عارف درگذشت آیت الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی امام جمعه اهل سنندج را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی آیت‌الله مسلم ملکوتی که عمر پربرکت خود را صرف کسب علوم اسلامی، تربیت شاگردان متعد  و خدمت به مردم کرد باعث تاسف و تالم خاطر شد.
مصیبت ارتحال آن عالم جلیل القدر و از مبارزین قبل از انقلاب را به عموم علاقمندان، شاگردان و خاندان ایشان بویژه مردم اهل ایمان و معرفت تبریز تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان بویژه خانواده معزز ایشان اجر و صبر مسالت می کنم.

محمدرضا عارف

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرزانه و وارسته  آقای ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری، موجبات تأثر و اندوه فراوان شد.

ایشان  از جمله علمای بزرگ و با تقوای اهل سنت بودند  که به موضوع وحدت امت اسلامی اعتقاد قلبی داشتند و منشا همدلی در میان روحانیون ایران اسلامی بودند.

اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار را به مردم شریف و روحانیت معزز کردستان  بویژه جامعه اهل تسنن تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه مسألت دارم.

محمدرضا عارف

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =