سامانه 2035 شورای حامیان تیم های ملی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار عزیز محمدی، رییس ستاد حامیان تیم های ملی ایران و رییس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران گفت: همه مردم ایران و یکایک ایرانیان در سراسر دنیا وظیفه دارند از تیم های ملی ایران با تمام وجود و با هر امکانی حمایت کنند.

او گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هم بدانند اگر با تمام نیرو و تلاش و وجود خود در زمین بازی کنند و از همه توان خود در جهت ارائه بازی خوب و جوانمردانه استفاده کنند حتی اگر ببازند مردم ایران آنها را دوست خواهند داشت و به آنان افتخار می کنند.

سردار محمدی همچنین از تلاش ها و فعالیتهای ارزنده اعضای شورای عالی جوانان و شورای حامیان تیم های ملی ایران در این مدت زمان اندک تشکیل تقدیر کرد.

او در مورد راه اندازی سامانه پیامکی گفت: ایجاد سامانه های ارتباطی و تعاملی برای حمایت معنوی و مشارکت مردمی از تیم های ملی ایران را بستری مناسب برای پیشبرد اهداف و برنامه های شورا است. مخاطبان و فوتبال دوستان عزیز با ارسال پیامک عدد 7 به سامانه 2035 می توانند از آخرین اخبار و رویدادهای تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی 2014 مطلع شوند و به عنوان تنها سامانه رسمی نتایج مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 را از طریق پیام کوتاه پیش بینی کنند.

سردار محمدی ادامه داد: در سامانه تلفن ثابت 8* هم بصورت صوتی پیام حمایت چهره های شاخص و ماندگار کشور را از تیم ملی فوتبال ایران شنیده و در مسابقات نظرسنجی و پیش بینی نتایج فوتبال شرکت کنند.


نشان دادن تمدن ایران

همسر شهید علی محمدی از شهدای علم و فناوری و هسته ای کشورهم با حضور در این مراسم با بیان گزیده ای از زندگی شهید علی محمدی ، به نمایندگی از جامعه زنان و خانواده شهدا حمایت همه جانبه خود را نمایندگان علمی و ورزشی و فرهنگی کشور و تیم های ملی ایران را اعلام کرد.

او گفت: حال که تیم ملی فوتبال ایران در جمع 32 تیم برتر دنیا در جام جهانی حضور پیدا کرده است فرصت مناسبی است که فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی ایران به تمام دنیا نشان داده شود و از این امکان برای وحدت و مشارکت عمومی و شور و نشاط ملی و مردمی در کشور بهره گرفته شود. برای حمایت معنوی از تیم های ملی ایران افتخار می کنیم و بر خود می بالیم.


شعار فوتبال جام جهانی

در ادامه، منیر آمدی رییس مؤسسه مطالعات و تحقیقات زنان و دبیر مجمع جهانی امید با ارائه اهداف و مأموریت این مجمع که در راستای فعالیتهای شورای حامیان تیم های ملی ایران است گفت: فرصت حضور ایران در جام جهانی می تواند نقش تأثیر گذار زنان در مشارکت های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جامعه و همچنین ارتقاء نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی باشد.

او با توضیح شعار « وطن من ، ایران » گفت: این شعار از ابتدای حروف کلمات ورزش، طبیعت، نشاط و مسئولیت اجتماعی، نوآوری و نخبگان گرفته شده است و به عنوان شعار ملی مجمع جهانی امید انتخاب شده است.

آمدی با ارائه شعار بین المللی مجمع جهانی امید تحت عنوان SEE OMID in iran که مورد توجه سازمان جهانی یونسکو نیز قرار گرفته است، آن را نیز برگرفته از کلمات مشابه فارسی آن ورزش (Sport)، طبیعت (Environment) و نشاط (Excitement) و برای استفاده از فرصت ها (Opportunity) ، تدبیر و تفکر در آنها (Mind)، بروز خلاقیت و نوآوری (Innovation) برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و معنویت در جامعه (Development) دانست.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده درنظر دارند این شعار را در سطح مجامع بین المللی و در جام جهانی برزیل ارائه و اطلاع رسانی کند به همین منظور نفرات و نمایندگانی را از ایران برای فرهنگ سازی آن به برزیل اعزام خواهند کرد. اعزام دو ورزشکار با دوچرخه به برزیل با شعار SEE OMID in Iran که در روز زمین پاک و با مشارکت انجمن دوستی ایران و برزیل انجام شده است از جمله این برنامه ها است.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =