حجت الاسلام روح الله حسینیان یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در نطقی به انتقاد از دولت پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران از ناطقین امروز مجلس شورای اسلامی بود. وی در نطق انتقادی خود به دولت که در آن رگه هایی از حمایت از دولت سابق مشهود بود، اظهار داشت: به من می‌گویند چرا در دولت سابق سکوت می‌کردید و سخنی نمی گفتید اما اکنون در هر موردی انتقاد می‌کنید. در پاسخ به دوستان می گویم این سوال درست در مورد شما هم صادق است چرا با کوچکترین بهانه ای سوال و استیضاح می کردید حتی در مورد اظهارنظر های رییس جمهور و وابستگان وی از شخص رییس جمهور سوال می کردید اما امروز در مقابل بدعت ها، سحن‌های ناسنجیده، ولخرجی‌ها و تخلف‌های غیرقانونی سکوت کرده‌اید.

وی تصریح کرد: تنها به توجیه می پردازید و با طرح سوال مخالفت می کنید و داد و فریاد به راه می اندازید، علاوه بر اینکه این ادعا تهمتی بیش نیست زیرا ما در هرجا که دولت قبل خلاف اصول حرکت می کرد سخت انتقاد می کردیم.

این چهره منتسب به جبهه پایداری خطاب به رییس جمهور گفت: شما قرار بود در مدت 100 روز تحول اساسی در اقتصاد بوجود آوردید، شما قول دادید در اقتصاد، قانونی رفتار کنید، شما در تحلیلتان 20 درصد مشکلات اقتصادی را به تحریم ها و 80 درصد را به بی درایتی ها و بی برنامه گی ها ربط می دادید.

اهم اظهارات نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه می آید: 

*آقای رییس جمهور! بیش از 9 ماه از مسئولیت شما می گذرد چه تحول اساسی رخ داده است؟ گرانی مایحتاج مردم در حال ادامه است، کارخانه‌ها در حال تعطیلی هستند، بیکاری همچنان دندان نشان می‌دهد،

* اکنون مدعی هستید که دولت تدبیر را تشکیل داده و تحریم‌ها هم ترک برداشته، وزیر نفت شما مدعی است فروش نفت دوبرابر شده و وزیر اقتصادی می گوید درآمدهای مالیاتی افزایش یافته است. پس علی القاعده باید مشکلات اقتصادی بهبود می یافت ولی اولین اثر تدبیر و شکست تحریم‌ها و افزایش درآمد دولت در گرانی ارز آشکار شد، چرا؟

* چون بر خلاف قانون هنوز ارزی از ارزهای بلوکه شده به حساب بانک مرکزی واریز نشده بود که دولت به بانک مرکزی دستور داد که مبلغ ¼ میلیارد دلار را که هنوز وصول نشده بود، وصول شده تلقی کند و برای جابجایی با حساب های قابل مصرف اقدام نماید.

*از دیوان محاسبات کشور تعجب می کنم، در دولت قبل یک میلیارد دلار که دادستان دیوان کشور آن را تکذیب کرد از پشت همین تریبون اعلام شد. و اکنون این تخلف آشکار مالی که نتیجه ای جز تورم به دنبال ندارد را سری اعلام می کند.

*برادرم! ظاهرا کلید چوبی به قفل آهنین می زنید یا کلید را وارونه می چرخانید. آقای رییس جمهور قرار بود هم چرخ زندگی مردم بچرخد هم سانتریفیوژ. چرخ زندگی می چرخد اما نه بهتر از قبل بلکه بدتر یا لااقل مطابق گذشته می چرخد. ولی آنچه لنگ لنگان می چرخد و منتظر فرمان توقف است سانتریفیوژ است. و آنچه کمتر می چرخد لبنیات و مایحتاج اولیه مردم بر سر سفره مستضعفان است.

* آقای رییس جمهور! قرار بود پاسپورت ایران در خارج از کشور محترم شمرده شود ولی اکنون به خاطر کوتاه آمدن ها حتی پاسپورت سیاسی مسئولان جمهوری اسلامی هم از احترام افتاده است و آمریکاییان گستاخانه و برخلاف قوانین بین المللی نماینده دولت را در مقر سازمان ملل راه نمی دهند و این یک بی احترامی بی سابقه است.

*آقای رییس جمهور! قرار بود کرامت مردم ایران حفظ شود، پرداخت یارانه ها را گدایی پروری می نامید ولی برای گرفتن یک سبد مردم را به صف کردید، دوباره آنها را به ثبت نام مجدد یارانه مورد منت قرار دادید، اعلام نمودید حساب های شما را سرک می کشیم، آیا بهتر نیست به جای سخت گیری بر مردم جلو ولخرجی ها را بگیرید؟ بی سونا و استخر هم می شود برای مردم کار کرد.
* آنچه بیش از هر چیز موجب نگرانی من شده است دخالت همسران و خانواده مسئولان در امور کشور و بیت المال است. همسر رییس جمهور اگر می خواهد جشن بگیرد که الحمدالله هم بزرگ است هم جادار جشن بگیرد، در مسجد یا حسینیه جشن بگیرد، نه رد کاخ های متعلق به ملت.

* بدعتی نگذارید که خدایی ناخواسته دوباره علیا حضرت ها به این کشور بازگردند. البته در یکی از دولت های سابق تلاش شد که والا حضرت ها دوباره ظهور کنند ولی ملت در پای صندوق رای پاسخ این بدعت ها را دادند.

*جشن هنر شیراز از ابتدا با هرزه گی آغاز نشد، که قرار بود موسیقی سنتی ایران احیا شود، ولی سر از ناکجاآباد درآورد. از رییس جمهور می خواهم تا جلو این بدعت ها را بگیرند و اجازه ندهند همسران شان با استفاده از اماکن دولتی بار دیگر سنت های جاهلی و رژیم شاهنشاهی را احیا کنند.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میر حبیب A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    بر خلاف گفته های جنابعالی،دکتر روحانی بسیار مدبرانه عمل کرده است.
  • عرشیا A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    سکوت کن و هیچی نگو چون طبل رسوایی تو و اون دوستای مثلا پایداری چی مدتهاست از بام افتاده و صدای وحشتناکش گوش فلک را کر کرده . راستی دکتر روحانی و کابینه ایشان از نظر شما ناصبی نیستند ؟
  • امین RO ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    آفرین
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    چه طور اون موقع قيمت دلار 3 برابر شد شما سكوت كرديديو لي الان 200 تومن گرون شد اين همه سر وصدا مي كنيد؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      شما رو به مرگ گرفتن به تب راضی شدی ؟ چراباید 200 تومان گران بشه ؟ مگه دولت همون موقع که دلار سه برابر شد مدام نمیگفت ارزش پول ملی از بین رفت و .... چرا خودش جلوی کم شدن ناچیز قیمت دلار رو گرفت و حالا هم سکوت کرده ؟ تازه اولشه پیش به سوی دلار 3500 تومانی و بالاتر... ببینم اونوقت هم اینطوری شعار میدی . حمایت کورکورانه از کسی درست نیست
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    آقای حسینیان لطفا شما با اون دولت قبلیتان.در ضمن همسران دخالت کنند بهتر از اینه که رمال و جادوگر جماعت دخالت کنند
    • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      برو بابا .انصافت کجا رفته رفیق
    • مسعود IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      آقاي حسينيان خراب كردن خيلي راحته ولي ساختن مجدد اونم مثل اولش سخته. احمدي نژاد فقط تونست استارت يارانه ها رو بزنه پس چرا ديگه حرفي از فاز دوم نزد؟يارانه اي كه بايد 18هزار باشه رو 45 هزار دا تا افكار عمومي رو جلب كنه. 8سال دست شما بود حداقلش 3 سال چیزی نگویید اگه نتيجه نديدي حرف بزن.
    • همایون US ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      آقای حسینیان سکوت کن، سکوت خیلی بهتره
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      باید چراغ دست بگیریم دست ..... دنبال احمدی نژاد میگردیم.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      اقای بینام چراغ به دست احیانا شما از اون 3000 دانشجوی رانتی دکتری نیستی؟ که مدرک گرفتن حالا میخوای پست بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • م A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      دوستان باید بسیار ریزبین باشند. تمام این حملات و سخنان آقایان و کامنت هایی که میگویند به روحانی رای دادند و حالا ناراضی هستند بخشی از پروژه نا امیدسازی آقایان شکست خورده در انتخابات میباشد که قصد زمین گیر کردن و عدم کارایی دولت را دارند تا با انزوا کشیدن دولت و نا امیدی مردم در قوه مجریه و انتخابات آتی مجلس دست بالا را داشته باشند و به قدرت بازگردند.
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      96 10
      حسینیان کارهایت و دفاع تواو امثالهم از احمدی نژاد این قفل آهنینلعنتی را درست کرد و اگر روحانی کلید چوبی دارد بازم حضور تو و امثالهم در مجلسه که نمیزاره این قفل باز بشه واقعاٌ که
    • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      75 8
      آقای بی نام چراغ به دست بدبختی الان ما حاصل زحمات 8 ساله ایشونه پس اون چراغتو خاموش کن لطفا اونقدر کم حافظه نیستیم که 8 سال را به این زودی یادمون بره
    • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      93 8
      سنگ پای قزوین که هیچ حتی گرانیت سخت هم در رو پیش این جماعت پایداری کم میارن...
    • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      30 6
      جناب حسينيان متاسفانه قفل خراب و زنگ زده تفكر امثال شما را هيچ كليدي نمي تواند باز كند
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    اين همه تورم را در دولت قبلي نديديد؟گران شدن دلار در دولت قبلي را نديد،اين همه ناكارايي و فساد در دولت دخم را نديديد،الان نرخ تورم كم شده در ضمن ديوان محاسبات زير نظر مجلسه نه دولت
  • بی نام GB ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    جناب پرداخت يارانه رو شما قانون كرديد فراموش كه نكرديد پس هر دولتي ملزم به پرداختش هست . كاش زودتر انتخابات مجلس برسه
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    اين همه تخلف آشكار در دولت مورد حمايت شما رخ داد
  • محمد IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    باید به آقای حسینیان و دوستانشان گفت که شما در دولت قبل هم اینقدر به فکر مردم بودید؟ یا این که اکنون از خواب غفلت بیدار شده اید ؟
  • ناشناس IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    بابا اون دولت ضعف داشت قبول ، ولي خيلي حمايت بي جا و از روي تعصب هم از اين دولت نداشته باشيم بيائيد منصفانه نقد كنيم جلوي كج روي ها را از ابتدا بگيريم هركي مي خواهد باشد چه اشكال دارد .آقاي روحاني ما به شما راي داديم اينجاي كار اشكال دارد . حالا اين حرف را مي خواهد حسينيان بزند .تقي يا نقي بزند كمي بخود بيائيم با تعصب نمي شود مملكت را اداره كرد
    • احمدپور IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      دوست ناشناس نقدی که در آن غرض و نفرت و ریا موج میزند جز نکبت و بدبختی برای مردم چیزی به دنبال نخواهد داشت . امثال حسینیان تنها به دنبال تسویه حساب های سیاسی اند و علی الظاهر مصالح ومنافع کشور برایشان محلی از اعراب ندارد .
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    اگر دولتی به فکر مردم باشه اجرا نمیکنه مثل دوران خاتمی که هدفمندی رو به خاطر افزایش تورم و اینکه میدونست شکست میخوره و مردم رو به فلاکت میندازه اجرا نکرد اگر روحانی فکر مردم بود صادقانه میگفت به خاطر شما این قانون رو اجرا نمیکنم آیا مردم ازش حمایت نمیکردن ؟ این طرح رو نماینده هایی تصویب کردند که همه حقوق45 میلیونی میگیرن و هدفمندی هیچ تاثیری در زندگیشون نداره
  • محسن GB ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    همینکه آقای حسینیان به دولت حمله کرده و از آن انتقاد می کند، دلیل و نشان محکمی بر حقانیت دولت اقای روحانی است.
  • محمد طاهری A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    دولت قبل یک شبه قیمت ارز را دوبرابر و شاید هم در مقاطعی بیشتر کرد؛ نگران معیشت مردم نشدید. حالا که حداقل مردم روحیه و امیدشان بهتر از قبل شده نگران شده اید؟؟؟ از انصاف به دور است برای فردی که میراث هشت سال قبل به او رسیده را در نه ماه بخواهید از او سئوال و جواب نمایید آن هم با این ادبیات سخیف...
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    نکات بدی هم نگفت
    • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      54 34
      حرف خوب زدن را همه بلدند اما نیت مهم است و عمل
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    233 9
    کلا اگه خانم های ایرانی نبودن زندگی برای یه عده واقعا شیـریـن میشد و دیگه حتما همه میرفتن بـــهـــشــــت همه جای ایران رو کردید پاتوق مردونه ... کاش با مردونگی شما به جایی میرسیدیم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    حسینیان از دل ما 0دانشجوها گفتید دمت گرم
  • و A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    25 80
    اينقدربه سرکله هم نزنید این بحث ازاینرو دولتها حمایت نکنید احمدی نژاد خرابی کرد روحانی هم با کلیدش هم میزنه گندش بیشتر درمیاد
  • فرشید IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    8سال دیگه یاد اون آهنگ ناصر عبدالهی عزیز میوفتیم که می خوند: دنبال کلید خوشبختی می گشت خودشم قفلی رو قفلا زد ورفت
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    "آقای رییس جمهور بیش از 9 ماه از مسئولیت شما می گذرد چه تحول اساسی رخ داده است؟ گرانی مایحتاج مردم در حال ادامه است، کارخانه‌ها در حال تعطیلی هستند، بیکاری همچنان دندان نشان می‌دهد،" انصافا راست ميگه، هرچند در گوينده اين نكات نيت خير نمي بينيم
    • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      84 9
      این سئوال ها رو باید از کسی که 8 سال در راس بود و هیچ کاری نکرد بپرسی، خوبه شما هم میگی 9 ماه ، احمدی نژاد که 8 سال سکاندار بود نتونست گرانی و تحریم و تعطیلی کارخانه ها رو درست کنه ، در حایکه در زمان همین جناب همه ی این اتفاقات افتاده و گریبانش رو هم نه تنها دولت اقای روحانی بلکه در دولت های بعد از اقای روحانی هم می گیره. بعد انوقت شما انتظار دارید اقای روحانی گلستان برای شما درست کند. صبر کنید، اگر کار درست نشد ما هم اعتراض می کنیم.
    • هادی A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      74 7
      اینها همه اثرات مدیریت بسیار بد دولت قبلی است و جبران کردن فاجعه رخ داده به این راحتی ها نیست
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      27 1
      اصلاح خرابکاری ها به حرف نیست و همه باید کمک کنند
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      55 4
      شمایی که فکر می کنی باید در 9 ماه تحول اساسی رخ بده و معجزه ای صورت بگیره بهتر بود به هری پاتر رای میدادی . در ضمن تعطیلی کار خونه ها که مال دولت قبلیه. عجب رویی.
  • ahmad IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    اگر 18 ملیون نفر انصراف دادند حق با اقای روحانی است
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    34 26
    اين حرفها رو ولش، قيمت ارز رو داشته باشين
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    وقتي اراده بر اين باشه که اقليتي بر اکثريت تصميم بگيره اوضاع مملکت بهتر از اين نميشه.
  • رضا A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    من در کل با این اقا مخالفم اما حرفای امروزش درسته بیایم کور کورانه و بخاطر سابقه قبلی چشممون رو روی حقیقت نبندیم
    • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      8 1
      من البته به حرفی که زده می شود مستقل از اینکه چه کسی این حرف را زده نگاه می کنم ولی تجربه به من ثابت که این ادم حرف حساب ندارد که بزند همه حرفهایش با غرض است و به صرف اینکه این آدم این حرف را زده می توان فهمید که این حرف غلط است. دوران احمدی نژاد دلار به 4200 رسیذ کسی جیک نزد و هدفمندی یارانه ها همان طرحی است که ایشان در کاسه ما گذاشته
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    بعضي از حرفهاش درسته اما نيت خير درش نيست
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    شما شکست خوردهای انتخابات باید یک طوری خودتان را تخلیه روانی بکنید تا بلکه مرحمی بر شکستتان در انتخابات باشد این بنده خدا هرچه زحمت بکشد فقط باید هشت سال گذشته را ترمیم کند اگر حرفی داشتید میخواست در ان هشت سال بگویید
  • علی A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    25 95
    هر چند بعضا نمایندگان حرف های بی ربط میزنن و مشکل ایجاد میکنن برای مردم و کشور ولی انصاف این سخنان حق بود ، آقای روحانی یک روحانی هست انتظار نداشتم اینقدر تجمل گرا باشن ولی متاسفانه هستن
  • رضا A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    35 79
    من به عنوان یکی از کسانی که به اقای روحانی رای دادم تقاضا دارم که سبد کالا رو متوقف کنند چون با شان ایرانی سازگاری ندارد ازیک طرف ازمردم میخواهیم یارانه نگیرند بعدسبدکالا میدهید که باعث گرونی بیشتر اجناس میشود وتاره چه پولهایی که حیف میل میشود بعنوان مثال به مردم یک شونه تحم مرغ مجانی میدهید بعد مردم تو خرید 2شونه بعدی پول اون یه شونه رومیدن درصورتی که الان خود به خود بدون دادن سبد قیمت تخم مرغ ارزونترهم شده
    • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      20 1
      آخه بیسوادی تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی از دلایل اصلی دادن سبد کالا تزریق نکردن نقدینگی به جامعه است . چیزی که باعث تورم و گرونی میشه تزریق پول توی جامعست و سبد کالایی هیچ تاثیری برروی تورم نداره و هیچ ربطی نه از نظر علمی و نه از نظر تجربی بر تورم نداره. اتفاقا حالا که یکبار اجرا شد تجرب ه اش کامل شده ومردم هول نمیکنن که از سر و کول هم بالا برن
  • امین A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    من به عنوان کسی که به روحانی رای دادم و مخالف سر سخت احمدی نژاد بودم واسه یه بار حرف اینا رو قبول دارم درسته دولت قبلی کشور بدبخت کرد ولی اینام با قول های دروغیشون کم از اونا ندارن این وسط دعواهای اینا ماییم که داریم چوبشو می خوریم...
  • مازيار A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    اتفاقا روحاني كارشو بلده. ما مردم مي دونيم چه ميراث دهشتاكي از دولت قبلي به جا مونده و افراطيون در مجلس جلوي پاي دولت سنگ مي ندازن
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    79 9
    برای نمایندگانی که فقط فکرجناحی درسردارندو8سال سکوت کردندمتاسفم فقط خداسزای اعمال این افرادرابدهدانشائالله دردوره بعدی انتخابات مجلس مردم فهیم حق این بزرگواران راکف دستشان خواهندگذاشت
  • سادهه A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    95 15
    بهتر ازاحمدی نژاده که باتبر به جون ریشه افتاده بود
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    112 4
    ان شاا... در انتخابات بعدی مجلس همه چی معلوم میشه
  • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    73 12
    حسینیان جان ترا خدا شما سکوت کن برادر این همه مدت کجا بودید حالا شدید دلسوز مردم. هنوز جای ضربه های مهلک دولت قبلی بر پیکر رنجور اقتصاد این کشور درد می کند اگر مرد عملید آن موقع همراهی نمی کردید. همسران اگر کاخ هم بسازند از تاراج بردن بیت المال به ونزوئلا و غیره بهتر است چرا که برای این مردم است و شادیش را با هموطنان تقسیم می کنند
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    26 83
    کاری به دولت قبلی ندارم ولی این حرفها را آقای روحانی در زمان انتخابات گفت و خداییش هم مردم و هم رهبری تا حالا ازش حمایت کردند مجلس هم هر چی می خواست تایید کرد ولی قولهاش هنوز به نتیجه نرسیده
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    25 71
    با چوب بر سر مردم نزنند کلید چوبی بماند
  • نادر IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    64 4
    هیچکس دلش به حال این مردم نمی سوزد همه نمایندگان فقط برای خودشان فریاد می زنند همین نماینده ها هیچ وقت از حقوق ملت دفاع نمی کنند ترس و وحشت دارند که برای دوره های بعد تایید صلاحیت نشوند دست به دعا بردارید تا شجاعانی پیدا شوند واز حقوق ملت بدون ترس وواهمه دفاع نمایند نسبت به دووسه سال قبل تورم کمر مردم راشکسته وکار هم پیدا نمی شود ومردم با استرس ونگرانی روز را شب می کنند و نماینده های ما در صندلی های راحت وخانه های مطلوب زندگی می کنند واز دل مردم خبرندارند
  • امید خالدیان A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    42 8
    روحانی شایسته ایرانی پیشرفته
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    7 43
    بدبخت هایی که هیچ ندارند بگویند نمی توانند افتضاحات این دولت را جمع کنند و دائم می گویند دولت قبلی این طوری بودو آن طوری بود شما چرا هیچی نمی گفتید؟؟ راستی حالا که دولت مورد علاقه شما این طوری است شما چیزی می گویید؟؟؟ شماها به قول خودتان آن دولت را کن فیکون کردید حالا حتی دریغ از یک انتقاد به این جشن اشرافی دائم توجیه و جنگ لایک را راه انداخته اید
  • محمد حسين A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    6 66
    نفست گرم حاجي بي سونا استخر هم ميشود مملكت را اداره كرد كاش روحاني فرق رياست جمهوري و حكومت شاهنشاهي را ميفهميد اشرافيت كليد چوبي گدا پروري جشن شيراز مقام حضرت زهرا
    • بی نام EU ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      15 2
      سونا و استخر را شما دیدی؟ جلسات دولت توی سونا و استخر تشکیل می شه؟ در دوران آقای کاپشن پوش اینهمه دزدی شد و اختلاس شد و قصر توی کانادا ساخته شد خانوادگی رفتند آمریکا الان هم که توی ولنجک دفتر ذارند هیچی نبود حالا یکی میاد حرف ... می زنه شما ذوق زده می شی رو دارین والا
  • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    37 2
    دوران عوام فریبی گذشته حاج آقا
  • بی نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    40 3
    آقای حسینیان 3000میلیارد اختلاس چی شد؟چه زمانی اتفاق افتاد؟اختلاس بیمه و تأمین اجتماعی چی شد؟ چرا معاون اول احمدی نژاد و خودش دادگاهی شدند؟ روحانی هرچی باشه حداقل شعور و ادب داره توی روابط خارجی،نه اینکه آبرو ایران و ایرانی رو ببرهشما برید دنباله هاله نورتان.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      4 0
      روحانی دوست داریم.در مقابل بدخواهانی مثل حسینیان باید تحمل کرد و صبور بود.ملت در اینده جواب این اقارو خواهند داد.
  • حمیدانی A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    5 80
    درود بر شرافتت اقای حسینیان گل گفتی
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      19 0
      اون هشت سال شرافتش کجا بود؟
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      4 1
      "شرافت" ؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      7 1
      نمی دونستیم شرف هم فصلی هست
  • صبا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    11 40
    با فرشید موافقم 8سال دیگه یاد اون آهنگ ناصر عبدالهی عزیز میوفتیم که می خوند: دنبال کلید خوشبختی می گشت خودشم قفلی رو قفلا زد ورفت
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    32 3
    آقاي حسينيان دولت قبل چنان گندي به اقتصاد مملكت زد كه آقاي روحاني اين چهاسال كه چهار ساله چهار ساله ديگه ام رئئيس جمهور باشه نميتونه آثار مخربش را محو كنه ،اينقدر دزدي واختلاس و... تو دولت قبلي زياد بود كه هنوز آقاي روحاني نتونسته حتي يك چهارمشا رو كنه ، پس چه انتظاري داريد؟ نكنه شما هم از اون دسته افرادي هستيد كه تو دوران قبل خوردن و بردن و حالاكه جلوي خوردنشون گرفته شده صداشون دراومده ؟؟ اگه نيستيد پس لطفا ساكت بزاريد آقاي روحاني كارشا بكنه ، نميخاد براي مردم دل بسوزونيد.لطفا
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    35 2
    شما نمایندگان مجلس ......مارو به خاک سیاه نشوندید......دست پیش ومیگیرید
  • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    9 1
    ولی به اقای حسینیان عرض کنم در این ۳۵ سال از مدیریت مردها در کشور خیری ندیدیم پیشنهاد می دهم همه مردها کارها را به خانم ها بسپارند و کار خانه داری را هم انجام ندهند فقط استراحت کنند
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    10 1
    شما راست میگید قفلی که طی 8 سال گذشته به در تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی و... زده اید با این کلیدها باز نمیشه مخصوصا اینکه خودتان هم پشت در قرار گرفتید و اگر قفل در رو باز کنه شما نمیذلرید باز شه ...تاسیه روی شود هر که در او غش باشد
  • از یزد A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    13 2
    آقای حسینیان، شما و دوستانتان باید منتظر نتایج انتخابات مجلس باشید. طبیعیه زور بزنید
  • جوان بیکار A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    6 1
    آن بلاهایی که دولتی که شما با چنگ و دندان حامیش بودید بر سر مملکت آورد را مگر می شود در 9 ماه سر و سامان داد ؟ به سالها زمان نیاز هست تا گوشه ای از این ویرانی ها سر و سامان داده شود . در آن 8 سال کذایی کجا بودید آقای حسینیان ؟ چرا صدای اعتراضتان را ملت نمی شنید ؟ چه شده که در این 9 ماه هر روز در مخالفت با دولت نطق می کنید ؟ مردم خوب می فهمند و قضاوت می کنند .
  • امين A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    0 0
    لطفا تحولات پيرامون خود را بررسي كنيد بعد در خلوت خود ببينيد كجاييم واقعا اين همه ثروت و پتانسيل حقمان اينست كه هر روز خدا بدنبال سبدكالا و يارانه باشيم و يا آقاياني كه به بهانه خدمت منت مردم را ميكشند اما مردم در انتصاباتشان نقشي ندارند.