آبی های پایتخت موفق شدند با نتیجه سه بر یک الریان قطر را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک پیروزی تلخ.بدون شک اگر استقلالی ها از همان ابتدا حریفان خود را گلباران کرده بودند حالا یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بودند.با این حال امسال این اتفاق نیفتاد.اما همه به خوبی می دانند که استقلال دیر از خواب بیدار شد.آنها خیلی دیر به فکر بردن افتادند و زمانی که باید بازی های خودشان را با پیروزی پشت سر می گذاشتند به قول امیر قلعه نویی روی دور بدشانسی افتاده بودند.

شکی وجود ندارد که این پیروزی برای آبی ها تلخ بود.آنها امسال به مرحله بعدی صعود نکردند و سال آینده هم در آسیا حضور نخواهند داشت.با همه این شرایط استقلال همیشه استقلال است و هواداران این تیم هم به خوبی می دانند که خداحافظی آنها با آسیا موقتی است و آبی ها دوباره به روزهای خوب خود باز خواهند گشت.

در این بازی که در ورزشگاه تقریبا خالی آزادی برگزار شد شاگردان امیر قلعه نویی تیم نسبتا جوانی را راهی میدان کرده بود.تیمی که در ابتدای بازی و به دلیل اینکه کنار یکدیگر بازی نکرده بودند هماهنگی لازم را نداشتند.

 

با این شرایط آبی ها در همان نیمه نخست می توانستند دو یا سه لگل به الریان بزنند اما یک پنالتی را برهانی از دست داد و چند دقیقه پس از آن هم باز این خود آرش بود که قدر ارسال زیبای مبعلی را نداست و با یک ضربه سر ناقص فرصتی خوب برای گل زدن را از دست داد.

در دقیقه 40 نیمه نخست هم حنیف عمران زاده ضربه سر قشنگی را روانه دروازه قطری ها کرد که واکنش زیبای دروازه بان این تیم اجازه نداد تا استقلالی ها درنیمه نخست به گل برسند.

شروع نیمه دوم و عملکرد بهتری آبی ها.آنها آمده بودند که در تهران و در آخرین بازی خودشان در آسیا بازنده نباشند.این تلاش آنها در دقیقه 54 به ثمر نشست و این بار کبه قدر پاس زیبای پژمان نوری را دانست و استقلال را یک بر صفر پیش انداخت.موتور استقلالی ها تازه روشن شده بود.در دقیقه 59 اشتباه مدافعان الریان باعث شد تا محمد قاضی فرصت طلب با یک ضربه فنی گل دوم آبی ها را به ثمر برساند.در دقیقه 73 این دیدار فرار کبه و پاس خوب قاضی برای این بازیکن، او را در شرایط تک به تک قرار داد و ضربه فنی این بازیکن با دفع ناقص الحجری همراه شد تا گل سوم استقلال در این دیدار رقم بخورد.

این اتفاق در حالی افتاد که الریانی ها که به همره استقلال تیم حذف شده این گروه است در دقیقه 81 توسط البولشی یک گل به استقلال زدند تا شکست خود را سبک تر کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از گروه A  لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا الشباب عربستان با 15 امتیاز و الجزیره امارات با 10 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله بعد شدند.استقلال با 7 امتیاز در رده سوم ایستاد و الریان قطر هم با 3 امتیاز قعر نشین جدول شد.

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    109 4
    میلیاردیای پرتوقع از این جوونای کم توقع یاد بگیرن
  • بی نام A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    12 4
    امیر خان برگرد به تیمت
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
      1 0
      كدوم تيم؟سپاهان يا تراكتور ؟ يا الاستقلال