۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۵

ایسنا نوشت:

حسنی مبارک تولد 86 سالگی‌اش را در بیمارستان نظامی المعادی در میان ده‌ها تن از هوادارانش جشن گرفت.

 رسانه‌های مصری گزارش دادند که حامیان حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر یک کیک تولد برای وی تدارک دیدند که عکس وی روی آن قرار داشت و بر روی آن "عقاب عرب" نوشته شده بود و آن‌ها برای گرفتن جشن تولد وی در مقابل بیمارستان نظامی المعادی جمع شدند.

رسانه‌های مصری اعلام کردند که مبارک سه بار از پنجره اتاقش برای هوادارانش دست تکان داد و سوزان مبارک، همسرش نیز در یک بار در کنارش بود.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، این دومین باری است که مبارک از پنجره اتاقش برای هواداران خود دست تکان می‌دهد. حامیان وی در 25 آوریل گذشته نیز به بیمارستان نظامی المعادی رفتند تا در سالگرد آزادسازی شبه جزیره سیناء، رئیس‌جمهوری اسبق کشورشان را ببینند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    5 7
    عقااااااااااااااااب عرباین شخص که یه خاااااائن به عربهخائن به اسلامه...تف به اون قیافش.............لعنت به ابا واجدادش که یه مقدس نما یه وهابی..یه شیطان پرسته...فرعون زمانینه ی مصرهکی جونش درمیاد این ملت نفس بکشه86اوخیش عمری دیگه براش نموندهخدار شکر مرگش نزدیکه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
      0 0
      تو چرا خودتو تیکه پاره میکنی .مردم می فهمند به زور نمیشه حکومت کرد .درضمن تو مملکت ما هیچ جوانی هیچ جوانی هیچ جوانی سر پست مهم نیست همه پیر هستند با احترام بهشون ولی از قدرت کنار نمیرن .و اگر هم جوانی سر کار است اقا زاده است نه سواد داره نه تخصص