۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۸

روزنامه جوان با اشاره به مسنتد"من روحانی هستم" نوشت:

رئیس‌جمهور محترم در سخنان اخیر و در واکنش به این مستند اولاً آن را تلویحاً تخریب خود قلمداد نموده و ثانیاً از منتقدان خواست که با «‌شناسنامه‌» دولت را نقد کنند. هرچند باید مجدداً تأکید کرد که مخاطبان منصف، هرگز مستندی از این دست را یک مصادق «‌انتقاد‌» تلقی نمی‌کنند، اما خوب است دولتمردان محترم نیز نگاهی به کارنامه خود در چگونگی مواجهه با منتقدان و انتقاد بیندازند.

در حالی که فیلم مستندی که توسط چند جوان نسل سومی انقلاب ساخته شده و در مجاری رسمی رسانه‌ای کشور توزیع گردیده، تحمل نمی‌شود و با شکایت و برخوردهای حقوقی مواجه می‌گردد، چگونه دولت و رئیس‌جمهور محترم انتظار دارند منتقدان بتوانند نقد خود را آزادانه و با آسودگی خاطر و با «‌شناسنامه‌» بیان نمایند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    11 1
    اين چند جوان شناسنامه ندارن؟
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    15 2
    چند جوان نسل سومی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا تعدادی عقده ای که از یک منبع لایزال مالی شانتاژ شده اند و نفرات اصلی خودشون رو قایم کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    1 1
    روزنامه جوان با این همه قدرت واقعا داره میترسه از اینکه مشخص کنه حرفاش برای کیه ؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    2 1
    پس شما تحمل "من احمدی نژاد هستم"، "من مصباح هستم"، "من جلیلی هستم" و "من مشایی هستم" رو دارین دیگه؟؟ منتظر باشید
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    1 1
    البته جوان این توضیح را نداده که ایا در زمان دولتین احمدای نژاد که این روزنامه سنگش ر ا به سینه می زند ایا کسی می توانست یک سی دی همانند این مورد درباره احمدی نژاد بسازد و راحت در جامعه منتشرش کند وکسی به او نگوید که بالای چشمت ابروست؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    1 0
    مجوز ارشاد این فیلم رو بیارید بعد مدعی شوید که این فیلم از مجاری رسمی منتشر شده اگر من امروز یک فیلم از اقای احمدی نژاد یا اقایون نماینده پایداری بسازم و بدون مجور منتشر کنم چه برخوردی با من خواهد شد؟ ایا اون موقع شما چماق دست نمی گیرید که واویلا اسلام برباد رفته؟ فتنه گران مشغول شده اند؟ آنقدر درگیر سیاست شده اید که دین و آزادگی هر دو را فراموش کرده اید. برادران اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
  • سیدجلال IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    1 0
    نمیدونم وزارت ارشاد بکجای این مستنند که اگه خبره ترین هنرمندان میخواستنند فیلم تبلیغی برای اقای روحانی بسازند بهتر از این نمیتونستند. ایراد واشکال داره چون سازندگان بهترین ومثبت ترین مقاطع زندگی او را به تصویر کشیده اند وبمراتب بهتر ازاین زمان فعلی اقای روحانی میباشد شاید اقایان نگران باشند که افرادی بخواهند شعارها و سخنرانی ها ومناظره ها ووعده وعیدها وعمل کرد این هفت هشت ماه ایشانرا کنارهم دریک مجموعه در قضاوت مردم فرار دهند