خانه ملت نوشت:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کوتاهی در بازرسی ها باعث ایجاد پل ارتباطی زندانیان با احمد شهید شده است،گفت: بازرسی دقیق، منظم و دقیق از وظایف سازمان زندان ها است و این که تبلت و گوشی وارد زندان شده است به نوعی موید کوتاهی سازمان زندان ها برای کنترل وسایل ارتباطی است.
منصور حقیقت‌پور،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: بازرسی دقیق . منظم و دقیق از وظایف سازمان زندان ها است و این که تبلت و گوشی وارد زندان شده است به نوعی موید کوتاهی سازمان زندان ها برای کنترل وسایل ارتباطی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب گفت: به هر حال بازرسی و کنترل وضعیت زندانیان در این بند جزء وظایف سازمان زندان ها است.

حقیقت‌پور هم چنین گفت: هنوز به صورت روشن اعلام نشده است که گوشی ها و تبلت ها چگونه وارد این بند شده اند اما به هر حال کتمانی در کوتاهی سازمان زندان ها در این خصوص نمی توان داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از بند 350 اوین تبلت و تلفن همراه کشف شد، گفت: باید مشخص شود این وسایل در زندان چه کار می کرده وچه کسی این ها را برای زندانیان برده و آنها از داخل زندان با چه کسانی تماس داشتند و چه اطلاعاتی از داخل زندان بیرون رفته است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليار IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    10 0
    من موندم واقعا اين همه وسايل ارتباط جمعي چطوري رفته تو زندان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تلويزيون كه نشون داد من فكر كردم قاچاقچي گرفتن.خيلي خنده داره