فکر کنم همین تیتر گویای همه چیز هست و هرکس خرده هوشی و سر سوزن ذوقی داشته باشد متوجه مطلب خواهد شد. با این حال چون نمی توان به همین تیتر اکتفا کرد مجبورم دو- سه خطی توضیح واضحات بنویسم. عملکرد تلویزیون در مقاطع حساس سیاسی نشان داده مردم خیلی گوششان بدهکار حرف های تلویزیونی ها نیست که اگر بود دوم خرداد 76 و بیست و چهارم خرداد 92، تاریخ به گونه دیگری رقم می خورد.

نه این که مردم با تلویزیونی ها لج باشند، خیر. تلویزیون مصداق تام و تمام دفاع بد از یک موضوع است. یعنی اگر تصمیم بگیرد از یک موضوعی دفاع کند چنان موضوع مذکور را نابود می کند که دیگر نه از تاک نشانی می ماند و نه از تاکنشان. امیدوارم موضوع یارانه ها برای دولت آقای روحانی تجربه خوبی شده باشد تا دیگر در مواقع این چنینی دست به دامن رسانه ای نشود که همواره قرآن را به گونه ای می خواند که نتیجه اش چیزی جز بردن رونق مسلمانی نیست.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا US ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    اگر تلویزیون در ماجرای یارانه ها دخالت نمی کرد، آمار انصرافی ها چندین برابر می بود..
    • بی نام RO ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      20 45
      اشتباهی مثب دادم
    • مصطفی A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
      0 0
      آمار چندین برابر خدا خیرت بده تقریبا همه شرکت کردن چطور چندین برابر میشد؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    119 9
    با توجه به سابقه ی بد صدا وسیما بهتر بود دولت از اول نمیذاشت اونا در مورد انصراف از یارانه تبلیغ کنن چون باعث نتیجه ی عکس میشه
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    15 6
    دیر فهمیدی دیر . هههههههههههههههههههههههه
  • بی نام RO ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    21 38
    يكي از عوامل پيروزي دكتر روحاني تبليغات خوب صدا و سيما بود الياس حضرتي مدير مسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد نقش صدا و سيما رو در انتخابات ستود صبح تا شب مردم رو دعوت به انصراف ز يارانه مي كردند اين حجم حمايت بي سابقه بوده معاون اول و سخنگو دولت و وزراي كار و اقتصاد و ارشاد و ... از صدا و سيما در باراه هدفمندي تشكر كردند بحث توافق نامه ژنو هيچ انتقادي اجازه نداده اگر صدا و سيما هيچ تبليغي نمي كرد مي گفتيد چرا به دولت كمك نمي كنه شما فقط بلديد ايراد بگيرد مشكل در خود شماست آقاي موسوي...
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    29 26
    این استاتوس ها مال فیس بوکه نه خبر آنلاین
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    47 91
    خب یه سلامتی مقصر انصراف 5 درصدی مردم از یارانه ها هم معلوم شد .یه موفقیت دیگه برای دولت تدبیر و امید .مچکرم روحانی
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      36 3
      دوست عزیر کلاً 3 درصد انصراف دادن نه 5 درصد
    • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      23 4
      هیچ کی انصراف نداده. عده ای که در دور قبل ثبت نام کرده بودند و در این فاصله مرده اند دیگر نتوانستند ثبت نام کنند همین. در واقع این آمار مرگ و میر چند سال اخیر است نه انصرافی ها.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    هزارتا لایک
    • علی از مشهد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      31 7
      سلام اول بگم از طرفدارهای سید بزرگوارم ولی به نظر من دو دلیل بیش از همه چیز باعث ثبت نامه بیش از حد مردم شد 1 عدم اطلاع رسانی کامل در مورد عوارض دریافت این مبالغ و بالارفتن حجم نقدینگی که منجر به تورم شده و مجدد یارانه دریافتی رو می بلعه 2 عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی رانت خوارها و اقازاده ها که واقعا روح مردم رو آزار می ده که نتیجش این می شه که مردم فکر می کنن پولی که ازش صرف نظر می کنن در نهایت خوراک همین مفسدین خواهد شد که البته هیچ برخوردی هم باهاش نمی شه.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    هزارتا لایک
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    عدم صداقت تلویزیون با مخاطبش بارها و بارها اثبات شده وقتی ده تا مصاحبه نشون میده که نه تاش میگن ما انصراف میدیم بعد خبر میاد که 90 درصد ملت اسم نوشتن چه انتظاری از صدا سیما دارید؟
    • علی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      63 9
      به کج سلیقه گی صدا و سیما و برنامه های گزینشی و بی محتوای آن حرفی نیست که زده نشده باشد،قبول صد البته،اما چرابه استمداد رییس جمهوری که آنطور پایش ایستادیم،اینگونه جوابش دادیم،خدایا تو شاهد باش،که هم میل به تو داریم هم به خرما
    • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      اگر تلویزیون همین تبلیغ بسیار زیاد و حمایت از دولت را نداشت که این افتضاحی که دولت روحانی بابت عدم انصراف مردم از یارانه ها به بار آورده خیلی بیشتر میشد.
    • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
      7 2
      عباس معصوميه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    118 6
    احسنت
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    72 8
    من هم با نظر آقای موسوی موافقم
  • علی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    107 5
    اینقدر صداوسیما اخبار دروغ سیاسی و اجتماعی و ... پخش کرده و همینطور از یک گروه خاص و اقلیت حمایت کرده که دیگر اکثر مردم اعتمادی به این رسانه ندارند و ترجیح میدهند اخبار را از رسانه های خارجی فارسی زبان دنبال کنند. نمونه اش خبرنگار ایرانی ما در لندن جناب فلاح ایشان هر روز باید یه خبر منفی از انگلستان مخابره کند . جدیدا دامنه این انتقادات را به ورزش هم کشانده . واقعا خجالت آور است. یعنی یه اتفاق مثبت و مفید در کشورهای خارجی اتفاق نمی افتد؟ یعنی همه خوبی ها و پیشرفت ها در ایران است و سایر کشورها در رنج و عذاب به سر میبرند؟
  • علی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    39 2
    اینقدر صداوسیما اخبار دروغ سیاسی و اجتماعی و ... پخش کرده و همینطور از یک گروه خاص و اقلیت حمایت کرده که دیگر اکثر مردم اعتمادی به این رسانه ندارند و ترجیح میدهند اخبار را از رسانه های خارجی فارسی زبان دنبال کنند. نمونه اش خبرنگار ایرانی ما در لندن جناب فلاح ایشان هر روز باید یه خبر منفی از انگلستان مخابره کند . جدیدا دامنه این انتقادات را به ورزش هم کشانده . واقعا خجالت آور است. یعنی یه اتفاق مثبت و مفید در کشورهای خارجی اتفاق نمی افتد؟ یعنی همه خوبی ها و پیشرفت ها در ایران است و سایر کشورها در رنج و عذاب به سر میبرند؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    48 1
    متاسفانه رییس جمهور،کسی که منتخب ملت است در قانون اساسی و روابط سیاسی ما بسیار بی تاثیر است،رییس جمهور فقط حکم مجری دارد و بس،نه رسانه ای دارد که بتواند دیدگاه هایش را بیان کند،نه قدرت وتو دارد،نه می تواند به مجلس نه بگوید و نه بر قوه قضاییه نظارت داشته باشد... عملا هیچ تغییر اساسی در حکومت داری نمیتواند ایجاد کند.حتی بودجه ای که می نویسد،مجلس میتواند ۱۰۰درصد تغییر در آن ایجاد کند و سپس رییس جمهور ملزم به اجراست.حتی سیاست خارجی هم در دستان رییس جمهور مملکت نیست باید قانون اساسی ما تغییر کند،باید نماینده مستقیم همه ی ملت قدرت تغییراتی را که اکثریت از او مطالبه می کنند داشته باشد.
  • مودی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    18 25
    خدمت همه بزرگواران به عنوان یک کارمندصداوسیما عرض کنم که نحوه و چند و چون این تبلیغات هیچ ربطی به صداوسیماندارد. شاید تعجب کنید اما باید بدانید هنگامی که سیاست کلانی در حال اجراست و به صداوسیما ابلاغ میشود این سازمان موظف به اجراست . البته در دولتهای قبلی در اجرا کمی میدان به صداوسیما میدادند اما دولت جدید همچنانکه در ماجرای مصاحبه های رییس جمهور مشخص شد هیچ اطمینانی به صداوسیما ندارد بنابراین تمام برنامه ریزی و طراحی و حتی جملات را آماده میکنند و صداوسیما فقط مجری است پس با اطلاعات کم تان بیخود صداوسیما را متهم نکنید.این گافی ناجوری بود که خود دولت داد و به بدنه کارشناسی صداوسیما اهمیت نداد
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    23 8
    عملا در کشور ما قدرت و نفوذ خیلی از جایگاه ها بیشتر از رییس جمهور که باید شخص دوم مملکت باشد،هست. یکی از آن ها رییس صدا سیماست که عملا میتواند منویات رییس جمهور را اجرا نکند. بنظر من قانون اساسی ما دور باطلی دارد،اختیارات رییس جمهور باید خیلی بیشتر از اینها باشد.باید حداقل دولتی که بر سر کار میاد شبکه تلویزیونی در اختیارش باشد،باید نهاد های نظامی کاملا در اختیارش باشد،باید بر قوه قضاییه در عین استقلال قضایی نفوذ و نظارت داشته باشد. تا به معنای واقعی شخص دوم مملکت باشه. جایگاه رهبری باید اولین باشد و حق وتو و حکم حکومتی و بازخواست از رییس جمهور داشته باشد،اما تمامی ارگان های اجرایی باید زیر نظر رییس جمهور باشند،حتی قوه قضاییه.به سبک فعلی،هیچگاه تغییری در کشور به وجود نمی آید
    • بی نام RO ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      10 29
      باید باید باید تو چکاره هستی تعیین تکلیف میکنی همین مقدار قدرت هم از سرتون زیادیه
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      2 12
      اگر احمدی نژاد بود که باید قدرت جهان را بهش می دادید ؟ چثدر بی انصافید
  • آرش EU ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    34 6
    اینکه قالب مردم از رسانه ملی بدشون میاد و درست عکس خواسته هاش رفتارمیکنند سرسوزنی تردیدی نیست و حتما" حق با مردمه اما درموردیارانه ها موضوع فراترازاین حرفهاست.بی اعتمادی مردم به مجموعه سیاستمداران و دولتمردان حال و گذشته و بخصوص بی ثباتی اقتصادی و نا امنی شغلی ، آینده نامعلوم تحریمها که مشخص نیست که برداشته میشن و اساسا" تندروها و افراطیهای داخلی و خارجی میگذارن که لغو بشن یا نه همه مجموعه عواملی که باعث شد مردم به دولت نه بگن و به یارانه بلی. رسانه ملی بود و نبودش بی تاثیر بود توی این ماجرا.روزی که شرایط عادی شد و مردم احساس امنیت کردن و اقتصاد فرو ریخته خانواده ها بازسازی شد انصراف هم خواهند داد.
    • بی نام RO ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      11 19
      احتملا منظورت از قالب مردم به قول حاتمی کیا کیبورد نشین ها هستند دیگه؟
  • وبگرد ایلامی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    23 11
    ببین دوست عزیز چرا سر خود را زیر برف بردی وقتی که قبض های نجومی برق و گاز در خونه ها رفت می خواستی مردم دولت را حلوا حلوا بکنند جایی برای توجیه مشکلات بعدی دولت بگذارید مگر می شود تقصیر آنها را دوباره گردن احمدی نژاد یا رسانه ملی گذاشت؟
  • مهدی A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    23 13
    اگر تلویزیون دخالت نمی‌کرد، الان شما می‌نوشتی: چرا دولت نباید از ظرفیت بالای رسانه ملی در این مورد مهم استفاده کند و چرا رسانه‌ی ملی از این کار سر باز زده است. کلا فقط بقیه مقصر هستند. خود دولت تیم رسانه‌ای دارد و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، باید یقیه‌ی آن‌ها را گرفت.
  • بیسواد A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    15 17
    اولا دوستان بسیار خوب دست به قلم مشخص کنن تلوزیون با دولت همکاری کنه یا نه اگه بکنه اینطور از قلم این دوستان تراوشات برون میزنه اگه نکنه میکنه دولت رو بایکوت کرده و خبری از دولت نیست و میخواد دولت محترم رو تخریب بکنه.برادر من چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست مردم فعلا با توجه به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور سرگردان هستند و نمیتونن تصمیم درست رو بگیرن اگر مرحله دوم رو اجرا میکردن و انصراف از اون رو یک سال دیگه مردم بهتر با توجه به شرایط میتونستنن تصمیم بگیرنن چون نوسانات دیگه انچنانن رو بازار تاثیر نداشت و ممکن بود که شرایط کلی کشور با تغییراتی که در پرونده های تاثیر گذار بر روی اقتصاد و معیشت مردم حل بشه و یا شرایط اون بسیار بهتر بشه . با تشکر بیسواد
    • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      11 5
      انگار شما یادت رفته خرج این صداو سیما رو ملت ایران می دن. همچین نوشتی که انگار دولت روحانی در مقابل دولت ضرغامی است
  • انیس A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    119 3
    اگه تبلیغات برای انصراف از یارانه رو به عهده فیس بوکی ها میذاشتن اوضاع بهتر بود.
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    62 7
    22 خرداد 88 رو از قلم انداختی
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    16 5
    مث همیشه عالی
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    26 9
    مطمئنا تبليغات شديد تلويزيون دستور اكيد خود دفتر رياست جمهوري بوده . چطور واسه يه مجري ساده كه ميخواد با رئيس جمهور مصاحبه كنه دفتر رياست جمهوري خودش تعيين مجري ميكنه اونوقت واسه مسئله به اين مهمي دفتر رياست جمهوري هيچ نظري نداره و اعمال نظري نكرده؟. تازه اگر تلويزيون تبليغ نميكرد همين آقا نميگفت صدا و سيما با دولت همكاري نميكنه ؟بعدشم تمام آقايون وزرا و معاون رئيس جمهور كه از تبليغات تلويزيون در اين خصوص خيلي راضي بودند خصوصا وزير ارشاد .سوما اگر مثلا 20 ميليون انصراف ميدادند اين آقا نمي گفتند اگر تلويزيون بيشتر تبليغ ميكرد حتما 30 ميليون هم انصراف ميدادند . هميشه جا برا ايراد بني اسرائيلي گرفتن بازه
  • رضا A1 ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    27 26
    هیچ ربطی به تلوزیون نداره.بهتره بجای این بهانه های مسخره شکست دولت محبوبتون توی این طرح رو قبول کنید.مردم نگاه به جیبشون کردن.چون خالی بود ثبت نام کردن.راستی میشه در مورد سالهای 84 و 88 و پیروزی نامزد مجبوب صدا و سیما هم توضیح بدید؟توی دور اول ثبت نام یارانه ها هم تلوزیون مدام می گفت مردم ثبت نام کنید.اون موقع چرا همه ثبت نام کردن؟اگه صدا و سیما بد تبلیغ می کنه اون موقع هم بد تبلیغ می کرد و مردم نباید ثبت نام می کردن دیگه.
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      26 11
      دولت محبوب شما یک طرح ناموفقی را برای دولت محبوب ما به ارث گذاشته که نمی دونیم چطور باید جمعش کرد
    • جیم جارموش A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
      18 5
      جناب رضای عزیز الان مزنه سنگ پای قزوین چقدره بفرمایید ماهم مطلع بشیم شما که دم از شکست دولت محبوب "ما "میزنید میشه لطف کنید چند تا سوال بنده را در مورد دولت محبوب " شما " بدون فرافکنی و مغلطه کردن جواب بدید ؟ 1 : چه کسی اولین بار بساط هدفمندی یارانه را برپا کرد ؟ 2 : چه کسی پراید را از 6 میلیون به 22 میلین رساند ؟ 3 : 800 میلیارد دلار درامد نفتی ایران در طول ریاست جمهوری چی کسی ناپدید شد ؟ چه کسی بنزین را از 100 تومان به 400 و بعد به 700 تومان رساند ؟ چه کسی مملکت را به واسطه حرف های نامربوط در سازمان ملل و حذف این و آن از نقشه جهان در انزوای مطلق جهانی قرار داد ؟ چه کسی باعث وضع تحریم های کمر شکن علیه ایران شد ؟ چه کسی....؟؟؟؟ باز هم نظرتان این است که دولت محبوب "ما" باعث این اوضاع شده ؟
  • ابی A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    16 2
    آقای موسوی انصاف رارعایت نکردید من به شمامی گویم هیچکس ازپول بدش نمی آید من خودم به رضایی رای دادم وبه خداقسم با یکی از افراد سینه چاک آقای روحانی صحبت کردم که توکه الحمدلله وضع مالی خوبی داری بیاباهم انصراف بدهیم مرامسخره کرد وحرف دولت را دروغی بیش ندانست ول کنید این صدا وسیمارا
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    16 11
    یه حسی بهم میگفت صدا و سیما دلش نمی خواست مردم انصراف بدن.
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    10 5
    سوای از واقعیتی که در متن موجود است اما نوع نگارش هم بسیار زیباست.
  • الیمی A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    12 3
    استدلال جالبی بود آقای موسوی :::::::::: دفاع بد از موضوعات روز جامعه....
  • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    2 11
    اگر دولت به توصیه های بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی عمل کند به راحتی بر هر بحرانی غلبه میکند و حتی میتواند مقدار یارانه را افزایش هم بدهد اما متاسفانه از طرحهای بسیج استقبال نشده است.
  • دانشجو IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 3
    تلویزیون هزار بار برای شروع صحبت در مورد یارانه ها، این تکه از صحبت رییس جمهور را مدام پخش می کرد که "ما می خواهیم وارد بحث یارانه ها بشویم". اینقدر پخش کرد که خود من لجم در اومد، موضوع رو لوث کرد، کاری کرد مردم زده بشوند و از لج بروند ثبت نام کنند. واقعا صدا و سیما داره رونق آرامش رو می بره.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 3
    قابل توجه آقای "رضا" میشه بگید جیب مردم رو کی خالی کرده؟ با اجرای یارانه بود که جیب مردم حسابی خالی شد. این دسته گل دولت قبلیه که هرکاریش میکنن درست نمیشه
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    4 10
    جمع کنید بابا، تلویزیون رو که شما می گید اکثر ملت نگاه نمی کنن؟ مگه نمی گید؟ میگین طرفدارای شما مدت هاست که تلویزیون ضرغامی رو نمی بینن. پس الکی تقصیر اونا نندازین و عیب رو در خودتون جستجو کنید اگر محبوبیتی دیگه ندارین
  • مهسا A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    5 0
    وقتی سرمایه اجتماعی تو یه کشور پایین باشه نتیجش همین میشه.ربطی به تلوزیون نداره .اون این تلوزیون که کارکنان خودشم نگاش نمکنن.
  • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    8 2
    من یک نفر دیدم که می گفت به خاطر اینکه مرجع تقلیدش گفته اگر کسی تمکن مالی داره نباید یارنه بگیره، مرجعش را عوض کرده
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 4
    اقاي موسوي هميشه نوشته هاي شما خوب است اين دفعه. عالي. وقتي تلوزيون را روشن ميكردم حالم بد ميشد. از اينهمه دروغ ه اميدوارم. اين اخرين بارشان باشد. بعد ميگويند چرا مردم از برنامه ها متنفرند
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 5
    آقای موسوی واقعا موضوع دقیق و درستی رو بیا نمودید
  • ایرانی RO ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    5 2
    این که زیاد به تلویزیون ربط ندارد صحیح ولی بیش ار 90درصد مصاحبات وگزارشات تهیه شده با مردم خبر از انصراف داشت در صورتی که واقعیت امار لااقل در این مورد خلاف این گزارشات بود.آیا این گزارشات خلاف واقعیت نبود .؟
  • آریا AE ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    6 9
    این موضوع اصلا ربطی‌ به صدا سیما نداره و کیهان درست گفته که "دلیل عدم انصراف مردم از یارانه، انتصاب عوامل فتنه88توسط روحانی در برخی پستها است" و ما همه از دست دولت ناراحت هستیم چرا که باید همهٔ پست‌ها را در اختیار این عزیزان قرار میداد.
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 1
    دمت گرم
  • نامدار IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    3 4
    خوشم امد اگر جهت درج مطلبی این همه اعلام نظر وبحث شروع شده نشانه این است که مردم خواهان چنین رسانه ای هستند با افقی جدید بنظر باید سایرین درس بگیرند .احسنت وموفق باشید .فقط زیاد مشکل خواهی داشت ولی راهت درست است .
  • سیدامیر سیاح A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    6 1
    سلام. از عمکرد کلی تلویزیون دفاعیا ندارم اما اگر پشت صحنه تبلیغات تلویزیون درباره دعوت به انصراف از یارانه ای ها را می دانستید، قضاوت دیگری می کردید. سیدامیر سیاح؛ مدیرگروه اقتصاد شبکه یک سیما
  • آلفردو US ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    11 1
    اینترنت بر خلاف وعده های وزیر محترم ارتباطات 20 درصدر گران شد و از سرعت آن کاسته شد. من موندم چقدر راحت به مردم دروغ میگن و عین خیالشون هم نیست. بعدشم میخوان مردم بهشون اعتماد کنند و همچنان پشت سرشون باشند.
  • افزایش نامعقول قیمت RU ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    3 0
    با سلام بعد از عید تمام دغدغه اهوازی ها شده کرایه تاکسی ها هر راننده تاکسی ای هر قیمتی رو که دوست داره میگیره بعدشم میگن نرخ ها تغییر کردن از مامور های تاکسی رانی که چند قدم اونورتر ایستادن میپرسیم هم میگن نه هیچ تغییر قیمتی نداریم،اما به هیچ وجه هم دخالتی تو این دعوای بین مسافر و راننده نمیکنن از یک اردیبهشت هم که اعلام شده سهمیه ماشین های شخصی فعلا شارژ نمیشه، باز هم از اول صبح یکسری خط ها خودشون به صورت هماهمگ شده تغییر دادن هرکدوم هم 500 تومن گرون کردن،آخه بر چه اساسی؟با وجود اینکه تاکسی ان و در خطوط مربوط به تاکسی رانی کار میکنن. مسیرهای 500 تومنی شدن 1000تومن و مسیرهای 1000تومنی شدنکه در اصل 700 بودن که باقی پول رو هم نمیدن و 1000کم میکنن 1500 تومن شده
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    اگر دخالت نمیکرد 50 درصد مردم از یارانه انصراف نمیدادند؟ هاها
  • هادی A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    2 0
    بقول سردار شجاع این مملکت حاج محمود یارانه حق تمام ایرانیان است درود بر ایشان