تسنیم نوشت:

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه این انتخابات را تقلیدی مضحک از دموکراسی و فاقد مشروعیت داخلی و خارجی نامید.
جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس خبری روزانه خود در واکنش به اعلام تاریخ برگزاری انتخابات سوریه گفت: "[بشار اسد] ادعاهای خود درباره اینکه یک رهبر برگزیده است را به تمسخر گرفته است. این انتخابات که در حقیقت یک رفراندوم ریاست‌جمهوری است تقلید مضحکی از دموکراسی می‌باشد و درون سوریه یا خارج از آن هیچ اعتبار و مشروعیتی نخواهد داشت."

دولت آمریکا و متحدین غربی آن در دخالتی آشکار در امور داخلی سوریه برنامه‌های اعلام شده برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور را رد کرده‌اند.

دولت سوریه اعلام کرده است که انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز 3 ژوئن (13 خرداد) برگزار خواهد شد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    15 11
    انتخابات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زرشگ
  • عرشیا A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    17 15
    بهترین و دقیقترین توصیف از این به اصطلاح انتخابات همین است :تقلیدی مضحک از دموکراسی و فاقد مشروعیت داخلی و خارجی .البته من یک توصیف دیگر هم دارم :بالماسکه مسخره .
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    10 26
    خب اگه آمریکا راست میگه که حامی دموکراسیه از سازمان ملل بخواد این انتخابات زیر نظر سازمان ملل انجام بشه تا شک و شبهه ای هم توش نباشه.مشکل اینه که نمیخواند چنین انتخاباتی انجام بشه چون به احتمال زیاد اکثر مردم سوریه به بشار اسد رای میدند نه به فرماندهان خارج نشین تروریست ها
  • گرگانی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    9 4
    یک ماه بعد از زلزله بالای 8 ریشتر در شهر کوبه ژاپن رئیس اداره آب و فاضلاب آنشهر خودکشی کرد و یک یادداشتی از خود بجا گذاشت که نوشته بود شرم بر من باد یک ماه گذشت و من هنوز نتوانستم به همشهریانم آب برسانم من لایق این زندگی نیستم ........ولی در برخی کشور های جهان سومی حاضرند چند نفر راهم بکشند تا خود سر جایشان باشند