فارس نوشت:

در حالی که شایعاتی در مورد احتمال تعطیلی واحد سخت افزار شرکت ورزشی نایک منتشر شده بود، نایک این امر را تکذیب کرده است.

به نقل از تک اسپات، چند سالی است که نایک به طور گسترده نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی را برای کمک به علاقمندان به بدن‌سازی و فعالیت‌های ورزشی عرضه می‌کند. برخی منابع خبری از تعطیلی کامل واحد سخت افزاری FuelBand خبر داده و مدعی شده بودند نایک از این پس صرفا در زمینه عرضه نرم افزارهای مربوط به بدن سازی فعال خواهد بود.

اما نایک می‌گوید اگر چه فعالیت واحد سخت افزاری این شرکت کمتر خواهد شد، اما تعهد آن به خدمات رسانی FuelBand ادامه یافته و از جمله مچ بندهای دیجیتال ساخت آن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تر عرضه می‌گردد.

برخی منابع نزدیک به نایک می‌گویند از آنجا که این شرکت اطلاعات دقیقی در مورد برنامه‌های خود ارائه نکرده، اطمینانی در مورد تصمیم واقعی آن وجود ندارد و احتمال می‌رود که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای جذب نیروهای جدید در FuelBand یا تجدید ساختار آن باشد.

چالش اساسی که موجب سردرگمی نایک شده، عرضه iWatch از سوی اپل ظرف یک ماه آینده است. گفته می‌شود نایک برای طراحی این مچ بند دیجیتال با ده‌ها قابلیت جذاب در حال همکاری با اپل است و لذا تداوم فعالیت مستقل FuelBand کماکان در هاله‌ای از ابهام است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =