کیهان نوشت:

عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم گفت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل باید در انتخابات مجلس ائتلاف کنند.
احمد شیرزاد که بنا بر تصریح رئیس مجلس ششم نقش سخنگوی رادیو اسرائیل را در متهم کردن نظام به دروغ‌گویی بر سر برنامه هسته‌ای ایفا می‌کرد، در مصاحبه با «آریا» گفته است: بنده با کلیت ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل موافق هستم و معتقدم در صف‌بندی آینده بیشتر صف‌بندی معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلبان در مقابل تندروها و افراطی‌ها که البته بشدت ریزش کرده‌اند، صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم الان زمان کنار نشستن نیست. الگوی رفتاری آقای هاشمی بسیار مثبت و موثر بوده است لذا دیگران باید از این الگو درس بگیرند. ایشان تحت هیچ شرایطی کنار نمی‌نشیند و کنار نمی‌کشد لذا چنانچه آقای ناطق نوری تمام‌قد وارد میدان شودو از طرفی آقای عارف نیز باانگیزه قصد ورود به انتخابات را دارند و آقای خاتمی هم همچنان پتانسیل بالایی برای محوریت جریان اصلاح‌طلبی را دارند بنابراین این مجموعه در انتخابات آینده می‌توانند طیف منسجم ضدافراطی‌گری تشکیل دهند محکم و استوار بایستند و اجازه ندهند فضای رد صلاحیت‌ها در روند انتخابات تاثیرگذار باشد.

شیرزاد با بیان این که جناح اصولگرا در حال تحول است، گفت: در این طیف فردی چون آقای لاریجانی نسبت به گذشته مواضع معتدلی‌تر پیدا کرده و بخشی از اصولگرایان مجلس هم که بیشتر با ایشان هستند گهگاه مواضع معتدل‌تری دارند اما من فکر می‌کنم این بخش از اصولگرایان و حتی اصلاح‌طلبان هنوز آمادگی ندارند که با هم وارد یک جبهه شوند.

وی افزود: برخی از موضع‌گیری‌های آقای لاریجانی و هم‌طیفان ایشان درباره وزرای دولت روحانی نشان می‌دهد هنوز اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با این طیف متحد شوند و لازم است آقای لاریجانی تکلیف خودش را مشخص کند.

در همین حال علی‌اکبر اولیاء نماینده سابق اصلاح‌طلب مجلس نیز می‌گوید زمینه ائتلاف عقلای اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود دارد. لاریجانی جزو اصولگرایان معتدل است.

یادآور می‌شود افراطیون مدعی اصلاحات در حالی از ناطق نوری به عنوان اصلاح‌طلب معتدل یاد می‌کنند که در زمان مجلس پنجم شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خواهیم- ناطق نوری نمی‌خواهیم». ادعای این طیف درباره گرایش به اعتدال، حکایت‌ همان شتری است که می‌گفت از آب‌گرم و حمام می‌آید اما زانوهای او خلاف این موضوع را حکایت می‌کرد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    1 0
    ببینید شیرزاد کی بده که کروبی بهش گفته صدای اسراییل
  • saeed A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    22 2
    ای بابا دوباره کیهان دل درد رو به هلوکاست ربط داد
    • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      0 2
      چه ربطی به موضوع داشت؟
  • بی نام US ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    12 4
    اصلاح طلبان باید به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شوند.