ایسنا نوشت:

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پر رنگ خیرین در بخش بهزیستی را نشانه زنده بودن روح انسانیت در جامعه ایرانی دانست و گفت: قلم و قدم همه کسانی که برای معلولین میکوشند، عبادت است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مسؤولان سازمان بهزیستی کشور، توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها را مقدس دانست و گفت: کار برای نیازمندان واقعی، اجر زیادی در بارگاه الهی دارد.

وی با اشاره به تصویت سیاست‌های کلی مربوط به سلامت و یادآوری بندهایی از آن که توسط رهبری معظم انقلاب به دستگاه‌ها ابلاغ شد، گفت: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی باشد.

هاشمی رفسنجانی، «اولویت پیشگیری بر درمان» را بندی مهم در سیاست‌های کلی مصوب در مجمع تشخیص خواند و گفت: با جدّی گرفتن پیشگیری، هزینه‌ها کم و آسان و تعداد معلولین، محدود می‌شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی‌بیند.

بر اساس این گزارش در آغاز این دیدار دکتر هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر نفریه معاون امور اجتماعی، دکتر حبیب الله فرید، قائم مقام امور اجتماعی و رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی، آقای قاسم عبدالله زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر سخنگوئی معاون امور توانبخشی و دکتر فریبا بریمانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از مسؤولیت‌ها، به بیان دیدگاه‌ها برای انجام بهتر مسایل مربوط به بهزیستی و رسیدگی به معلولین پرداختند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    3 2
    درود بر هااااااااااشمی درود بر راستگویان
  • محمدحسن A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    1 0
    سلام آقای هاشمی من معلولم با درجه معلولیت خیلی شدیدآیا خودتان هم به حرفی که میزنید عمل میکنید