واحدمرکزی خبر نوشت:

بیش از نیمی از مردم آمریکا یعنی پنجاه و یک درصد معتقدند اگر رئیس جمهور کشورشان درحال غرق شدن باشد رئیس جمهور روسیه روسیه وی را نجات نخواهد داد.
به نوشته پایگاه اینترنتی روسی لنتا نتایج نظرسنجی شرکت یوگاو (YouGov) نشان می دهد تنها بیست و پنج درصد آمریکاییها نظر دیگری دارند.
حدود پنجاه و سه درصد آنها اظهارات اوباما را در مورد آمادگی برای کمک به پوتین در حال غرق شدن درست می دانند، درحالی که بیست و نه درصد در این خصوص تردید دارند.
چهل و هشت درصد پرسش شوندگان در پاسخ به این پرسش که پوتین را به عنوان ناجی خود ترجیح می دهند یا اوباما را؟ دچار غلیان احساسات میهن پرستانه شده و رئیس جمهور کشور خودشان را برگزیده اند و بیست درصد پوتین را ترجیح داده اند.
علاوه براین هفتاد درصد شرکت کنندگان نظرسنجی آمادگی خود را برای نجات اوباما و پنجاه و هفت درصد آمادگیشان را برای نجات ولادیمیر پوتین بیان کرده اند.
گفتنی است هفدهم آوریل دختربچه شش ساله روسی به نام آلبینا طی تماس تلفنی مستقیم با رئیس جمهور پوتین این پرسش را مطرح کرد که اگر اوباما را درحال غرق شدن ببیند وی را نجات خواهد داد؟ پوتین در پاسخ اظهار داشت نسبت به شهامت اوباما اطمینان دارد و به همین دلیل بدون تردید به وی کمک خواهد کرد. به گفته وی در چنین شرایطی باید بین روابط شخصی و دولتی تفاوت قائل شد.
اوباما هم روز بیست و پنجم آوریل طی سخنانی در کنفرانس خبری در کره جنوبی اظهار داشت اگر پوتین درحال غرق شدن باشد وی را نجات خواهد داد.
وی تاکید کرد شناگرخوبی است که در هاوایی بزرگ شده و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    21 35
    جالبه .
  • حمید IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    13 10
    نجات؟؟ باید پاشو بذاره روش تا غرق بشه
  • سامان A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    3 3
    اگه ایران باشه از دوحالت خارج نیست یا دوست یا دشمن ، دوست باشه 100 خوبه دشمن باشه حتما ما رو می خواد در همه شرایط نابود کنه هم خودش هم دوستان هم هر سیاستمدار هم وطنش
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    3 12
    طرف دیکتاتور باشه من نجات نمیدم
  • me A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    20 10
    والا اگه تندرو های ما باشن یه آجرم میکوبن تو سرش