دبیر کل حزب ایران زمین می گوید: احمدی نژاد برای بازگشت به سیاست باید تکلیف خود را با جریان انحرافی روشن کند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به تحرکات طیف نزدیک به احمدی نژاد برای حضور و بازگشت به سیاست، اظهار کرد: حضور شخصیت‌های سیاسی در عرصه سیاسی کشور مشکلی را ایجاد نخواهد کرد، احمدی نژاد هم 2 دوره رییس جمهور کشور بوده است و قطعا هوادارانی را هم دارد و جامعه هدفی را برای خودش مشخص کرده است که به زعم خودش این هواداران و جامعه هدف همه ملت ایران هستند.

وی تصریح کرد: البته این نگاه او یک نگاه خوشبینانه است، اگر ما بخواهیم به دور از بدبینی یا خوش بینی این موضوع را تحلیل کنیم می توان گفت احمدی نژاد هم طرفدارانی دارد که می تواند به نفع خود استفاده کند اما نکته مهم این است که خود احمدی نژاد، اطرافیان و هوادارانش باید تابع قانون باشند. اگر احراز صلاحیت نشدند به قانون تن دهند، اگر تایید صلاحیت شدند هم تا آخر در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در 8 سال دوران ریاست جمهوری اش بارها از قانون عبور کرد، افزود: همین مشی و رفتار احمدی نژاد خاطره بدی را در افکار عمومی و در بین سیاستمداران از خود برجای گذاشت.

وی در خصوص آنکه آیا می تواند احمدی نژادی ها را در قالب یک جریان تعریف کرد یا نه، گفت: احمدی نژاد اگر بخواهد از سوی شورای نگهبان و افکارعمومی مورد پذیرش قرار گیرد چاره ای ندارد که تکلیف خود را با جریان انحرافی روشن کند و تدبیری بیندیشد. اگر قرار باشد با حمایت همان افراد و جریان وارد عرصه سیاسی و تحرکات انتخاباتی شود باید خود را آماده کند که به هرشکلی با او برخورد شود و مورد مذمت قرار گیرد.

دبیرکل حزب ایران زمین همچنین با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای اصولگرا نشان دادن احمدی نژاد و منتسب کردن تحرکات وی به جریان اصولگرا، خاطرنشان کرد: این مسائل با غرض ورزی و اهداف خاصی از سوی جریان چپ مطرح می شود. نه تنها خود احمدی نژاد خودش را اصولگرا نمی داند که نگاه اصولگرایان هم با نگاه او بسیار زاویه دارد. لذا این قسم جریان سازی ها از سوی نیروهای اصلاح طلب آب در هاون کوبیدن است و احمدی نژاد در 8 سال گذشته نشان داد که تعلقی به جریان اصولگرا ندارد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    13 35
    بهترین گزینه برای ریاست جمهوری اینده کشورمان فقط دکتر احمدی نژاد می باشد که در طی هشت سال ریاست خود به تمام مردم ایران درس فداکاری و انساندوستی را اموخت،ما تا ابد اگر انتخابات باشد در رای خود نام کبیر محمود احمدی نژاد را می نویسیم.
    • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      4 2
      شما احتمالا بابک زنجانی نیستی؟ اقای ظاهرا امیر؟
  • عرشیا A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    55 5
    پس اون جناحی که محمود رو روی سرش گذاشته بود حلوا حلواش میکرد و تا نزدیک به هفت سال او رو را معجزه هزاره سوم قلمداد میکرد و بعد از انتخابات 88 اون میتینگ و تجمع خودجوش رو راه اندازی کرد و ... جناح شوهر عمه نداشته من بوده ؟
  • فرهاد A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    28 3
    شما میگی اصولگرا نیست وگرنه از کاراش معلومه ، بعدشم اگه اصولگرا نبود پس چرا همه اصولگراها ازش حمایت کردن ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    22 10
    وقتی وزیر خود احمدی نژاد میگه آدم دروغگوییه شماها چی میگید۰۰۰مردم خودش میدونند چی کار کنند
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    18 8
    لابد احمدي نژاد اصلاح طلب بوده و ياران ديروزش همه اصلاح طلبان بودند.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    10 21
    دیدید که برخلاف همه ترهات مدعیان اصولگرایی رد صلاحیت مشایی با سکوت احمدی نژاد مواجه شد نه تظاهراتی و نه ایجاد مشکل سیاسی اما دوستانی که ادعای پدری انقلاب اسلامی را دارند شکست در انتخابات ۸۸ به واسطه رای مردم را برنتافتند و اعمال قانون شکنانه ایشان با تشویق هم روبرو شده است
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    21 2
    به جای این حزب بازی ها به درد مردم برسید
  • ارش IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    13 25
    حاج محمود خداکنه دوباره بیاد بنزین گرون شدن فراموشتون شد به این زودی
  • یکی از مردم که به علم و تخصص اعتقاد دارد IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    15 6
    احمدی نژاد خود را اصولگرا بداند یا نداد مهم نیست، مهم این است که اصولگرا ها از وی حمایت کردند و موجب این همه ویرانی، بی اخلاقی، دروغ و هزار فتنه ی دیگر شدند ما که نمی گذریم هرچند به جرز منافع خود و پیروزی اصولگراها و گرفتن مناصب نظام بهچیز دیگری فکر نمی کنند ارجاع می دهم به سخنان جناب حداد عادل که مثلا منعطف ترین آنهاست خیر انلاین اگر منتشر نکنی واقعا به سلامته کامنت هایی که گذاشته می شود شک می کنم. احتمالاً صرفا نظرات تحریریه خودتان را منتشر می کنید تا نظرات مردم، بعید نیست،
  • فائزه IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    7 2
    آخی نکه الان بنزین مجانی دارن تحویل ملت میدن درباره اصولگرایی هم بله احمدی نژاد خودشو اصولگرا نمیدون و طیف وسیعی از اصولگرایان اونو قبول هم ندارن در 4سال گذشته بارها و بارها این اصولگرایان بودن که تو روزنامه و مجلس از سیاست و اشتباهات احمدی نژاد انتقاد میکردن چون تو4سال گذشته تماما بیطرف بودم نسبت به دو طیف جریان سیاسی این ر با چشمان دیدم چطور اون موقع همه تان نمیدید مشکل شما اینست که فرق بین جبهه ی ÷ایداری و اصولگرایان هنوز هم متوجه نشدید نمیخوام از اصولگرایان دفاع کنم که عملکرد بدشان در انتخابات آنها را بی دفاع میگذارد اما شما هم اول طرف دعوایتان را بشناسین ودر آخر ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم
    • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
      5 1
      فائزه خانم جناب احمدی نژاد با حمایت اصولگرایان در انتخابات به پیروزی رسید نکنه می خواهید بگویید به هاشمی دور اول یا به موسوی و کروبی و غیره رأی داده اید. این که به کسی رأی بدهید و عواقبش را بر این ملت نپذیرید زیادی خودخواهانه است.
  • عشقم دايي IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    9 11
    حزب احمدنژاد خودش يه حزب مستقل و خود جوش مردمي هست با 8 سال تجربه رياست جمهوري ايراني آباد خواهيم ساخت البته اگه يه عده از آدماي سرمايه دار كه با وجود دكتر موقعيت خودشونو در خطر ميبين مثل قبل از موقعيت اجتماعي خودشون سوء استفاده نكنن