأموران خواسته شد تا در چهار مسیر اصلی حرم مطهر کیوسک انتظامی بگذارند و مانع از تردد بانوان بد حجاب شوند، اما بازهم گره این مشکل باز نشد.

وی ادامه داد: اکنون فساد نه تنها حل نشده بلکه توسعه یافته و در داخل حرم رضوی و اطراف درهای ورودی بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند و اکنون باید طوری تبلیغ کنیم که مردم نسبت به بدحجابی معترض شوند.

علم الهدی دربخش پایانی سخن خود در رابطه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنده در خطبه نمازجمعه در خصوص موضوع قبر و معاد سخن گفتم و ظاهرا وزیر ارتباطات نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند و در حقیقت افرادی که در این مسئله دغدغه مند هستند باید آن را به شکل مطالبه درآورند.

او گفت: هر فردی در راه امر به معروف و نهی از منکر باید وظیفه خود را انجام دهد و در این رابطه وظیفه بنده به عنوان امام جمعه گوش زد کردن خطاهاست لذا سخنی نگفته‌ام که به وزیر ارتباطات یا شخص خاصی بربخورد.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    212 5
    اظهارات علم الهدی در نماز جمعه: "البته توجه داشته باشید این آقای وزیر، فردی متدین است و ضد ولایت فقیه نیست و یک روزی در وزارتخارجه به این نظام خدمت کرده است. من نمی‌دانم اینها وقتی پیر می‌شوند چرا این حال را پیدا می‌کنند و به چهار قدمی چاله مرگ که می‌رسند این حرف‌ها را می‌زنند." اظهارات علم الهدی بعد از نمازجمعه: "بنده در خطبه نمازجمعه در خصوص موضوع قبر و معاد سخن گفتم و ظاهرا وزیر ارتباطات نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند و در حقیقت افرادی که در این مسئله دغدغه مند هستند باید آن را به شکل مطالبه درآورند."
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    این علم الهدی می دونه تظراتش چقدر و چه جایگاهی نزد مردم دارد
  • مشهد A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    3 82
    علم الهدی نه عزیزم آیت الله علم الهدی ... شما ها که ادعای روشنفکری و ادب رو دارین رعایت کنین
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
      51 0
      ايشون بهتره به فساد اقتصادي 8 سال گذشته بپردازن دوست عزيز نه حجاب
  • ارش IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    15 0
    مگه شما مسولش نیستی حجاب رعایت نمیشود
  • 021 A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    26 1
    "به همین دلیل از مأموران خواسته شد تا در چهار مسیر اصلی حرم مطهر کیوسک انتظامی بگذارند و مانع از تردد بانوان بد حجاب شوند، اما بازهم گره این مشکل باز نشد." خودشون میدونن بازور نمیشه باز هم دست برنمیدارن...به لباس مردم آخه چیکار دارین؟..چیزی که عرف جامعه باشه مردم رعایت میکنن...ببینید مشکل از کجاست که عرف جامعه ی ما داره تغییر میکنه..اونم به خاطر فقر هست.فقر در همه ی زمینه ها.
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    27 1
    ایشان هرچند وقت یکبار یه حرف عجیب و غزیب میزنه. ظاهرا دوس داره رسانه ای بشه بنه خدا
  • کاوه IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    21 0
    پیری و تدین قبلی وزیر ارتباطات استفاده از فیس بوک چهار قدمی مرگ اونهم چاله مرگ موضوع قبر و معاد چقدر مرتبط ؟؟؟؟؟؟؟
  • عبد A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    1 12
    همه مسئول هستیم باید روز قیامت پاسخگو باشیم غیرت که رفت همه چی میره .منتظر غضب خدا باشیم از سوریه عبرت بگیریم گناه باعث تمام بدبختی هاست به خود بیایم و................