تسنیم نوشت:

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سریال من و تراکتورسازی فردا تمام می‌شود و در مورد این سریال صحبت خواهم کرد.

 تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش با لخویا اظهار داشت: وقتی 26 مارس بازی‌های لیگ قهرمانان را آغاز کردیم، فکر می‌کردم لخویا و العین دو تیمی باشند که از گروه‌مان صعود می‌کنند ولی الاتحاد توانست به همراه العین از این گروه به مرحله بعدی راه پیدا کند.

وی افزود: الاتحاد خیلی حرفه‌ای عمل و با پیروزی‌های خانگی که به دست آورد صعودش را به دور بعد تضمین کرد. با این شرایط فردا دو تیم حذف شده گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: فردا تغییراتی در ترکیب‌مان خواهیم داشت ولی در زمین مسابقه با تمام قدرت حاضر و همانند بازی‌های گذشته با روحیه بازی می‌کنیم.

اولیویرا در پاسخ به این سؤال که «آیا از ابتدا شانسی برای صعود تراکتورسازی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قائل نبودید؟»،‌ گفت: لخویا و العین بازیکنان خارجی و با قابلیتی دارند. شما تصور کنید اگر آساموا ژیان،‌ بازیکن العین در تراکتورسازی بود چه تفاوتی ایجاد می‌شد و این تیم چگونه در آسیا بازی می‌کرد.

وی افزود: تراکتورسازی برای فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد و از این شانس برخوردار است که بازهم در این مسابقات حضور پیدا کند. تراکتورسازی با روحیه و طرز تفکری وارد آسیا شد که نتیجه نگرفت اما بازی‌های آسیایی یک آزمون و امتحان بزرگ است. ما تنها تیمی بودیم که بدون حتی یک بازیکن خارجی در این آزمون بزرگ شرکت کرد و این یک مبارزه ناعادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: فردا سعی می‌کنیم مقابل لخویا بازی خوبی انجام دهیم و از تیم خود دفاع کنیم. برخی بازیکنان ما در بازی فردا غایب هستند ولی ما با تفکر حرفه‌ای وارد این بازی می‌شویم.

اولیویرا در خصوص آینده‌اش در تیم تراکتورسازی گفت: در رابطه با سریال من و تراکتورسازی فردا بعد از بازی صحبت می‌کنم اما باید بگویم این سریال فردا (سه‌شنبه)‌ تمام می‌شود. نمی‌توانم برای موفقیت تراکتورسازی به مدیران این باشگاه پیشنهادی بدهم. من ایده‌هایم را به باشگاه گفتم ولی این موضوع مانند این بود که به یک جای خیس آب بریزیم و نتیجه‌ای در بر نداشت.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان گفت: تراکتورسازی در سال آینده هم نمی‌تواند به دور بعدی مسابقات صعود کند. تراکتورسازی حتی نمی‌تواند در آسیا نفس بکشد و اگر از گروهش صعود کند باز هم کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت. تراکتورسازی در صورت صعود باید مقابل تیم‌های ژاپنی و کره‌ای بازی کند و اینطور نخواهد بود که برای زیارت راهی مکه شود!

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    93 17
    امان از این مدیران غیر فوتبالی
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    40 99
    چیه؟ دور برداشته این
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      15 67
      سیرداغ بابا
    • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      77 21
      نه قلعه نویی دوربرداشته
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    اینطور نخواهد بود که برای زیارت راهی مکه شود