روزشمار انتخابات 92/از وعده افشاگری پورمحمدی تا سیاست هاشمی در انتخابات

13 اردیبهشت سال گذشته روز جمعه بود و به نسبت روزهای دیگر تب و تاب کمتری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاکم بود.

به گزارش خبرگذاری خبرآنلاین ، در این روز محمدباقر قالیباف ، محسن رضایی و مصطفی پور محمدی سه کاندیدای اصولگرا در سه شهر سخنرانی داشتند. قالیباف در دانشگاه شیراز گفت: علیرغم انتقاداتم به عملکرد دولت نهم، رای من در انتخابات سال 88 احمدی‌نژاد بود.

محسن رضایی هم در جمع شورایان و معتمدین محلات شهر تهران حاضر و به سخنرانی پرداخت. وی در سخنان خود گفت: من به دنبال این هستم که قدرت را به مردم واگذار کنم و دولتی تشکیل دهم که نظاره‌گر، هدایت‌کننده و حمایت‌گر باشد.

مصطفی پور محمدی هم که به استان هرمزگان رفته بود در جمع مردم بندرعباس وعده داد: بزودی جزئیاتی از پرونده فساد 450میلیون یورویی کیش را فاش خواهم کرد.

در این روز محسن هاشمی فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه میزگرد انتخابات شوراها گفت: اکنون نمی‌گویم که پدر در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد یا نه، اما وی همواره تلاش می‌کند به عنوان وزنه تعادل در جامعه عمل کند.

از سوی دیگر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در بیانیه ای خواستار حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری شدند.

حجت‌الاسلام علی یونسی هم با بیان این‌که وظیفه خود می‌داند که از حسن روحانی حمایت کند، اظهار کرد: من در ستاد روحانی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنم و آرزوی بازگشت به مقام‌های قبلی را ندارم.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    21 3
    درودبرهاشمى،خاتمى و روحانى
  • ایرانی ES ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    13 2
    درود بر سید اصلاحات ,سید دوست داشتنی خاتمی عزیز که همیشه در دل ما جوانان و دانشجویان جایگاه ویژه و خدشه ناپذیری داشته و خواهند داشت و سلام و درود بر رییس جمهور محبوب ملت دکتر روحانی که در حال جهاد با معضلات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مذهبی 8 سال بی تدبیری و بی منطقی دولت سابق می باشند.