۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

ایراندخت عطاریان *

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و امروز نیز عنصر کار و کارگر به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است و جایگاه ویژه ای در جهت صلح و ثبات اجتماعی داشته و منزلتی بس شگرف در تصویر سازندگی و تحول برجا گذاشته است و بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخة اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف ، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار کردن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

با تبریک روز جهانی کار و کارگروه هفته بسیج کارگری انتظار می رود کارگران ایران اسلامی کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی و در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی نام گرفته است با تفکر بسیجی و روحیة جهادی و با خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه اقتصادی فراهم سازند.


*مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری


47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    1 0
    کدام نیرو محرکه همه ما که بیکاریم .کدام کار خانه نام بیرید .بزرگترین ذوب اهن که لنگ شده کدا مکار خانه شما فقط سد ساختید اونم بی فایده
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    1 0
    وای به حال مملکتی که در آن قیمت و ارزش کارگر کمتر از جنس تولیدی و دستگاهه