۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

ایسنا نوشت:

وزیر دفاع سابق مصر با بیان اینکه نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری خواست و اراده ملت مصر است گفت: من لباس نظامی را از تن درآورده و کفن پوشیده‌ام.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری الوطن العربی، عبدالفتاح السیسی، وزیر دفاع سابق مصر در پیامی شفاهی به اعضای کمپین تبلیغات خود، گفت: لباس نظامی را از تن درآوردم و کفن پوشیدم چرا که به خوبی از توطئه‌هایی که علیه مصر صورت می‌گیرد آگاهم.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانم که کسانی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که می‌خواهند به کشت و کشتار بپردازند، اما من به خدا توکل می‌کنم و اگر جان خود را از دست دادم تنها از شما می‌خواهم که از فرزندان و خانواده‌ام حمایت و حفاظت کنید.

السیسی گفت: من قسم خوردم که به درخواست میلیون‌ها تن از مردم مصر برای نامزدی‌ام در انتخابات ریاست جمهوری آتی احترام بگذارم. این خواست و اراده ملت مصر است و من به خواسته آن‌ها پشت نمی‌کنم.

پیشتر منابع مصری اعلام کرده بودند که اعضای سازمان اطلاعات برخی کشورهای عربی و منطقه‌ای در حال برنامه‌ریزی برای ترور السیسی هستند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خداوند لعنتشون کند. صدها نفر رو در تابستان گذشته به خاک و خون کشیدند فقط برای قدرت. از انگشتانشون خون مردم مصر می چکد. از زمین و هوا مردم رو به گلوله بستند. حالا کاندیدای انتخابات هم میشن