ایسنا نوشت:

عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه چیت‌چیان وزیر نیرو یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در صحن علنی مجلس به نمایندگان گزارش می‌دهد، گفت: همچنین هیأت رئیسه موافقت کرد که ۳۱ فروردین هر سال (مصادف با عید رستاخیز) برای نمایندگان ارامنه تعطیل باشد.

حسین سبحانی‌نیا، در تشریح نشست امروز (دوشنبه یکم اردیبهشت) هیأت رئیسه مجلس، گفت:‌ در نشست امروز درخواست حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت‌ آب و برق کشور در صحن علنی مجلس بررسی و مقرر شد که وی در روز (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت) برای ارائه گزارش در صحن علنی مجلس حضور پیدا کند و پس از آن رؤسای کمیسیون‌های کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی و انرژی به بیان مطالب خود بپردازند.

موافقت هیات رییسه با تعطیلی نمایندگان ارامنه در روز عید رستاخیز

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز هیأت رئیسه مجلس همچنین درخواست نمایندگان ارامنه مجلس برای تعطیلی روز (۳۱ فروردین هر سال) به‌عنوان روز عید رستاخیز مسیح برای این نمایندگان تعطیل شود، که اعضای هیأت رئیسه با این درخواست موافقت کردند.

وی با اشاره به بررسی طرح بیمه بیکاری اعاده شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست امروز هیأت رئیسه مجلس، گفت: در این نشست مقرر شد که این طرح با حضور نمایندگان دولت تعیین تکلیف و نظرات نهایی به کمیسیون مربوطه ارائه شود تا در نهایت با اصلاحات موضوعات طرح مذکور در صحن علنی بررسی شود.

سبحانی‌نیا با اعلام اینکه صحن علنی مجلس در روز (سه شنبه ۱۶ اردیبهشت) دستور کار خود را به بررسی چندین سؤال اختصاص داده است، تصریح کرد: صحن علنی مجلس در آن روز به بررسی سؤالات می‌پردازد و در صورت لزوم یک روز از هفته بعدی آن هم به بررسی سؤالات دیگر اختصاص داده می‌شود، لازم به ذکر است که بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۰۹ آیین‌نامه داخلی هیأت رئیسه می‌تواند چندین سؤال یک نماینده از یک وزیر را طی یک ساعت در صحن علنی مجلس بررسی کند.

به نقل از خانه ملت، عضو هیأت رئیسه مجلس، از ارائه گزارش محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس درباره نتایج کمیته اقتصای مقاومتی در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این گزارش فردا (سه شنبه 2 اردیبهشت) در صحن علنی قرائت می‌شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =