تسنیم نوشت:

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در خصوص لوح فشرده‌ای که علیه آقای روحانی پخش شده گفت: حفظ حرمت رئیس‌جمهور باید در جمهوری اسلامی ایران توسط همه رعایت شود.

غلامعلی حدادعادل نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر حسین طلا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش «آیا برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس کاندید خواهید شد؟»، اظهار داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی در خصوص جلسات مشترک با رئیس مجلس گفت: هر چند هفته یک بار یا دو سه ماه یک بار جلسات مشترکی برگزار می‌کنیم و در خصوص مسائل مشترک در مجلس و کل نظام مشورت می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در خصوص تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: چند بار این سؤال را از من پرسیده‌اند و اگر عده‌ای از نمایندگان بخواهند این کار را انجام دهند کسی نمی‌تواند جلوگیری کند. البته من با هرگونه تفرقه و تکثر در کل انقلاب موافق نیستم، اما اگر عده‌ای تصمیم بگیرند خودشان می‌دانند. ما هیچ دخالتی نمی‌کنیم.

وی در خصوص لوح فشرده‌ای که علیه آقای روحانی پخش شده و آقای لاریجانی انتقاد کرده است، گفت: من ندیده‌ام و اظهارنظر نمی‌کنم. اجازه بدهید اظهارنظر را بعد از دیدن این لوح فشرده انجام دهم. البته بنده معتقدم که حفظ حرمت رئیس‌جمهور در جمهوری اسلامی ایران امری است که همه باید مراعات کنند.

حدادعادل در مورد برنامه‌ها برای وحدت اصول‌گرایان اظهار داشت: وحدت چیز خوبی است و همه تلاش می‌کنیم که حاصل شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =