ایسنا نوشت:

واقعیت‌های مراسم نهاد ریاست جمهوری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) که این روزها برخی آن را مستمسکی برای تخریب دولت قرار داده‌اند، از جانب یکی از زنان کابینه که در میهمانی مذکور حضور داشت تشریح شد.

الهام امین‌زاده در پاسخ به این سوال که واقعیت‌های مراسم نهاد ریاست جمهوری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) که این روزها برخی آن را مستمسکی برای تخریب دولت قرار داده اند چه بود ، توضیح داد: این مراسم با سخنرانی سرکار خانم الهی قمشه‌ای درخصوص جایگاه زن در اسلام و نقش زن در خانواده آغاز شد و ایشان به راهکارهایی جهت اعتلای نهاد خانواده اشاره نمودند.

وی با اشاره به این‌که در این مراسم بخش‌های هنری نیز ترتیب داده شده بود، گفت: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از پوشش و حجاب زن ایرانی در ادوار و مناطق مختلف به نمایش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد که در این مراسم به هیچ کدام از حاضرین سکه‌ای اهدا نشد.

امین‌زاده با اشاره به این‌که میهمانان داخلی و خارجی در این مراسم حضور داشتند، توضیح داد: تعدادی از همسران سفرا از کشورهای آسیایی در این مراسم حضور داشتند که در حضور آنها نمایشگاهی از کارهای هنری ایرانی از جمله کارهای سوزن‌دوزی به عنوان زینت لباس و پوشش وحجاب زن ایرانی در ادوار مختلف تاریخی برگزار شد.

وی با اشاره به این که در این مراسم صرفا زنان حضور داشتند ، گفت:هیچ خبرنگار و مردی در این مراسم حضور نداشت و خلاف شرعی مشاهده نگردید.

معاون حقوقی رییس جمهور همچنین افزود: در این مراسم از برخی زنان فعال و دست‌اندرکار در امور خیریه نیز تجلیل به عمل آمد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آیلار A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    14 5
    اینکه خیلی خوب بوده که...
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    11 37
    شما گفتيد ما هم باور كردم ما بهتر در جريان هستيم كمي بيشتر دقت كنيد ومثل كبك سرتان را در برف نكنيد.
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    6 8
    عزیز من همین عملکرد از سوی مردم دیگه باشه یا باید متهم بشن که مرفه بی دردر جامعه هستن یا اگر رقص لزگی باشه متهم میشن ک فلان و بهمان هستند و اخرش هم گشت ارشاد
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      2 4
      اشتباهی منفی دادم عذر میخواهم