روزنامه اعتماد در پاسخ به پیشنهاد جواد لاریجانی در باره بازسازی نسل جوان اصولگرایی نوشت:


روز گذشته محمدجواد لاریجانی، توصیه‌های جدیدی را برای جریان اصولگرایی داشت.  او گفت: باید به نسل جدید اصولگرایان میدان دهیم؛ ما هنوز باورمان نشده است که نسل جدیدی از متدینین در کشور ما پیدا شده‌اند که سواد و توانایی دارند؛  اصولگرایان باید پوست‌اندازی کرده، پوسته قبلی را جا بگذارند و نیروهای جدید را وسط میدان بکشند.

ایده جوانگرایی از جمله ایده‌هایی است که طی سال‌های گذشته هیچگاه به مذاق اصولگرایان سنتی خوش نیامده است. ایده جوانگرایی هنوز در لایه‌های اولیه و اصلی اصولگرایان جا نیفتاده است. لیست انتخاباتی اصولگرایان که از سوی کمیته 7+8 برای انتخابات مجلس نهم صادر شد لیستی بود پر از کاندیداهای بالای 60 سال.

نسل جدید اصولگرایان کجا هستند؟ ادبیات اصولگرایان سنتی برای جوانان اصولگرا جاذبه زیادی نداشته و به همین علت حالا نسل جدید اصولگرایان ادبیات تند و داغ جبهه پایداری را بیشتر پسندیده‌اند .نسل جدید اصولگرایان توسط جبهه پایداری مصادره شده است و جبهه پایداری که به اسم اصولگرایی تشکیل شده بود تبدیل به کابوس این روزهای اصولگرایان سنتی شده است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    10 3
    نتیجه خودخواهی و خود رایی آن ها جوانان خوب را سرگردان کرد به طوری که ناچار به گرایش به سمت جبهه های این دستی شدند هر چند همین جوانان به دلیل طینت پاک و نیز تعارض ذاتی ایی که در مواجهه با جبهه پایداری می بینند بعد از دمی تامل همراهی زده می شوند و به کل از هر چه طیف سیاسی و دینی می برند اما این خسارت ها را همین جنابان دست به فرمان به بار آورده اند آن ها که همیشه از موقعیت ها به نفع بهره برداری سیاسی حزبی و جناحی استفاده برده و بعد همراهان را جا گذاشته و خود بر کرسی اعلا علیین نعوذبلله نشسته اند. امروز جناب لاریجانی باید این طور بگوید چون دستش خالی است هر چند همراهی و همدلی ایشان با این جبهه یک سابقه و سبقه دیگری از جنس عالم ماورا و رمل و اسطرلاب و ذهن خوانی و غیره دارد که در این جا جاش نیست گف