تسنیم نوشت:

مریلا زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاریها و سایتهای خبری گلایه کرد.
در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم سلام سینماست .

مریلا زارعی با تکذیب این خبروعکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر شده و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی دانم .
او ادامه داد : متاسفانه در برخی سایتها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.

زارعی با در خواست از خبرگزاری‌ها سایتهای خبری و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .
مریلا زارعی متولد تهران ،25 فروردین 1353 است .وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.
زارعی تاکنون 20 بار در جشنها و جشنواره های همچون جشنواره فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.
زارعی هم چنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار 143 شده است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    22 11
    مردم خودشون شما را قضاوت می کنند
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      3 13
      خودتون را به مردم نچسبونید .