مهر نوشت:


مرجع عالیقدر شیعیان عراق تاکید کرده است از نامزد خاصی در انتخابات پارلمانی عراق حمایت نمی کند.

به گزارش النشره، احمد الصافی نماینده مرجعیت عالی شیعه اعلام کرد آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق از نامزد خاصی در انتخابات پارلمانی این کشور حمایت نمی کند و  حمایت یکسان ایشان از همه به معنای این نیست که خوب و بد در نظر وی یکسان است و میان کسی که به مردم خدمت و با فساد مبارزه می کند و نیز کسی که تنها به فکر منافع خویش و اطرافیانش است تفاوتی وجود ندارد.

نماینده آیت الله سیستانی افزود: مسئولیت انتخاب نامزدها بر عهده رای دهندگان عراقی است پس مردم باید بهترین انتخاب را داشته باشند تا در آینده پشیمان نشوند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پارلمانی عراق فرصت بزرگی برای تغییر به سوی بهتر شدن است و ما از شهروندان عراقی می خواهیم که در انتخابات مشارکت داشته باشند.

احمد الصافی افزود: همه باید از این فرصت استفاده کنند و بهترین و کاملترین فهرست انتخاباتی که دارای دیدگاه کاملی برای اداره کشور طی چهار سال آتی است، انتخاب کنند، نامزدهایی که منافع ملی را بر منافع حزبی و شخصی خود ترجیح می دهند.

وی تصریح کرد: سرویسهای امنیتی عراق باید به بهترین نحو از حوزه های انتخاباتی حفاظت کنند. خاطرنشان می شود انتخابات پارلمانی عراق قرار است 30 آوریل (10 اردیبهشت) برگزار شود.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    مگر دین مرز مصنوعی کشورها رو برسمیت میشناسه که نوشتید شیعیان عراق ...
  • عبداله IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    آقايان مراجع تقليد: از ساحت مراجع اينچنين بمانند آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دفاع مي كنند:" مرجعیت از هیچ نامزدی حمایت نمی کند".
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    آفرین بر شخصیت والای حضرت آیت الله العظمی سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان