ایسنا نوشت:

سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران در پیامی به نهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد که فضای سیاسی و اجتماعی ایران پرشورتر از گذشته شود.

در پیام سید محمد خاتمی آمده است:

حضور نیروهای فعال و خیرخواه و شایسته در عرصه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نعمتی است که نظام‌های مردم سالار سعی در زمینه سازی برای آن حضور فعالیت می کنند و در ایران اسلامی نیز تلاش سازمان ها و نهادهای مردم بنیاد، گرچه کم و بیش با مشکلات و تنگناها ولی به یاری خداوند برای حضور متعهدانه آنها که هسته های اصلی جامعه مدنی هستند شاهد بوده و هستیم به این امید که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید زمینه بهتری برای این فعالیت ها فراهم شود.

"سازمان عدالت و آزادی" نیز در زمره این سازمان‌ها و احزاب است که کوشیده است در جهت ارتقای دانش و آگاهی عمومی و پر رونق کردن عرصه سیاسی و اجتماعی در مسیر اهداف بلند انقلاب و برای خدمت به کشور و پیشرفت آن تلاش کند و برگزاری کنگره آنان رویداد مبارکی است که ان شاءالله منشاء هم پیوندی بیشتر اعضا و یافتن راهکارهای بهتر و پر ثمر تر برای خدمت به جامعه و کشور شود.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می کنم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    8 1
    باری تاریخ را نیک به خاطر داریم؛ از قائم مقام تا امیر کبیر، از امیر کبیر تا مصدق و از مصدق تا امروز، این راه، راه ناگزیر ماست و نقطه عزیمت ما سازمان عدالت و آزادی ایران در این راه آن چنان که از نام آن بر می آید اندیشه های عدالتخواهانه و آزادی طلبانه نظیر اندیشه های بزرگمردی ست که ...گاندی و گاندی ها هنوز می توانند پیکر زار اخلاق..... ایمان ما به شخصیت گرانقدر خاتمی این بار افزونتر گردید این متن در سرچی که برای این سازمان بود پیدا کردم ازامیرکبیر تا مصدق واز مصدق تا الان ... کجا امام خمینی وانقلاب ما قرار دارد وچه جالب باهم هی نان تعارف میکنند این از آنتعریف میکند وآنهم پیام میدهد
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    20 0
    لطفا تیتر را اصحیح کنید ایشان همیشه سید هستند نام ایشام بدون سید معنا ندارد.تشکر
    • هادی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
      0 2
      سیدی که در دوران حکومتش ابتذال وبی بندباری رواج شد سید نیست امام حسین ع بخاطر احیای دین اسلام شهید شد 200هزار شهید جنگ بخاطر احیا ی دین به اغوش مرگ رفتن ولی این اقای در دوران حکومتش چکار کرد هنوز یادمان نرفته طرفدارانش چه مقالاتی علیه دین نوشتن در قیامت خواهیم دید این اقا چطور شرمنده جدش خواهدشد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    17 1
    درود بر مرد ادب ، عدالت و آزادی سید محمد خاتمی