ایرنا نوشت:

رییس پیشین سازمان زندانها و اقدامات تامینی کشور گفت، مقدمات موضوع رفتن من از این سازمان ها از چهار ماه پیش مشخص شده بود و این موضوع هیچ اتفاقی با آنچه در زندان اوین رخ داد، ندارد.
«غلامحسین اسماعیلی» گفت: این موضوع اول عید سال جاری به من ابلاغ شد و فرایند آن تا کنون ادامه یافته است.

او گفت: اگر این دو موضوع به یکدیگر مرتبط بود، بطور قطع چنین جایگاه خطیری - رییس کل دادگستری و رییس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر - را به من نمی دادند.

اسماعیلی با بیان اینکه شائبه ای برای خبرنگاران ایجاد شد و از سخنگوی قوه قضاییه موضوع را جویا شده، ادامه داد: آقای اژه ای نیز توضیحات لازم را به خبرنگاران دادند و اعلام کردند رفتن من از سازمان زندانها هیچ ربطی به موضوع زندان اوین ندارد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه با صدور حکمی علی اصغر جهانگیر را به ریاست سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و جانشین غلامحسین اسماعیلی منصوب کرد.

همچنین اسماعیلی طی حکمی از سوی رییس دستگاه قضا به سمت رییس کل دادگستری استان تهران و رییس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر تهران منصوب شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    89 3
    شما که راست میگید
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    117 8
    تو که راست میگی
    • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      12 0
      همه رفتنی هستند. آنچه از ما باقی می ماد مهم است
  • ها A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    79 3
    راست میگی
  • سروش آریا IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    6 1
    اگه چهار ماهه مشخص شده، خب ۱۰ روز دیگه هم صب میکردین من نمیگم دارین دروغ میگین چون شاید واقعا حق با شماست و تصمیمی که مدتها پیش گرفته بودن کاملا تصادفی حکمش با این ایام مقارن شده، اما واضحا این جابجایی به ابهامات این چند روز دامن زده. و اما ازونجا که قطعا پیشبینی این واکنشها و برداشتها برای مسئولین قوه قضا هم کار سختی نبوده، پس میشه نتیجه گرفت این جایجایی یا با فشارهای بیرونی انجام شده و یا با درایت درونی؛ فشار برون قوه ای برای جلب رضایت نسبی مردم و یا درایت درون قوه ای برای پیچیده تر کردن جریان و پررنگتر کردن حاشیه ها از متن
  • سروش آریا IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    13 0
    «و این موضوع هیچ ارتباطی با آنچه در زندان اوین رخ داد، ندارد.» مگه تو اوین اتفاقی افتاده؟ «اگر این دو موضوع به یکدیگر مرتبط بود، بطور قطع چنین جایگاه خطیری را به من نمی دادند.» چرا نمیدادن؟ مگه شما کاری کرده بودی؟