ایرنا نوشت:

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خوشبختانه دولت جدید به این باور رسیده که باید به مردم اعتماد کرد و کارهای اجرایی را به آنان سپرد، گفت: راه حل مشکلات کشور رونق تولید از طریق واگذار کردن امور به مردم است.
علی لاریجانی روز جمعه به مناسبت سالگرد واقعه طبس در جمع مردم این شهر با بیان اینکه مسئولان باید با مردم رو راست و شفاف باشند، افزود: اگر مسئولان مشکلات کشور را به مردم بگویند آن زمان مردم هم از آنها حمایت خواهند کرد.

او ادامه داد: کشور ما در حوزه اقتصاد دچار مشکلاتی است و با اینکه کشوری پولدار در منابع نفت و گار هستیم، اما به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح به کشوری مصرف گرا تبدیل شده ایم و سرمایه های خود را خرج مسایل جاری می کنیم و این پول ها تبدیل به سرمایه گذاری نشده است.

رییس مجلس گفت: در سال های اخیر 600 تا 700 میلیارد دلار درآمد نفت و گاز داشته ایم، اما این سرمایه هزینه درستی نشده و نتیجه آن افزایش تورم بوده است.

او گفت: تعداد زیادی از جوانان کشور ما کار ندارند و دولت هزینه های سنگین و هنگفتی دارد که باعث شده دستگاه های اجرایی متورم شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه فضای کسب و کار در کشور کم و خشکسالی زیاد شده که به مشکل اصلی کشور تبدیل شده است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351305

برچسب‌ها