ایسنا نوشت:

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور نسبت به ذخیره سازی بنزین تا زمان اعلام نهایی قیمت‌ها هشدار داد.

ناصر رییسی‌فر با اشاره به گفته‌های دولت مبنی بر اعلام نرخ نهایی بنزین تا پایان هفته اظهار کرد: تعداد مراجعان به جایگاه‌های بنزین کشور طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

او گفت: در روزهای جمعه و شنبه میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های سوخت کشور افزایش داشت اما در چند روز گذشته میزان افزایش در حال حرکت به روال قبل است.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور با اشاره به این که ممکن است برخی مصرف‌کنندگان برای صرفه جویی یک باک بنزین فکر ذخیره سازی بنزین در منازل خود را داشته باشند گفت: عواقب این کار خطرناک است و ممکن است سوانح زیادی را ایجاد کند.

رییسی فر گفت: افزایش میزان مصرف سوخت پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما صرفه جویی یک باک بنزین برای خانوار چندان تاثیری در اقتصاد آن‌ها ندارد.

به گفته او، با احتساب افزایش نرخ بنزین از 700 تومان به حدود هزار تومان تنها دو درصد به سبد خانوار مصرف‌کنندگان افزوده می شود.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور گفت: امیدواریم تا پایان هفته شرایط میزان مصرف و قیمت سوخت مصرفی اعلام شود.

رییسی فر پیش‌تر گفته بود در حالی که گفته شده است جایگاه‌های سوخت آمادگی پذیرش افزایش قیمت بنزین را دارند اما هنوز برخی جایگاه‌ها و دستگاه‌ها آمادگی برای نمایش اعداد بیشتر روی تلمبه‌ها را ندارند.

او درباره تک نرخی و دو نرخی ماندن نرخ بنزین گفت: آرزوی جایگاه‌های بنزین کشور این است که بنزین به صورت تک نرخی عرضه شود. برای کاهش فساد و قاچاق بهترین روش تک نرخی شدن بنزین است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    38 0
    واقعا فقط دودرصد گرون ميشه هميشه كرايه ها دهدرصد افزايش پيدا ميكرد همه چي چند برابر گرون ميشد چون اين بهانه رو همهبراي حمل بار ميارن و به همين صورت همه چي گرون ميشد اميدوارم دولت بر قيمتها نظارت كنه