فارس نوشت:

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا گفت: ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در سه دهه گذشته بوده و ایراد اتهام به چنین کشوری انحراف از واقعیات و براساس معیارهای دوگانه و رویکرد سیاسی است.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن رد گزارش سالانه تروریسم وزارت امور خارجه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس شواهد و قرائن مستند و انکارناپذیر بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در سه دهه گذشته بوده و ایراد اتهام حمایت از تروریسم به چنین کشوری انحراف واقعیات بوده و کاملا بر اساس معیارهای دوگانه و رویکرد سیاسی با این موضوع مهم و مبتلابه جامعه جهانی برخورد می‌شود.

افخم افزود: حضور و فعالیت آزادانه تروریست‌ها در ایالات متحده آمریکا که عامل شهادت بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان ایرانی و مقامات ارشد کشورمان بوده‌اند و همچنین استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشتار مردم بیگناه منطقه و چشم پوشی از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، ادعای دولتمردان ایالات متحده در مبارزه با تروریسم را به چالش جدی می‌کشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران این رویکرد را به شدت محکوم کرده و آن را عامل تهدید صلح و امنیت بین‌المللی می‌داند.

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار گزارشی بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =