ایرنا نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راهبرد اصلاح طلبان همکاری و همدلی با دولت تدبیر و امید است و حداکثر توان خود را در این مسیر می گذاریم.
محمد رضا عارف روز جمعه در نهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی در هتل آسمان اصفهان گفت: دولت درگیر مذاکرات هسته ای است و برای پیروزی در این مسیر راهی جز همکاری با دولت نداریم.

او همچنین هدفمندی یارانه ها را یک پروژه ملی خواند و گفت: برای اجرای موفق آن همه باید تلاش و همکاری کنیم.

عارف، از عملکرد سازمان عدالت و آزادی، به عنوان الگویی برای فعالان سیاسی در سایر استان ها یاد کرد و گفت: فعالیت این سازمان این پیام را دارد که می توان یک حزب سیاسی و قوی با مرکزیتی خارج از تهران داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حضور بیش از 73 درصد مردم در انتخابات خرداد 92 به عنوان یک حماسه یاد و اظهارکرد: نتیجه این انتخابات یک سرمایه اجتماعی برای اصلاح طلبان است که باید آن را حفظ کنیم و سپس ارتقا دهیم.

او گفت:اگر بخواهیم مردمسالاری پاسخگوی مطالبات مردم باشد، راهی جز انجام فعالیت های سازمان یافته از سوی احزاب و سازمان ها نداریم.

او با تاکید بر تقویت و همکاری و شناسامه دار شدن سازمان ها و احزاب گفت: همه باید با حفظ آرامش دولت را کمک کنیم.

او قانونمداری را از شعارهای اصلی اصلاح طلبان خواند و گفت: رمز موفقیت همه ما شفاف سازی در قبال مردم است.

عارف، بر حضور جوانان در احزاب و سازمان ها و سپردن مسوولیت کارهای بزرگ به آنان تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی،افزایش مشارکت مردم است.

محمد رضا عارفصبح پنج شنبه وارد اصفهان شد و پس از دیدار با امام جمعه اصفهان، در گلستان شهدای این شهر به شهدای انقلاب اسلامی و علمای فقید آرام گرفته در این گلستان ادای احترام کرد.

او عصر دیروز در جمع دانشجویان در دانشگاه اصفهان سخنرانی و در ِآیین گشایش بنیاد امید ایرانیان شعبه اصفهان شرکت کرد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =