۲ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۵

به بهانه زمزمه های بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

اگر بخواهید نام چند برند را در حوزه تلویزیون ایران در عرض یک دقیقه نام ببرید، شک نکنید یکی از دوسه نام اول که به ذهنتان می رسد مهران مدیری است. می گویید نه؟ امتحان کنید!

او که تا نوروز 88، شانزده هفده سال در تلویزیون حضور مستمر و موفق داشت، از آن موقع تا به حال روی آنتن نرفته بود تا همین نوروز 93 که در برنامه تحویل سال شبکه 3 اعلام کرد دوست دارد بار دیگر به تلویزیون بازگردد و به غیبت پنجساله اش پایان دهد.
او در تلویزیون 17 سریال طنز - بطور متوسط هرسال یکی- ساخت و ظاهرا اختلافش با تلویزیون بر سر آگهی های سریال تازه اش در سال 88 - قهوه تلخ - موجب شد ناگهان سر از شبکه نمایش خانگی در آورد و طی نزدیک به سه سال قهوه تلخ را به رقیبی جدی برای تلویزیون بدل کند و بازار سیمای عزت الله ضرغامی را به کسادی بکشاند.

این را که مدیری چطور به جایگاهی در تلویزیون ایران رسید که از او به عنوان برند یاد می کنیم، کم و بیش همه میدانند. او با تاتر شروع کرد. فکر می کنید از چند سالگی؟ سال 53 درحالی که فقط هفت ساله بود در یک نمایش به نام خرگوش بازی کرد. در نوجوانی و جوانی بدون قطع این مسیر را در تاتر ادامه داد تا گذارش به دکتر قطب الدین صادقی رسید و دو نمایش هملت و سیمرغ در سالهای 69 و 70. او در رادیو هم به گویندگی می پرداخت و شش سال داستان شب می خواند. در تلویزیون هم چند سریال بازی کرده بود که نام آنها در خاطر کمتر کسی مانده. اما همه چیز برای او از نوروز 72 با داریوش کاردان شروع شد و با ساعت خوش ادامه پیدا کرد. مدیری جوان، جمعی از همنسلانش را که در دو نمایش دکتر صادقی همبازی بودند جمع کرد و قطعات کوتاه نمایشی که نوگرایی و تازگی در آن ها دیده می شد، نوشتند و کار کردند. ساعت خوش نزد مخاطبان تلویزیون اقبال وسیعی یافت. این اقبال به تیم مدیری سال به سال افزون شد و او به رهبر و مغز متفکر گروهی مستعد بدل شد که بعدها هریک بازیگرانی مطرح در تلویزیون و سینما شدند.

مدیری و تیمش پس از ساعت خوش و محبوبیت عجیب و غریبشان دچار مشکلات و ممنوعیت هایی شدند که دلیلش را هیچوقت کسی نفهمید ولی به تدریج مشکلاتشان کم شد و مدیری راهش را باز کرد.
آنچه باعث تمایز تدریجی مدیری از دیگران می شد و توجه خاص عام را به خود جلب می کرد ایده های تازه و پرداخت خلاقانه به موقعیت های مختلف بود. مدیری کمدی را و لحظات نمایشی طنز را خوب می شناخت، ظرفیت های بازیگرانش و خودش را نیز، تیپ های جذاب خوبی خلق می کرد و مهم تر از همه با سلیقه مخاطبانش آشنا بود و البته هرگز دست کمشان نمی گرفت. سعی می کرد با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان می گرفت در هرشرایطی کیفیت برنامه را بالا ببرد. حتی در برخی سریالهایش پس از چند قسمت ایده اولیه را هم عوض کرد و مسیر سریال را به سمتی دیگر برد. او هربار با یک ایده جدید پیدایش می شد و این برای مخاطبان تلویزیون بسیار جذاب بود. اینها وجه تمایز مدیری با رقبایش بود که خیلی زود عرصه را خالی کردند، نظیر داریوش کاردان.

مدیری در سینما هم تجربه هایی دارد. او سینما را از جای عجیب و غریبی شروع کرد؛ سال 72 و دستیاری طراحی صحنه در فیلم "دیگه چه خبر" تهمینه میلانی! پس از آن بازی در 6 فیلم که اولینش "دیدار"، مهم ترینش "همیشه پای یک زن در میان است" و "دایره زنگی" و آخرینش "پل چوبی" است، کارنامه سینمایی او را تشکیل می دهند.
اما در تلویزیون پس از آنکه سالهای سال مدیری نان تلویزیون را خورد و تلویزیون نان مدیری را، ماجرای اختلاف بر سر قهوه تلخ پیش آمد و سال 88 مدیری از تلویزیون جداشد به این امید که حالا برند است و مردم هرجا مدیری هست حاضرند پول خرج کنند. پس قهوه تلخ آمد و مردم هم استقبال کردند اما اختلاف او و تهیه کنندگانش -برادران گلیان- با صداو سیما باعث حذف همگیشان از تلویزیون شد که هنوز هم ادامه دارد.

همین باعث شد حضور مدیری در شبکه نمایش خانگی ادامه دار شود. بدقولی تهیه کنندگان قهوه تلخ در اهدای جوایز گوناگون و آپارتمان هایی که قرار بود هر هفته به برندگان اهدا شود و مشکلاتی از این دست موجب شد میان مدیری و تهیه کنندگانش فاصله بیفتد. از اینجا به بعد و از اواخر قهوه تلخ، دوران افول مدیری آغاز شد.
با این اتفاقات او ناچار شد بساط قهوه تلخ را جمع کند و خود دست به کار تهیه مجموعه ای دیگر- ویلای من- شود تا بتواند بدهی ها و تعهداتی را که از چشم او دیده می شد، جبران کند. این بدقولی اما ضربه سهمگینی به اعتبار مدیری وارد کرد و همانطور که مردم سری آخر قهوه تلخ را نخریدند، روی فروش ویلای من تاثیر فاحشی گذاشت. در این میان مدیری در یکی دیگر از تولیدات نمایش خانگی -قلب یخی- هم بازی کرد که ادامه ناکامی هایش به حساب می آید.
او در اواخر دوران اوج و البته در دوران افول خوانندگی را هم بارها تجربه کرد و چند تیتراژ خواند ولی مهم ترین کارش همکاری با گروه کوبه ای دارکوب است.

همین تازگی ها اما مدیری بار دیگر تلاش کرد با جمع کردن تمام بازیگران ریز و درشتی که تاکنون با او کار کرده بودند، "شوخی کردم" را بسازد؛ مجموعه ای که هم اکنون نیز درحال تولید و توزیع است اما دیگر خبری از استقبال گسترده مردم نیست.
مدیری که به دیده شدن و تحسین شدن عادت داشت حالا دارد مثل یک برنامه ساز عادی برنامه می سازد و اساسا بسیار کمرنگ و معمولی دیده می شود.
او با حضور ناگهانی اش در برنامه سه ستاره در شبکه سه از تمایلش برای حضور مجدد در تلویزیون گفت و از تعداد اندک مخاطبان شبکه نمایش خانگی در مقابل جمعیت انبوه مخاطبان تلویزیون گله کرد. میل مدیری برای دیده شدن دوباره، دارد خودش را نشان می دهد ولی بعید است عزت ضرغامی اجازه دهد در دوران مدیریت او مهران مدیری به سیما بازگردد. او در سال هایی که تلویزیون بحرانی ترین روزهای خود را سپری می کرد و خرد وکلان با تلویزیون قهر کرده بودند، صحنه را خالی کرد و این برای ضرغامی گران تمام شد.

البته شانس بزرگ مدیری آن است که به احتمال فراوان ضرغامی سال آخر مدیریتش بر صداو سیما را می گذراند و مدیری امیدوار است با رفتن او و جایگزینی احتمالی رحمانی فضلی یا چهره ای نظیر او بتواند به تلویزیون بازگردد و روزهای اوجش را دوباره تجربه کند. هرچند به نظر می رسد این بار با توجه به ریزش قابل توجه دوستدارانش، کار دشواری پیش رو داشته باشد.
در کنار این ریزش یادمان نرود، او دوران اوجش را با همکاری پیمان قاسم خانی تجربه کرد و بعد از جدایی از او تبدیل به یک مدیری معمولی شد. شب های برره، پاورچین و نقطه چین نقاط اوج کارنامه مدیری اند که طبعا تکرارموفقیتشان کار مشکلی است. و یادمان نرود طی سه چهارسال اخیر سریالهای ترکیه ای شبکه های ماهوا ه ای بازار را قبضه کرده اند و بازگرداندن مخاطبان پای تلویزیون ایران کار بسیار دشواری است.
درباره او شایعات زیادی هم سر زبانهاست. از دستمزدهای نجومی بگیر تا مخارج آنچنانی و از حیواناتی که نگاه می دارد تا علاقه مندیها و سرگرمی های دیگرش.
حالا باید منتظر ماند و دید تکلیف ضرغامی چه می شود و درصورت بازگشت مدیری به تلویزیون آیا مخاطبان میلیونی دوباره گرد برنامه های این سوپراستار 47 ساله گرد می آیند؟ تا رسیدن به پاسخ به این سوال راه کوتاهی درپیش است.

این مطلب در شماره 4 هفته نامه تماشاگران امروز 6 اردیبهشت منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    13 32
    مردم انسانهای راستگو و درستکار را دوست دارند، نه افرادی که به هر قیمت میخواهند پول در بیاورند و یا مشهور شوند مردم ایران کسانی که در قهوه تلخ سر هزاران انسان ساده لوح را کلاه گذاشتند، هرگز نمی بخشند.....
    • علی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      41 1
      سر تو و اون هزاران نفر دیگه رو اون کسی داره کلاه میگذاره که انگار صدا وسیما ارث پدرشه وراحت آنتن رو به مراسم قرعه کشی برنج و چای و... میده نه اون مهران مدیری بدبخت که اگه اون نبود نه عطارانی بود نه آقاخانی نه سروش صحت و.... شما الان باید به فیلم های فلورا سام مثل باغ سرهنگ و ما فرشته نیستیم و ... میخندیدی
  • بی نام IT ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    20 0
    صفجه فیسبوک شب های برره 2 درست شده
  • شایان IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    44 3
    آقایه کیوان کثیریان مدیری در قلبه مردمه اینو یادت نره
  • مسعود IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    30 5
    مهران مدیری هنوز محبوب است و خواهد بود
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    25 1
    "طی نزدیک به سه سال قهوه تلخ را به رقیبی جدی برای تلویزیون بدل کند و بازار سیمای عزت الله ضرغامی را به کسادی بکشاند" آمار و مستندات معتبر در این مورد چی می‌گه؟
  • بی نام RO ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    10 12
    آقای کثیریان واقعا این بار باهاتون موافقمبرخلاف همیشه به نظر من مدیری و صدا و سیما هر دو از جدایی ضرر کردند
  • مجید EU ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    99 19
    من نمیدونم این چه اخلاقیه که عده ای دوست دارن نظر شخصی خودشون رو به حساب کل جامعه بذارن و بگن اکثریت یا کل جامعه نظرشون اینه که من میگم . دوست عزیز اگر مدیری از نظر شما افول کرده من چنین نظری ندارم و بقیه هم نظر خودشون رو دارن . پس اینقدر از زبان مردم حرف نزنید .
  • فرزاد A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    21 7
    برند ده نمکی؟ یادت رفت
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    رضا عطاران و مهران مدیری همیشه محبوب مردم هستند ...
    • من خودم تنها A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      38 6
      کار صدا و سیما این است که محبوب ها را خراب کنندولی نمیتوانند
    • رضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
      17 2
      بی مایه فتیره.هر وقت پول دادی سریالهاشو خریدی صحبت کن.حرف زدن خالی که کاری نداره.
  • مهدی A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    91 19
    البته این قضاوت، صرفا نظر شخصی نگارنده س. و با واقعیت فاصله ی زیادی وجود داره.
  • ممت مهاراجه IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    4 21
    نوشتۀ خوبی بود . از بس متن های عصبی و پرخاشگر از آقای کثیریان دیدیم و خوندیم باورمون نمیشه ایشون بتونن یه همچین مطالبی هم بنویسن . کثیریان مچکریم
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    28 5
    به جز مدیری ما طنز پرداز خوب دیگه ی نداریم و امیدوارم به تلویزیون برگردد تا شاید دوباره خنده بر لبان مردم بیاید . در ضمن اگر ستاره نبود یا به قول شما برند که ستاره نمیشد و در سه ستاره جایزه نمی گرفت .
  • پیمان CA ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    7 18
    مهران مدیری 53 ساله است.
  • اصغر A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    7 41
    مدیری تموم شده
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    19 7
    شوخی کردم جدا یکی از بهترین کارهای مدیری بوده و مشکلات اخلاقی جامعه را به خوبی گوشزد می کند جا داشت این سریال در تلویزیون پخش شود چون چدا تامل برانگیزه
  • مسعود IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    25 4
    مدیری محبوب هست و خواهد بود
  • لیلا IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    13 39
    "شوخی کردم" بسیار ضعیف و خیلی پایینتر از انتظاری بود که از مدیری داشتیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    5 17
    از رقیبان برنامه سازی که پیدا کرده در این سالها مثل رضا عطاران، طنابنده و رامبد جوان چیزی ننوشتید. به علاوه اینکه بازیگران طنز دیگری هم هستند کارهایشان بعضا از کارهای مدیری خنده دار تر است.
  • امین محمدی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    35 3
    من که به شخصه همه کارهاش به جز ویلای منو دیدم و همشونم دوسداشتنی و جذاب بوده.....زنده باد مدیری واقعا نابغه هست مدیری.
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    37 3
    فقط پاورچين
  • علی IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    11 4
    سلام،،،مدیری همیشه مدیری هستش یادتون نره اگردرشبکه نمایش خانگی هم اقبال نداشتهبه زعم نویسندهنوع خاص فرهنگ ما ایرانیها هستش که درسبد هزینه هامون شاید خیلی خریدن سی دی سریالها تعریف نشده ولی باهمه این تفاصیل خودتون خواهید دید چه اقبالی میشه به ایشون درصورت بازگکشت میگید نه امتحان کنید..
  • سیاوش IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    44 9
    ماکه آقای مهران مدیری را به هرشکلی دوستش داریم و براش خیلی احترام قایل هستیم.
  • تهرانی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    25 4
    فقط مهران مدیری
  • بی نام RS ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    91 13
    ما هنوزم دوستش داریم ، الکی جو نده عمو جان
    • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      6 25
      جو چیه دوست عزیز،چرا اصرار داری از مهران مدیری بت درست کنی؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    12 2
    ديديم كه با عدم همكاري تلويرزيون با كساني نظير مديري ،عطاران و غفوريان و.. چه مقدار مخاطبان تلويزيون ريزش كرد چون در اين مدت رابطه به جاي ضابطه حكمفرما شد،در اين چند سال جز چند سريال موفق نظير ساختمان پزشكان و پايتخت،مجموعه خوبي ساخته نشد
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    6 42
    مهران مدیری را قبول ندارم
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    40 3
    وفتي كارگردان هاي موفق را از تلوزيون بيرون كرديد و جابشان را به يك مشت آدم بي تجربه و فاقد سواد داديد كه سريال هاي بي كيفيت بسازند مثل جن و جن گيرب همين ميشه
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    15 0
    اما هرچی باشه مدیری یک برند هست. و با بازگشت به تلویزیون میتونه به اوج برگرده شاید یکی از دلایل افت مدیری مربوط به گسترش شبکه های ماهواره ای در حوزه فیلم و سریال باشه. و البته مسائل اقتصادی که باعث میشه مردم هم کمتر خرید کنند و هم کمتر حوصله ی دیدن فیلم طنز داشته باشند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    55 3
    انشالله ضرغامی زودتر بره و یه هنرمند واقعی بشه رئیس رسانه ملی جام جهانی نزدیکه ضرغامی نباشه واسه خودش هم بهتره
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    6 38
    قسمتی از محبوبیت قهوه تلخ ناشی از حوادث سال 88 بود،یعنی خوش شانسی مهران مدیری این بود که مردم به اشتباه مشکلات مدیری با صدا و سیما را به مسایل دیگری ربط میدادند...
  • امیر باقری A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    44 2
    اینجا جایی است که مدیرانش برای احساس و لبخند مردم تصمیم میگیرند و ان را به کینه توزی شخصی تبدیل میکنند دوست داریم مهران مدیری
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    68 5
    اینطور که شمــا تعریف کردید باید بگیم "ســقـــوط امـپــراطـــوری ضـــرغــامی"نزدیک است مهران مدیری که یه جای ثابت تو قلب بیشتر ایرانی ها داره به این راحتی ها هم سقوط نمیکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    4 2
    برادر منتقد يعني شما سايت هاي خبري را پيگيري نمي کنيد؟ گفتن بيا و طرحش رو هم داده. نکنه مي خواي موش بدواني؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    11 2
    هرفردی از جمله هنرمندان در طول عمر کاری خود فراز و نشیبهای زیادی را تجربه میکند که هنرمند خلاق و خوش فکری مانند اقای مهران مدیری هم انرا تجربه کرده. اما انچه اورا دوست داشتنی تر وقابل احترامتر میکند تکیه بر نیروی هنرش و محبوبیتش برای ادامه کار بوده است. نگارنده عنوان شایسته ای را برای مقاله اش انتخاب نکرده . اگر مهران مدیری بعنوان یک فعال بخش خصوصی که به هیچ لوله نفتی وصل نیست در رقابت با یک سازمان عریض و طویل و ثروتمند و قدرتمند شکست بخورد یا سقوط کند باعث شادمانی یا سربلندی ماست؟یا بهتر است یاریش نماییم تا انگیزه ای باشد برای ادامه کارش و افرینشهای بیشتر؟
  • بی نام JP ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    4 4
    چقدر طولانیه اه ه ه ه ه ه ه ه
  • محمد A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    39 3
    ديگه فقط مونده بود به علاقه مندي ها و سر گرمي هاي مديري گير بدين
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    11 4
    شما الان تحلیل کردید یا جو سازی ؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    48 4
    اقای ضرغامی چرا مارا از دیدن طنزها زیبای مدیری محروم می کنید؟ خدمتی که فردوسی پور در عرصه ورزش به مجموعه شما میکند را مدیری در طنز خواهد کرد نخبه ها را بیشتر تحویل بگیرید تا فراری نشوند.
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    5 2
    مطالب خوب بود اما تیترش نه.امیدوارم آقای مدیری کارهای درخشان خود را دوباره تکرار کنه.
  • نسیم A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    35 5
    در این متن خیلی غرض ورزی وجود داشت. مشکل مهران مدیری با شبکه ی خانگی اینست که مردم پول نمی دهند نسخه ی اورجینال را تهیه کنن. سریال های ویلای من و شوخی کردم واقعا شاهکار هستن.
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    87 16
    دوستت داريم مهران مديري
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    55 5
    واقعا اینجوریه؟ به نظر من که مهران مدیری هیچوقت سقوط نمیکنه، شایدم این که مردم شوخی کردمو کمتر میخرن ساخته و پرداخته ذهن شما باشه نه واقعیت
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    42 4
    باید بنویسی صعود دوباره امپراطوری مهران مدیری, اصلا سقوط و مدیری باهم تناقض دارند...
  • درگز IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    73 12
    آقای مدیری همیشه امپراتورطنزایران می ماندوسقوط نمی کند.
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    85 18
    شوخي كردم بي نظيره ، اشتباه ميكنيد ، خانواده ما همگي قسمت ها رو تا اينجا تهيه كرديم و از ديدنش لذت برديم اگه استقبال به قول شما نسبت به سالهاي گذشته كمتره به خاطره وضع بد اقتصاديه ، مردم دل و دماغ ديگه ندارن دوست دارن يه چيزي نگاه كنن كه فاصله داشته باشه با واقعيتي كه توشن ، مثل سريال هاي مجاني تركيه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    4 2
    کاش برایِ شبکه ی سه می ساخت ، ماهایی مه دیجیتال یا .... داریم میتونیم ببینیم ولی خیلی ها هستن که هنوز با آنالوگ کار میکنن . . .
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    23 22
    آقای قناد با گروه فیتیله قهر کردن کار هردوتا بدرد نخور شد، مهران با قاسمخانی ها قهر کرد کار اونم بدرد نخور شد همیشه پای یک قهر در میان است
  • علی نورالهی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    62 5
    مدیری تو همیشه محبوبیو من عاشق خودتو کاراتم......
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    3 5
    من فکر می کنم دیگه گول نمی خورم .اقا این چه فایدهای برای ما مردم داشت وسرگرم شدیم . این سرگرمی چند برامون تمام شد . و چی به جامعه تزریق شد پول ومالیات من تو جیب کیه
  • azar98.com IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    21 4
    علاقه اکثر مردم ایران به مهران مدیری انکار ناپذیزه بهترین فیلم طنز که دیدم شبهای برره هستش که واقعا بهترینه
  • سید US ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    8 2
    در شرایطی که خانه‌ها پر از سریال‌های ماهواره ای و فیلم‌های غربی است، داشتن چنین کارگردان داخلی‌ غنیمت است.
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    7 0
    یعنی واقعا ایشون نمی دونه که آقای مدیری قرار سریال جدیدش رو توی همین دوران آقای ضرغامی برای شبکه تهران بسازه؟کمی اخبار خوندن بد نیستا.
  • مسعود A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    1 39
    مهران مدیری قبل تر از اونی که شما میگی افول کرده بود منتها با مرد هزار چهره وباز هم با کمک پیمان قاسمخانی دوباره به اوج برگشت که بقیشم همون هست که شما گفتید و منم قبول دارم
  • احمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    21 0
    مدیری بهترین طنزپرداز ایرانه ، سقوط هم نکرده و نمیکنه،اینکه میگی از قاسم خانی هاکه جدا شد افول کرده اشتباهه، چون یکی از بهترین کاراش یعنی قهوه تلخ رو با اون داستان پردازی عالی رو بعد از جداییش از قاسم خانی ها ساخت، قهوه تلخ بهترین سریالشه، در ضمن این قاسم خانی ها هستن که توسط مدیری به یه نون و نوایی رسیدن نمونش شمدونی
  • فردین RO ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    3 0
    ما بازیگر و کارگردان طنز زیاد داریم ولی مدیری یه چیز دیگست. مدیری واقعا یه سر و گردن از بقیه بالاتره و هرکی هم باهاش کار کرده کنارش اومده بالا . برادران قاسم خانی هم خوبن ولی به مدیری اعتبار نمیبخشن بلکه از مدیری اعتبار میگیرن