فارس نوشت:

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه معاون رئیس‌جمهور در خصوص سهم تولید در هدفمندی پاسخ مبهم داد، گفت:‌ دولت حق ندارد به حساب بانکی مردم سرکشی کند.

احمدعلی‌ مقیمی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون عمران با معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: این نشست در خصوص مسائلی همچون بودجه عمرانی، وضعیت راه‌ها، هدفمندی یارانه‌ها و اقتصاد‌ مقاومتی بود که نوبخت در خصوص مقایسه بودجه عمرانی سال گذشته بحث مجوز جابجایی ردیف‌ها و استفاده از 6 درصد ورودی به صندوق توسعه ملی برای طرح‌های عمرانی و فاینانس که 15 هزار میلیارد تومان بود گزارش ارائه داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه یکی از مباحث این نشست اجرای هدفمندی یارانه‌ها بود گفت: شیوه تبلیغات در بحث خود‌اظهاری از سوی رسانه ملی خوب بود اما دولت به گونه‌ای رفتار کرد که برای مردم تهدید‌آمیز بود که اگر تسهیلات بگیرند یارانه به آنها تعلق نمی‌گیرد و افرادی که یارانه نگیرند دارای شخصیت هستند.

به گفته مقیمی وزیر اقتصاد چندی پیش در مجلس عنوان کرده بود که 10 میلیون آدم غیر نیازمند را شناسایی کرده اما با این حال دولت اجازه ندارد به حساب بانکی مردم سرک بکشد و در این راستا توضیحی ارائه نشد اما معاون رئیس‌جمهور گفت تعداد قابل ملاحظه‌ای بانک اطلاعاتی برای شناسایی افراد وجود دارد.

این نماینده مجلس در خصوص سهم 30 درصدی تولید نیز گفت: وزیر صنعت و اقتصاد در این باره موضوع مبهمی مطرح کرده و عنوان می‌کنند قرار نیست منابعی به تولید اختصاص یابد که در این باره پاسخی مبهم از سوی نوبخت نیز مطرح شد که قطعا مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    7 2
    این دولت هم شورشو در آورده اونم از الان
  • بدیع الزمان A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    3 0
    به چه چیزها که ربط نمیدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به این خاطر ست که دولت میخواسته تعطیلات کم بکنه مردم لج کردند....از این تحلیلات تا سال دیگه داریم.....