۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رسیدگی به وضعیت مناطق محروم را اولویت سازمان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در  بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شازند ، این بیمارستان را از بیمارستان های موفق سازمان ارزیابی وتأکید کرد: با افتتاح این مرکز درمانی، امکان فعالیت پزشکان در این شهرستان فراهم شد.

دکتر سید تقی نوربخش با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری برنامه های مصوبی در بخش درمان به ویژه در مناطق محروم دارد، گفت: اعمال تعرفه های تدریجی درمانی وتأمین نیروهای متخصص در مناطق محروم از برنامه های عمده سال 93 است.

وی ادامه داد: پروژه ساخت منازل مسکونی برای کارکنان وافزایش تعداد تخت های دیالیز از برنامه های تأمین اجتماعی برای بیمارستان شازند است.

دکتر نوربخش افزود: از 15 اردیبهشت سال جاری در راستای تحقق برنامه های دولت تدبیر وامید در حوزه سلامت، 7 بسته سلامتی اجرا می شود وشاهد نقطه عطفی در حوزه سلامت خواهیم بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اگر فردی به مرکز درمانی مراجعه کرد به جز رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد، اظهار امیدواری کرد: مجموعه تأمین اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مشکلات درمانی کشور را مرتفع کند وبرنامه های حوزه درمان و سلامت دولت تدبیر و امید محقق شود.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    1 0
    ببینیم و تعریف کنیم .. از این قولهااا خیلی داده شده ....