اگر چه دلواپس بودند، اما فریاد «مرگ بر سازشکار» هم سر دادند تا سخن 12 آبان 92 رهبر انقلاب درباره اینکه «هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند»، در میان خنده های برخی اعضای جبهه پایداری و شعارهای حاضران، سالن لانه جاسوسی گم شود.

 محمود عزیزی: دانشجویان عنوان همایش را«گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف» انتخاب کرده بودند، بیرون سالن اما پلاکاردهایی آماده نشان می داد انها برای همه چیز برنامه ریزی کرده اند. برنامه ریزی که حتی لغو نشست در سالن سید الشهدا ، موجب لغو نشستشان نشد و خیلی زود سالن همایش های لانه جاسوسی محل برنامه شد.

پلاکاردهایی مانند «با این تیم مذاکرات هر 10 سال یک بار شاهد تعلیق غنی‌سازی هستیم»، «انرژی هسته‌ای حق معلق ماست»، «بحث احمدی‌نژاد و روحانی نیست بحث منافع ملی ماست»، «حقوق ملت فروختنی نیست، اما اگر خواستید بفروشید به مزایده بگذارید نه مناقصه» و... بخشی هایی از پلاکاردهایی بود که با کنایه توافق ژنو و دولت روحانی را نقد می کرد.

هفته نامه 9 دی، هفته نامه پنجره ، نرم افزاری با عنوان دلواپسیم  و دو سی دی در خصوص مساله هسته ای دیگر اقلامی بود که در میان علاقمندان توزیع می شد.همه این مقدمات در کنارحضور پر رنگ اعضای جبهه پایداری درهمایش، محلی برای مانور منتقدان دولت بود.  نشستی برای استیضاح تیم مذاکره کننده، نقد توافق ژنو و رئیس جمهور.

همایشی برای سازشکار خواندن حسن روحانی و قهرمان خواندن سعید جلیلی.آن چنان که عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در سخنانش گفت :« قهرمان دیپلماسی سعید جلیلی است .» بعد هم تاکید کرد گروهی انتخابات سال 92 را مصادره کرده‌اند .در انتها هم خاطر نشان کرد:«آن‌ها به ما می‌گویند پیام انتخابات و حماسه سیاسی را بگیرید ما هم به آن‌ها می‌گوییم شما هم پیام رفراندوم یارانه را دریافت کنید و از توهم دانایی دوری کنید.»

کریمی قدوسی نماینده مشهد که از منتقدان توافق ژنو است و شورای عالی امنیت ملی از او به خاطر نطقش شکایت کرده است ،دیگر چهره ای بود که در نطقش  جمعیت حاضر را به شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه رساند.

او با کنار هم قرار دادن اظهارات رهبر انقلاب درباره  اینکه «با مذاکرات مخالفتی نمی‌کنم اما خوشبین نیستم» و اظهارات اخیر حسن روحانی در گفت وگوی تلویزیونی درباره اینکه «خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد،درسیاست خارجی باید واقع نگر بود.»این چنین نتیجه گیری کرد:«ما سراغ نداریم مسوولی را که این گونه درباره نظر صریح رهبری نظر دهد .»

اظهار نظری که با شعار «مرگ بر ضدولایت فقیه»  و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» حاضران همراه شد.

زمانی هم که صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران در سخنانش گفت :مطمئن باشید با پذیرش توافق ژنو بهاییت و سروری بهاییت را به نام حقوق بشر باید بپذیریم وپس فردا حجاب اسلامی هم ممنوع خواهد شد. باز هم حضار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند .بعد هم یکی از نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر سازشکار» سر داد.

شعاری که حتی وقتی مجری برنامه  اشاره به اظهارات رهبر انقلاب درباره سازشکار نبودن تیم مذاکره کننده اشاره کرد، مهدی کوچک زاده نماینده تهران قانع نشد و  درپایان مراسم در پشت تریبون گفت: به هرحال کسانی که مذاکره می‌کنند مواظب باشند سازش نکنند.

در میان منتقدان حاضر، ناصر نوبری سفیر ایران در دوران شوروی سابق و فواد ایزدی تنها چهره هایی بودند که در سخنانشان به  توافق ژنو براساس تخصص خود پرداختند.

نوبری به عنوان دیپلماتی که یکی از چهره های ثابت نقد توافق ژنو است ابتدای سخنانش گفت که در دوره احمدی نژاد از کار برکنار شده است ولی منتقد این توافق است.

پیشنهاد کرد که باید همانند تیم ملی که به جام جهانی می‌رود،تیم مذاکره‌کننده ایرانی را تقویت کرد. سوال کرد:این تیم آخر نخبگی ماست؟ بعد هم به کنایه گفت: این هیات مذاکره‌کننده نیز می‌بایست مثل تیم ملی فوتبال، یک تیم ملی باشد نه تیم باندی! در انتها هم پیشنهاد کرد افرادی به تیم مذاکره‌کننده اضافه شوند.  الهام امین‌زاده، معاون حقوقی رییس جمهور، سرمدی قائم مقام وزارت خارجه،  صدر مشاور وزارت خارجه، حسین شیخ‌الاسلام و لواسانی از دیپلمات‌های پیشکسوت کشور 5 چهره ای بودند که نوبری به رئیس جمهور و وزیر خارجه پیشنهاد کرد در مذاکرات نهایی حضور داشته باشند.

فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران هم اگر چه گفت که نباید توافق ژنو را سیاه و سفید ببینیم، اما اظهار داشت: «این توافق نکات منفی زیادی دارد اما فرصت‌هایی هم در آن ایجاد شده است و کاری که وزارت خارجه و دولت انجام می‌دهد، این است که از این فرصت‌ها استفاده کند.»ایزدی البته اشاره ای به فرصت های این توافق نکرد.

پایان این همایش هم به اندازه اصل آن خبر ساز بود. عرصه ای که چهره های اصلی جبهه پایداری و برخی حامیان دولت سابق  در اظهار نظر های کوتاهی نقد توافق ژنو را فراموش و به نقد دولت پرداختند.

حاشیه های این مراسم

حمید رسایی نماینده تهران که اواخر این نشست به جمع حاضران اضافه شد، در پایان مراسم خطاب به دولت‌مردان گفت: شاید شما از ما منتقدان عصبانی باشید و ما را بی‌سواد اعلام کنید، ما صداوسیما را نداریم اما افکار عمومی با ماست. توافقنامه ژنو می‌تواند استقرار کشور ما را به خطر اندازد.

اظهار نظری که باعث شد جمعیت حاضر با فریاد صداوسیمای ما، موج سانسور را بشکن، خواستار پخش این همایش از تلویزیون شوند.

محمدعلی رامین، معاون وزیر ارشاد دولت نهم هم در سخنانی گفت: آقای روحانی بالاخره رای مردم را گرفت و امیدوارم مطالبی که در این جلسه گفته شده به گوش ایشان برسد و فراموش نشود آقای روحانی برای پیروزی در انتخابات نه نیرویی داشت و نه برنامه‌ای و همه این‌ها با پشتیبانی و حمایت همان شخصی بود که شما آن را می‌شناسید.

در این هنگام دانشجویان با فریادهای هاشمی رفسنجانی به نام فرد مورد نظر رامین اشاره کردند.

نبویان، دیگر نماینده تهران و از اعضای جبهه پایداری هم در سخنانی گفت: تیم مذاکره‌کننده به ما می‌گوید ذهنیت شما یک چیز است و ذهنیت ما یک چیز دیگر. چگونه می‌شود حل مشکلات کشور را از مذاکره‌ای که با دشمن خود انجام می‌دهیم، انتظار داشت. این عاقلانه نیست نباید چشم‌مان به آمریکا باشد بلکه به باید به خداوند توکل کنیم.

نبویان گفت: رابطه با آمریکا و سران کفر، امری است که از دنبال کردن مذاکرات پیگیری می‌شود. آن‌ها دنبال ایجاد رابطه و دوستی هستند و در مذاکره نام یکدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند. آیا این روش مذاکره است؟

او خاطرنشان کرد: با توافق ژنو، 95 درصد هسته‌ای را دادیم و 5 درصد رفع تحریم‌ها را هم نگرفته‌ایم و تا الان هم یک دلار دست ایران را نگرفته و یک کشتی هم بیمه نشده است. ایجاد رابطه با آمریکا ساختن خانه با تار عنکبوت است.

قاسم روانبخش از اعضای حلقه دفتر آیت الله مصباح یزدی هم در سخنانی با بیان اینکه خطری که این روند را دنبال می‌کند، این است که آن‌ها پس از اکسید کردن 20 درصد به دنبال اکسید کردن 5 درصد و برچیدن برنامه هسته‌ای و به دنبال اکسید کردن فرهنگ انقلاب و امام هستند، اظهار داشت:ما باید نشست‌های بزرگ‌تری را برگزار کنیم و دلواپسی‌مان را درباره فرهنگ انقلابی‌مان بیان کنیم.

سعید زیباکلام برادر صادق زیبا کلام که یکی از اصلی ترین منقتدان توافق ژنو در بدنه اساتید دانشگاه هم است در سخنانی با بیان این که از آذر تا دی‌ماه سال 92 نگران برنامه هسته‌ای بودم و از دی‌ماه به بعد نگران رکن اصلی نظام یعنی حاکمیت بودم و از فروردین 93 به بعد نگران انقلاب اسلامی هستم، افزود: به نظر من مساله از دلواپسی گذشته است و باید بشوریم و اعتراض کنیم و نه این که صرفا دلواپس باشیم چراکه انقلاب اسلامی در خطر است.

 

29212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 142
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    دمشون گرم. اقای روحانی در مورد داخل کشور ضعیف عمل کرده
  • عرشیا A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    61 4
    توافق ژنو و در پی ان توافقنامه جامع و فراگیر بین ایران و قدرتهای جهانی مورد تایید اکثریت ملت ایران است و افراطیهای گستاخ هم هیچ حقی برای تخریب ان و در اصل تخریب دولت ندارند .درود بر تدبیر و امیدی که منادیش دکتر روحانی و دکتر ظریف گرامی هستند .
    • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      2 2
      عرشیا احتمالا چون شما موافقی این به این معنی است که اکثریت ملت موافقند , ضمنا ادبیاتت خیلی اشنا یه نظر میرسه
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    63 2
    مسئله هسته ای حتمن باید امسال و برای همیشه حل و فصل بشه وگرنه کشور دچار اتفاقات بسیار تلخی خواهد شد.
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    77 2
    نفس هاي افراطيون به شماره افتاده اما بدانند 8 سال گذشته رو هيچ وقت از ياد نخواهيم برد چرا که باز سازي آن سالها طول خواهد کشيد . به قول خودشان :آن ... را لولو برد"
  • حامد IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    70 3
    ما تا اینها رو داریم به دشمن خارجی احتیاج نداریم
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    45 2
    این واقعیه یا طنز ؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    63 1
    چرا اینا میتونن راحت از این همایش ها داشته باشن و هرچی میخوان بگن ولی ما نمیتونیم؟ ما یه کنسرت هم می خوایم بریم میریزن درش رو میبندن، یه مرکز خرید هم میخوایم بریم جلو درش گشت مارو میبره، چرا کسی به اینا کار نداره؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    59 2
    شما بیشتر دلواپس انتخابات هستید نه دلواپس مردم و نظام منتظر انتخابات باشید
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    54 2
    واقعا برای تک تکشون متاسفم
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    60 2
    اين همه دلواپس دردولت قبل وبدبختيهاي ملت كجابودند
  • مخاطب IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    19 14
    می گم من یه سوال دارم واقعا شما رسانه بی طرفین؟
  • غفار A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    35 1
    گمان نکنم این ها صحبت ها و نظرات عامه مردم باشد. خبرآنلاین لطفا یک نظر سنجی بزار تا بهشون نشون بدیم همه ی مردم موافقشون نیستند؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    40 3
    خداييش کلي حال کرديم و خنديديم.از صدا و سيما عاجزانه خواهش مي کنيم صحبت رفقا را پخش کنند تا ملت کمي بخندند.خواهش مي کنيم.
  • بی نام US ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    42 2
    برخی حیات و منافعشان در جنگ و هر چه غیر از صلح است. ممنون از خبرآنلاین که تبارشناسی این گروه ها را هم در قالب مقاله ها ارائه می دهد.
  • بچه مشد IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    35 2
    خوشم مياد كه دولت باهاشون باشه و نباشه بازم در راس هستند و براي برگزاري هرگونه همايش و راه پيمايي و حتاكي و... دغدغه اي ندارن....... يادم مياد آقاي خرم وزير سابق خاتمي يه بار در زمان انتخابات سال گذشته گفت "فرق ما و شما اينه كه وقتي دولت ما در راس نباشه ما خونه نشين هستيم ولي شما در هر صورت همه كاره ايد".
  • سید کمال IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    36 1
    خدایا کی اینا منافعشون تامین میشه تا دست از سر مردم و منافع مردم بردارند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    122 4
    خجالت خجالت...به اسم ما مردم حرف نزنید شما فقط چند نفرید در برابر ملت بزرگ ایران که آقای روحانی را انتخاب کردند
  • قلی خان A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    67 2
    جمع شکست خوردگان که در حال عقب نشینی به گزافه گویی می پردازند.
  • مظلوم IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    39 3
    خدایا تو به داد این ملت مظلوم و رهبری برس که با یه عده جماعتی طرف هستیم که فقط و فقط فکر و زکرشان تضعیف دولت و تشویش اذهان عمومی و منافع شخصی خودشان است که به لطف خدا دستشان دیگر برای مردم رو شده است .
  • علی اصغر A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    42 2
    از کی میترسین که نظرات مردم رو درچ نمیکنید ؟یعنی اینقدر اصحاب پ ا ی د ا ر ی ترسناک هستند .به خدا هیچی نیستند .باید از اون روز بترسن که با واکنش اساسی مردم مواجه شوند .
  • فرشاد IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    42 0
    "ما هم به آن‌ها می‌گوییم شما هم پیام رفراندوم یارانه را دریافت کنید" آقای عزیز شما اصول گرایان با سوء مدیریت خود مملکت را در سراشیبی سقوط قرار دادید و مردم را آنقدر فقیر کردید که نمی توانند از یارانه ها چشم پوشی کنند. حالا این شد رفراندوم تایید شما؟
  • سدارتي IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    36 2
    خدمت اين عزيزان بايد گفت هشت سال هر جور خواستين مملكت رو چرخوندين و بازي دادين بگذارين اين دولت هم 4 سالش تموم بشه بعد نقدش كنيد.
  • mehran008 IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    33 1
    چرا واسه همچین همایشایی به راحتی مجوز میدن؟ اما واسه مراسم ترحیم نه...
  • سیدعباس A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    45 2
    بیشتر دلواپس خویشند...
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    67 2
    همه باید تلاش کنیم تا به دوران احمدی نژاد بر گردیم چون کاسبی ما دارد کساد میشود اگر تحریم ها برداشته شود پس ما و شرکتهای اقماری ما با چه بهانه ای واردات را به نام خود انجام دهند با چه بهانه ای جیب این مردم را خالی بکنیم
  • ميثم IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    61 3
    بريد بابا بزارين مردم نفس بكشن
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    38 3
    خدايا خودت شر بد خواهانان و خيانت كاران به مردم ايران را از سر ما كم فرما.آمين
  • مهدی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    37 1
    برای موافقان توافق هم این مجوزها و تریبونها اختصاص پیدا میکنه؟
  • omid IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    27 3
    جمع شون جمع بوده مطمئنم تو انتخابات بعدی واب قاطعی می گیرن
  • دلواپس دلواپس ها A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    59 2
    خدا این مملکت را از شر آدم های تندرو و بی سواد در امان بدارد. الهی آمین
  • علي IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    37 2
    اين واضح است كه تحريم سفره‌اي بود كه براي عده‌اي پهن شده بود و با توافق اين سفره برچيده شد. چنان دم از نگراني مي‌زنند كه گويي در زمان دولت گذشته و فسادهاي مالي و فرهنگي و ديپلماسي آن در كشور و بر مسند امور نبودند
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    41 3
    خوبه خودتان هم می دانید که آقای هاشمی انسان مقتدری در سیاست ایران است. حالا چرا ناراحتید که ایشان اینهمه طرفدار داره؟ شما هم بلدید بروید و طرفدار جمع کنید. خداییش خیلی خنده دار هستن بر اساس قانون رفتار کنن، هرکار می خوان بکنن.
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    54 1
    مشخصه كه رانت خواران و كاسبان تحريم نونشون حسابي آجر شده كه اينقدر عصباني شدند و به در و ديوار مي كوبند
  • محمد IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    43 1
    جماعتی که شعار مرگ بر... را خطاب به وطن خود هم سر می دهد چگونه می تواند داعیه ایستادگی در برابر استعمار و استکبار جهانی داشته باشد؟ شما با چه چیزی و چه کسی قصد مبارزه دارید؟ کاری نکنید که مردم یک مساله کاملا فنی و تکنولوژیکی مثل انرژی هسته ای را در کنار شما ببینند و از آن متنفر شوند حکایت شما مثل حکایت آن موذن بدصدایی است که دختر حاکم سرزمین کفر که به اسلام علاقه مند شده بود با شنیدن صدای اذانش قید اسلام و مسلمانی را زد و حاکم به دلیل خدمت بزرگی که به وی کرده بود او را بسیار تکریم و تجلیل کرد پس اگر قصد نابودی انرژی هسته ای و هر چیز دیگری را ندارید لطفا دست از اینگونه دفاع کردن از آن بردارید
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    56 3
    و چه آش کثیفی است این قدرت و سیاست
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      56 6
      و صد افسون که این آش کثیف رو با دیانت مخلوط کرده اند
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    34 2
    به امید خدا نماینگان محترم بعد از انتخابات آتی مجلس فرصت کافی برای این نشستها خواهند داشت چون دیگه رای نمیارن که بخواهند وقت مردم و مجلس رو تلف کنند قط می تونند وقت خودشون رو حروم کنند.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    36 1
    این همه سخنرانی پس کو نقد ؟ کلا در مملکت ما به صدا بلند کردن و قیل وقال کردن میگویند نقد
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    48 2
    توافقنامه ژنو کمترین اثرش جلوگیری از جنگ با سازمان ملل بود.آنوقت ایرانی میماند که عزتش بماند.
  • ايران كوچك IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    58 4
    هزينه اين همايش از كجا تامين شده اونايي كه شناسنامه نشون ميدن شفاف بگن ......
    • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      7 68
      اینا وابسته به دولت نیستند که بخوان از بیت المال مجالس آنچنانی برگزار کنن.
  • علی IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    32 1
    از اینکه گروهی منتقد هست و همایش می گذارند مشکلی نیست . اما آیا اجازه میدن حامیان توافق هم جمع بشوند . سالن هم نمی خواهیم احتیاجی به نماینده مجلسی و امکانات سازمانها نداریم .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    61 2
    به نظر میرسه دکان برخی بد جوری تخته شده
  • امیر IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    48 1
    این ره که شما میروید به ترکستان است آخرش تمام کشور را به تباهی میدهید و چیزی نمیماند که دلواپس آن باشید بحث آمریکا نیست انگار که ما با جامعه جهانی سر جنگ داریم اگر حتی یک کم شم سیاسی داشته باشید میفهمید که خیلی از کشورها ضمن تعامل با جامعه جهانی سیاست های خود را پیش میبرند ولو طی یک برنامه بلند مدت . تندروی در هر زمینه ای باطل است ومطمئن باشید که با منزوی شدن فقط رو به عقب میرویم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    56 3
    آقاي رامين با صحبتش در مورد آقاي رفسنجاني در واقع شعور مردم در انتخابات و انتخاب آقاي روحاني رو به مسخره گرفته.
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    33 3
    اگه برای این آقایان مردم مهم هستند 1 چرا وقتی خودشان مسئولیت داشتند اجازه هیچ گونه اظهار نظری به مردم داده نمی شد 2 چرا امکان چنینن همایشی در نقد عملکرد اقایان در زمانی که مدیریت در دستشان بود داده نمی شد 3 هزینه و منافع که مردم از عملکرد آنان نسیبشان شد را تشریح کنند
  • علی ام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    23 54
    این کامنت بنده رو فراموش نکنید. روحانی اولین رییس جمهوری که به دور دوم راه نیافت.
    • الهام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      40 3
      اتفاقا خاتمی هم در هر دو دوره با رای قاطع و در همان دور اول و بدون تقلب رئیس جمهور شدند. پاینده باشی آقای خاتمی که مایه عزت و افتخار ایران بودی و هستی.
  • امیر IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    266 5
    چه واژه هایی رفراندوم یارانه من و خانواده ام ثبت نام یارانه کردیم،چون نیاز داشتیم اما پروپاقرص ترین طرفداران روحانی و مخالفان پایداری هستیم.
  • امين IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    315 6
    چطور اين دوستان زماني كه در دولت دهم به گفته علي لاريجاني ٧٠٠ميليارد دلار در امد نفتي رو با بي تدبيري هدر دادن دلواپس نشدن؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    302 6
    خبر آنلاين عزيز لطفاً يه ليستي از همه اين افراد و مشاغلي كه در دوره احمدي نژاد داشتند و الان بيكار شدند تهيه كن تا همه مردم بفهمند كه اينا دلواپس چي هستند
  • مهرداد IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    290 5
    سوییس آزادترین کشور دنیا برای سیاستهای اصلی خود بلافاصله همه پرسی برگزار و همه نهادها هم بدون ذره ای ابهام وایهام به آن پایبند میباشند . حالا چه ایرادی دارد فقط برای یکبار این توافق به همه پرسی گذاشته شود تا تکلیف دولت مشخص گردد. شاید در اینصورت این حامیان کذاب و دروغین ملت و کاسبان تحریم و فتنه ، دست از سر این مردم نجیب بردارند . انشاالله
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    226 7
    ترس اين جماعت از فراموش شدنشان است. و الحق كه ترسشان به جاست. زيرا به زودي از ياد مردم ايران خواهند رفت
    • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      116 5
      درسته بين مردم جايگاهي ندارند قبلا هم نداشتند، اما بسيار قدرتمند هستند
  • مصطفی IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    226 5
    بیان این که از آذر تا دی‌ماه سال 92 نگران برنامه هسته‌ای بودم و از دی‌ماه به بعد نگران رکن اصلی نظام یعنی حاکمیت بودم و از فروردین 93 به بعد نگران انقلاب اسلامی هستم، ای کاش ای کاش یه ذره هم نگران مردم بودید ... اگه یک دهم این فریادها رو تو این 8 سال میزدید به خدا وضع ما اینطوری نبود .. چقدر اساتید اقتصاد ما میگفتن به خدا داریم به بیراهه میریم هیچکس گوشش بدهکار نشد ... بیا با 800 میلیارد درامد ارزی این شد وضعمون
    • طرفدار روحانی EU ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      3 53
      می دونی زیبا کلام کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی نمی دونی که زیبا کلام بزرگترین منتقد احمدی نژاد در 8 سال گذشته است
  • سپیده IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    عجب چه نیرویی پشت اینهاست که انقدر راحت علیه رییس جمهور مملکت همایش میگذارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      221 6
      سپيده خانم، قدرت اصلي مملكت دست اينهاست، به جرات ميشه گفت چنين تشكلاتي قدرتشون از يك وزير هم بيشتره
    • بنده خدا A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      ببخشید یادت رفته که توی 8 سال بدترین توهین ها و بدترین مقالات علیه احمدی نژاد نوشتن آیا کسی جیک زد کسی اعتراض کرد ولی یکبار از رئیس جمهور محبوبتون نقد شده دارید خودتون رو میکشید
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      118 7
      آقای بنده خدا،شما یه سر به بند .... زندان اوین بزن میبینی اونایی که نقد کردند و گفتند احمدی نژاد خطرناکه الان کجان
  • بی نام GB ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    63 6
    درواقع اسمش باید بود " همایش کاسبان تحریم
  • حداديان A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    50 2
    از دو جهت متاسفم ، اول دولت كه متاسفانه پاسخ كوبنده و قاطع در چهارچوب قانون به اينها نميدهد و يا نميتواند بدهد و دوم براي مردم كه به اسم افكار عمومي از اينان سوءاستفاده ابزاري ميشود ، آقاي رسايي : شتر در خواب بيند پنبه دانه ، از كي تا حالا يك عده معلوم الحال كفش پرت كن شدن افكار عمومي ؟ از جهتي بله مردم با افتخار در يارانه ها ثبت نام كردند و علت اصلي آن عدم اعتماد و نارضايتي از بدنه حكومت و نظام و حتي امثال شماها كه در آن هستيد بود ، چه كار مفيد و سازنده اي براي مردم كرده ايد ؟ جزء اينكه به اسم هسته اي بيش از 10 سال است كه دنيا را بر عليه ملت ايران شورانده ايد ؟ باز هم بگم ؟
  • رضا IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    48 4
    این دوستان بزرگوار در دوران احمدی نژاد خواب تشریف داشتند یا الان خودشان را به خواب زده اند؟
  • amin A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    52 7
    من که به شخصه از دولت حمایت میکنم بقیه رو هم نمیدونم
  • مهلا A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    318 7
    دستتون دیگه باسه ملت روشده حناتون دیگه رنگ نداره
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    درود بر حزب پایداری.......................................
    • نوید A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      20 2
      امان از حزب افراطی پایداری ...
  • علی A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    8 سال جیک نزدن حالا بلبلی میزنن.
  • وکیل IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    اینا بی شرم و پر و هستند. وقتی میلیاردها دلار ثروت ملی به غارت رفت توسط ایادیشون دلواپس نبودند. وقتی سعید جلیلی می رفت مذاکرات پی در پی و حاصلش میشد قعطنامه پشت قعطنامه ؛ اگر برا یمردم آب نبود البته نون و آب برای اینا داشت و حالا دلواپس از دست رفتن منافعشون هستند. اینا آمادگی هر گونه تفرقه افکنی دارند و البته تاسف بار هست که قوه قضاییه و نهادهای امنیتی هم باهاشون همراهی می کنند. 4 تا دانشجوی غیر همسو با اینا بخوان تجمع صنفی هم داشته باشن به جرم اقدام علیه امنیت ملی متهم میشن. ولی اینا اجازه برگزاری هر تجمعی ولو به قیمت شر و نکبت برای ملت دارن. توافق نامه ژنو حمایت قاطبه ملت و رهبری داره و این اقلیت محض تو ایران هیچ غلطی نمی تونن بکنن.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      234 6
      حیف که فقط شما آزادی بیان دارین ...بقیه رو در جا خفه میکنین ... ای کاش عمق عصبانیتو میتونستم منتقل کنم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    با این که این نظر را فیلتر می کنید ولی می گم : گزارش مقرضانه ای داده بودید و حس کینه و نفرتتان از لابه لای کلمات بیرون زده، اینقدر با پایداری بد هستید که اصول ژورنالیستی را هم زیر پا می گذارید.... اما یه جمله معروف با شما : از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت ....
    • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      114 5
      مغرضانه پسرم نه مقرضانه. سواد هم چیزه خوبیست.
    • مصطفی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      60 2
      اقا یا خانم عزیز اولا پارسال تو انتخابات فهمیدی که اینهایی که از دست شما عصبانی هستند حداقل 18 میلیون اند نه چاراتا کامنتر اینجا . دوما اگه میگی گزارش مقرضانست خوب شما لطف کن بگو جز اینا حرف دیگه ای هم اونجا زده شده یانه .
    • بی نام GB ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      90 4
      با سلام آقاي فيلسوف مقرضانه غلطه مغرضانه...ثانيا امكان گردهمائي براي موافقان توافقنامه ژنو فراهم است آيا؟
    • ایرانی A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      82 6
      رفیق من " عصبانی نیستم " من به تو و امثال تو میخندم. چون دیگر جایگاهی ندارید. خداحافظ رفیق
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    اینا تاریخشون گذشته
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    من رفتم همایش بسیار عالی بود.... اگه دولت راست می گه که توافق خوبی بوده و هست اجازه بده تو صدا و سیما مطرح بشه و جواب بدن تا افکار عمومی قانع بشه
    • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      59 4
      آهان، خب شما هم لطف بفرماييد بيايد تو صداوسيماتون بگين فايده دشمني دائمي و كوفتن بر طبل كينه و پيگيري برنامه هاي هسته اي به بهاي خريدن دشمني عالم و آدم براي ايران تا الان چه بوده و چه خواهد بود
  • آرمان IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    83 1
    جوک قرن21: " ما صداوسیما را نداریم اما افکار عمومی با ماست."
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    61 1
    آقای سعید جلیلی کلا 4 میلیون رای آورد.بعد طرفدارای ایشون از زبون ملت 18میلیون حرف میزنن؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    62 4
    درود بر روحاني درود بر دكتر ظريف
  • مهرداد محمودی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    42 1
    ;کسانی که در این جلسه بودند سخنگویان افراد پر نفوذی هستند که در پشت صحنه قرار دارند و همان ها هستند که با ضربه خوردن منافعشان به هر در و دیواری خود را میکوبند تا توافق ژنو را ناکارآمد جلوه دهند وگر نه کیست که نداند این افراد دلسوز انقلاب نیستند که اگر بودند در دوره 8 ساله گذشته باید از این دست همایش ها برگزار میکردند تا کار به اینجا نکشد..
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    21 52
    کاش احمدی نژاد برگرده تا کارمون یکسره شه راحت شیم
    • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      17 5
      دیگه از این یکسره تر
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    29 1
    بدبخت اگر مسجد آدینه بسازد یا طاق فرود آید، یا قبله کج آید.
  • شهروز هستم IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    36 2
    فکر نمیکنم صیر ایوب ع هم جواب گوی ما باشه
  • محمدقاسمی US ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    33 1
    حیف که در این مملکت آزادی بیان فقط برای همین هاست که همایش برگزار کردندو کسی هم جرات ندارد به آنها چیزی بگوید و من و امثال من که قدرتی نداریماما حرف های بسیار داریمنمیتوانیم حرفی بزنیم.چون یا سانسور می شود یا در مراتب بدتر به بخاطر یک حرف به دستگیری منجر میشود حتی اگر درآن نقد توهینی نباشد.اگر می توانستم و مصون بودم کاملا محترمانه و بدون هیچ توهینی جواب همه دوستان پایداری،اصولگرا،اصلاح طلب،احمدی نژادی،فتنه،اینوری و آنوری و... را با منطق میدادم.اما امن از ظلم.یکی از آرمانهای انقلاب این بود که من نوعی بتوانم در مقابل بلندمرتبه ترین فردمملکت حرف دلم را با خیال راحت و بدون ترس و دلهره از اتفاقات بعد آن بزنم.اما دریغ.پیش از این ترس داشتند جلوی شاه انتقادی کنند و اکنون جلوی همه میترسیم حرف بزنیم
  • امیر IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    خدا به همه ما رحم کند با این تفکرات
  • محمدقاسمی A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    حیف که در این مملکت آزادی بیان فقط برای همین هاست که همایش برگزار کردندو کسی هم جرات ندارد به آنها چیزی بگوید و من و امثال من که قدرتی نداریماما حرف های بسیار داریمنمیتوانیم حرفی بزنیم.چون یا سانسور می شود یا در مراتب بدتر به بخاطر یک حرف به دستگیری منجر میشود حتی اگر درآن نقد توهینی نباشد.اگر می توانستم و مصون بودم کاملا محترمانه و بدون هیچ توهینی جواب همه دوستان پایداری،اصولگرا،اصلاح طلب،احمدی نژادی،فتنه،اینوری و آنوری و... را با منطق میدادم.اما امن از ظلم.یکی از آرمانهای انقلاب این بود که من نوعی بتوانم در مقابل بلندمرتبه ترین فردمملکت حرف دلم را با خیال راحت و بدون ترس و دلهره از اتفاقات بعد آن بزنم.اما دریغ.پیش از این ترس داشتند جلوی شاه انتقادی کنند و اکنون جلوی همه میترسیم حرف بزنیم
  • امیر IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    236 5
    خدا به همه ما رحم کند با این تفکرات
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    دلواپس پول هستید نه چیز دیگه
    • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      آینده نشان خواهد داد که چه کلاهی بابت توافق ژنو سرمون گذاشتند.
    • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      آینده رو کسی تدیده. فعلا امروز رو می بینیم که تندروهایی مثل شما با کاغذ پاره خوندن تحریمها چه بلایی سرمون آوردن.
    • بذارید ویرانه را دوباره بسازیم A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      68 5
      خطاب به بینام اولیواقعا اگه به فکر ملت چون نمایندگان جبهه معظم پایداری در مجلس هستندو نه مردم هستن و نماینده واقعی مردم هستن یکبار محض رضای خدا از این اختلاس چی ها و بخوربخور های دولت قبلی ایراد میگرفتند و برای رفع غارت منابع ملی همایش میذاشتن و بیانیه میدادن کل مسیر مذاکرات با چراغ سبز رهبری و تحت نظر مستقیم ایشان صورت میگیره چرا از مردم و اکثریتی که به روحانی رای دادن و نـــــــــــــــه گفتن به جنگ و کاندید 3 میلیونی شما مایه میذارید.منظور از شناسنامه دار سخن گفتن از طرف روحانی دقیقا یعنی اینکه شما ها تمام صحبتهاتونو از طرف جبهه خودتون بیان کنید و سخنگوی تمام ملت نباشید چون 24 خرداد 92 مردم حرفهاشونو زدند.لااقل از رهبری تبعیت کنید که صریحا فرمودند من مذاکره کنندگانو سازشکار نمیدانم
  • رضا IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    همه اینهائی که الان به قول خودشون دلواپس شدن 8 سال گذشته رو خواب بودن
    • amin A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      69 5
      نرود میخ اهنین در سنگ
  • محسن A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    محمدعلی رامین:" فراموش نشود آقای روحانی برای پیروزی در انتخابات نه نیرویی داشت و نه برنامه‌ای و همه این‌ها با پشتیبانی و حمایت همان شخصی بود که شما آن را می‌شناسید." سوزش از جایه دیگست , ژنو بهانست
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      یعنی مجموع رای اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شده 50.7 درصد؟ واقعا براتون متاسفم با این رای پایین.
    • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      مهم این است که با هم متحدیم. درست چیزی که در شما نبود و هر کدام از کاندیداهایتان 4 میلیون رای آورد.
    • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      بي نام دوم خودت هم ميدوني، اگه فيلترينگ ها و پالايش گسترده و رد صلاحيت ها و هجمه ها و تهديد ها و بگير و ببند ها و اينها نبود الان تمام و كمال همه چيز در اختيار اكثريت مطلق و غالب اصلاح طلب و نه حتي اعتدال بود، پس لطفا اظهار نظر اينچنيني نكن
    • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      280 9
      شما هنوز بچه ات از بی دارویی نمرده که دلت برا ا سعید جلیلی تنگ شده
    • بی نام DE ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      127 8
      بی نام عزیز به این مساله دقت کنید که بین 5 نامزد این رای حاصل شد و همینطور بسیاری از کسانی که به هر دلیلی در انتخابات شرکت نکردند از پیروزی روحانی راضی هستند
    • علی A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      46 2
      بینام اینجوری حساب کن: کل رای اصول گرایان 16 میلیون بود از کل 50میلیون واجد شرایط
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      14 76
      هسته ای 20 درصد رفت. نماینده رو تو سازمان ملل راه نمیدن. هر روز تحقیر و تحریم بیشتر. جشنهای اشرافی. سیب زمینی 5 هزار تومان. شب دعوت میکنن به مذاکرات سوریه صبح میگن نه نیاین و..... ما همه روحانی هستیم
  • ماهان IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    39 2
    وا ویـــــــــــلا از دست این جماعت بیکــــــــــــــــار......
  • مرتضی A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    56 1
    تو این اوضاع خراب اقتصادی از بول بیت المال خوب برای خودشون سی دی و تراکت و روزنامه چاب می کنند.
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    85 3
    دلواپس چه چيزي هستند؟ فايده اش چيه پافشاري به اين قضيه هسته اي؟ دستاوردش براي ايران چيه؟ اصلا خدا به انسان عقل و هوش داده، با كمي درايت و عدم شعار و عدم دشمني مي شد به اهداف هسته اي هم خيلي راحت تر و بهتر دست يافت
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    91 8
    ایا موافقان هم میتوانند اظهار وجود کنند ؟ لطفا یک روز را تعیین کنیذ تا حضور ملت را در پشتیبانی از رهبری و دولتی که رای اکثریت را دارد این اقلیت ببینند؟
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      31 0
      این چه نظریه آدم نمی دونه مثبت بده یا منفی
  • علی از فارس IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    96 3
    من از دوستان جبهه پایداری می خواهم که به رای مردم احترام بگذارند واگر فکر میکنند نظرشان درست است آنرابه رفراندم بگذارند،نه اینکه هوچی گری کنند،من از بازگشت قطعنامه ،کاغذ پاره و.. میترسم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    158 5
    اون موقعی که بابک زنجانیها با همین نگرشها بوجود آمدند این جماعت دلواپس نبودند؟
  • شفاف IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    32 5
    در مدت بعد از امضاي توافقنامه ژنو ابهاماتي از طرف گروه هاي مختلف مطرح شده است. به نظر من دولت محترم كه از تمام جوانب اين توافقنامه آگاه است براي رفع اين ابهامات، شفاف سازي كند كه اگر كساني سياه نمايي مي كنند مشخص گردد و اگر هم اشكالي و ايرادي به اين توافقنامه وارد است، بتوانيم با نظر انديشمندان و صاحب نظران در مذاكرات بعدي به نتايج بهتري دست پيدا كنيم.
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    76 3
    تنها جایی که می شه کمی اظهار نظر کرد همین جاست. از همه دوستان بخواهید که بیایند و در مورد این اخبارها میلیونی رای بدهیم. در همه جا اعلام کنید. اعلام رای میلیونی جوانان و دوست داران ایران در این سایت عالی است. به همه با وایبر و...... بگید. مسلما" خبر انلاین هم مطالب مهمی را به رفراندم عمومی می گذارد.
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    50 2
    شاید شما از ما منتقدان عصبانی باشید و ما را بی‌سواد اعلام کنید، ما صداوسیما را نداریم اما افکار عمومی با ماست کدام افکار عمومی آقای رسایی ؟؟؟
  • 555 IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    85 2
    دلواپسیهام بگیر ازمن...این جماعت . دلواپس دلاراشونن.... دلواپس پولاشونن... دلواپس کاسبان فتنه وتحریمن....
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    135 4
    همه دعوا سر لحاف ملا نصرالدين هست. اين دوستان دستشون از پول ها و منافع زمان تحريم كمي دور مانده و نمي توانند هر چيزي چند برابر به مردم بفروشند به همين خاطر دارن پيرهن پاره مي كنند درست مانند عده اي در آمريكا و اسرائيل و هيچ آرمان و حرف امام و انقلاب ... براي اين دوستان مهم نيست و اصلا"‌نمي دونند كه چي ارزش هست.
  • مهدیش IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    148 5
    تندروی ، تندروی ، تندروی مساوی است با جبهه ی پایداری
  • رسواگر اقليت ناچيز IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    78 3
    انقدر از اين جماعت هوچي گر متنفريم که هر فعاليتي جه علمي و جه اقتصادي که اين جماعت ازش ادعاي حراست و حفاظت دارند براي ما بي ارزش و مذموم ميشه، مدعيان دروغين ارزشها اي کاسبين تحريم که 8 سال گذشته از رانتها و مهرورزيهاي دولت خود شيفته احمدي نژاد بهره و فيض برديد ما از شما متنفريم شما در خيانتهاي دولت گذشته در حق مملک . ملت شريک هستيد، شما دلواپس قدرت و امتيازات و رانتهاي از دست رفته تان هستيد، منتظر باشيد تا خانه ملت را نيز از وجودتان پاک نمائيم
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    29 1
    حالا از این بگذریم که اینهائی که اسمشان در این گزارش بعنوان نماینده مردم و ....آورده شده اند , قابل شناخت برای ما نیستند و همان بهتر بود به اسم لباس شخصی ها گزارش میکردید. سوال میلیونها کارگر که مثل این جماعت سفره هاشون باسرویسهای مخصوص که در منزلهاشون مواد غذائی میرسونن تا شکمشان دغدغه گرسنگی نداشته باشد که در موقع سخنرانی های اینچنانی توپوق نزنن. پر نمیشه از دولت و وزارت کشور که به آنها اجازه راهپیمائی نداد اینه ؟ سوال ملت اینه ؟ "آیا اینها مجوز برگزاری این محفل خیرخواهانه رو داشتند؟ " و یا این دولت و وزارت کشور هم مثل قبل .............؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    76 2
    در8سال گذشته همه چی گل و بلبل بود و هیچ دلواپسی نبود خدارو شکر
  • مجید RU ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    50 3
    آگر جلیلی بود الان نگران نبودن
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    23 4
    خیلی نامردی خبر آنلاین نظر منو نزدی
  • امیر IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    35 1
    شما اصلا معنی قانع شدن رو میدونید؟؟؟ رهبر عزیز میفرماید مذاکره کنندگان سازشکار نیستند و بچه های انقلاب هستند و من به اینها اعتماد دارم،اونوقت چطور ادعای پیروی از رهبری را دارید؟چطور شعار میدید ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند؟ چطور اعتقاد دارید ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و برخلاف نظر رهبری نباید عمل کرد و حرف رهبری فصل الخطاب است؟؟؟ اینها تماما شعارهایی است که همین شماها تندتر از بقیه سر میدهید اما نوبت به خودتون که میرسه از رهبر هم عبور میکنید،الحق که خوارج زمان هستید. خبرآنلاین این تمام حرف دل ماست،لطفا منتشر کن
  • ببو IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    22 3
    بقول رفیق شفیقشون اب رو باید بریزی اونجا که میسوزه
  • ع ل ی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    20 4
    واقعا آدم حرصش میگیره وقتی میبینه این جماعت هر کاری که دلشون میخواد انجام میدن بدون اینکه کسی جرات داشته باشه بهشون بگه بالا چشمتون ابرو. فقط دوست دارم بدونم این عزیزانی که جلیلی رو قهرمان دیپلماسی خطاب میکنن تا به حال جزییات بسته پیشنهادی این قهرمان عرصه دیپلماسی رو خوندن یا نه. کسانی که قهرمانانشون امثال جلیلی و .... هست بیش از این نباید ازشون توقع تفکر و تعقل داشت. شرم بر جماعت نون به نرخ روز خور
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    31 1
    در یک کلام : اگر حمید رسایی به افکار عمومی اعتقاد داره یک بار بدون لشگر محافظین اگر جرات داره پیاده فقط 5 دقیقه هرجای ایران که خواست قدم بزنه
  • عبدالله IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    9 23
    "در مذاکره نام یکدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند" وای عجب ذنب لا یغفری ضمنا برادر سعید زیبا کلام با این روند نگرانی که دارید در شهریور به نگرانی در مورد کهکشانها هم میرسید این است پیروی شما از ولایت فقیه ؟؟یعنی رهبری نگران نیست واین مطالب را فقط شما میدانید و او نمیداند ؟
  • حسین A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    4 39
    همه اونایی که دلواپس بودن و رفتن غیرت داشتن .آهای کسایی که حرف بیخود میزنید یا غیرت ندارین یا...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    18 2
    سلام با عنایت بر فعالیتهای مخالفان توافق هسته ای از "خبرآنلاین" تقاضا داریم به همراه سایر رسانه های معتدل اصرار بر همایش " حامیان تیم هسته ای کشورمان " داشته باشند. اگر مجوز تجمع هم ندهند باید یک کمپین و حمایت مجازی راه بندازید. بجنبید تا دیر نشده
  • بی نام US ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    30 0
    اگر طرفداران روحانی میتوانستند به این راحتی مجوز تجمع و راهپیمایی بگیرند اون وقت میفهمیدید که مردم چی میخوان. اینا نگران از دست دادن پولهای مفتی هستن که از بابت تحریم ها گیرشون میومده .نمونه اش رو میتونین انتهای اتوبان همت از هر دو طرف ببینین که چه کسانی تو این چند سال اونجا صاحب چند تا چند تا خونه شدن
  • خلیج فارس A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    4 42
    وکیل جان اگه امثال شما ها فکر نون و غیر نبودن امروز این وضع این مملکت نبود من دولت قبلی رو تایید نمی کنم و انحرافاتی هم داشت ولی مملک رو به هر قیمتی بفروشیم خطایی است که جبران پذیر نیست ما تا اول افکار و اعمال داخلی خودمونو بهش سرو سامان ندهیم همین آش و همین کاسه است ،خواه دولت قبلی و خواه کنونی ،تا کی باید به جون همدیگه بیفیم... باید صبر کنیم شاید خدایی ناکرده 2 تا 3 سال دیگر نظریات عوض شد اونوقت ملتی روانی با افکاری ویرانگر تربیت شده ایم که انشا الله انروز نیایید. باید به فکر آینده بود هر چی گذشت دیگه گذشته یاداوری و زنده کردنش مضر می باشد...
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    21 3
    خدمت اين عزيزان بايد گفت هشت سال هر جور خواستين مملكت رو چرخوندين و بازي دادين بگذارين اين دولت هم 4 سالش تموم بشه بعد نقدش كنيد.
  • سلمان A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    16 2
    اینطور که پیداست این افراد منتسب به جبهه پایداری عزت مردم رو بدجور هدف گرفته اند . تندروی و افراطی گری در حرفاشون موج میزنه .
  • ناصر IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    6 1
    مدیرمسئول روزنامه 9دی آقای رسایی نماینده محترم مجلس در8 سال دولت عدالتخواه احمدی نژاد که سرمایه مملکت را برباددادند باآن اختلاسهای میلیاردی , کجاتشریف داشتید چرا جلوی اختلاس ورانت خواری های دولت مردان احمدی نژاد را نگرفتید؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    2 0
    عزیزان چرا دیر دلواپس شدند؟
  • نادر A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 1
    این افراد دلواپس این هستند که نتوانستند کار مردم ایران ونظام را یکسره نمایند.این افراد دلواپس این هستند که دیگر نتوانند مردم را با حرفهای قشنگ فریب دهند .این افراد نگران این هستند که با برقراری روابط حسنه بین المللی ،مجدداً ایران رونق اقتصادی وسیاسی ومذهبی بگیرد وایران الگویی جذاب برای جهانیان شود.این افراد که بغیر جنگیدن وپرخاشگری چیز دیگری بلد نیستند ،دلواپس این هستندکه دیگر جهان ،به ایرانیان به چشم جنگ طلب نگاه ننماید. این افراد دلواپس این هستند که دیگر منافعی را که از اختلاف افکنی بدست می اوردند را بدست نیاورند.این افراد به هر دری خواهند زد تا مانع بیداری مردم ایران شوند. برخی از اینان به ظاهر ولایتمدار هستند ولی در واقع از شخصی دیگر پیروی می کنند ومی خواهند اورابه رهبری برسانند.
  • علی ت FI ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    همبستگی ؛ عدالت؛ احترام به ارای مردم با همه پرسی و انتخابات ازاد جواب دلواپسین میباشد مردم شعور تشخیص اینکه با توجه به شرایط چه نظری داشته باشند را دارند من دلواپس اینم که هیچوقت این فرصت به مردم داده نشود.
  • گدای فاطمه A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    1 0
    با سلام دوستان تقریبا نظرات همه را خواندم، به خون پاگ شهدا قسمتان میدم قبل از اینکه چیزی بنویسید یا نظری بدهید یا ... علت برگزاری همایش را متوجه بشد لطفا منتقدین نقد قرارداد ژنو اگه برا خودتان ارزشقائل هستید، لطفا قرارداد را البته اصل قرارداد به زبان انگلسی را بگیرید بخوانید و ترجمه کنید، به ترجمه فارسی هم کاری نداشته باشید فقط متن اصلی که به زبان انگلیسی هست را بخوانید، اگه درست نمی توانید معنا کنید به خاطر ارزش خودتان بدهید براتون ترجمه کنند؛ أن شاا... آن موقع راحتتر می توانید در این باره صحبت کنید و نظر بدهید. و الله العلم
  • محمد IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    گاوان و خران فرمان بردار به ز نامردمان نا فرمان بر
  • نقاد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    1 0
    حضور قاسم روانبخش از دفتر آقای مصباح یزدی واعضاء جبهه پایداری در این مراسم جای تامل دارد و باید این افراد اول قرابت خود را با انجمن منحوس حجتیه مشخص کنند و بعد به فرزندان انقلاب بتازند
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    همون دلواپسان نمیگفتن تحریما کاغذ پارست. البته راست میگفتن چون تو دل تحریما یه عده به نون و نوا رسیدن نه مثل ما بدبختا روز به روز وضعشون بدتر شد. از نظر اینا اگه توافقی بشه دلالان تحریم از خون مردم خوردن میفتن پس دوستان توافق خوب نیست بذارین این بدبختا کشور را قورت بدن از کجا معلوم اگه توافق شد بتونن اختلاسای میلیاردی بکنن. جلوی این همه فعالیتو نگیرین مردم عادی به درک اونا هم باید دست به کار میشدن و در دل تحریما تحریمو دور میزدن مگه 300 میلیارد به کجا میرسید دور همی میزنن دیگه.