۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

مهر نوشت:

نمایشنامه خوانی «رنجنامه ترنم بانو» نوشته و کارگردانی بهاره مشیری و با بازی بازیگرانی چون بهناز جعفری، هایده حائری و خسرو احمدی با همکای خیریه یاران برکت مهر اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار می شود.

بهاره مشیری کارگردان این نمایشنامه‌خوانی درباره این اجرا گفت: به پیشنهاد بنیاد خیریه برکت قرار است نمایشنامه «رنجنامه ترنم بانو» را که در سال 87 به نگارش درآورده‌ام به صورت نمایشنامه‌خوانی اجرا کنم. چون سال گذشته نمایشنامه «ماه در آب» را برای خیریه یاران برکت مهر نمایشنامه‌خوانی کرده بودم از من دعوت شد تا متنی را ارائه دهم که من نیز این بار نمایشنامه‌ای که خودم نوشته بودم، پیشنهاد دادم.

او ادامه داد: این نمایشنامه درباره خانم‌هاست و ظلمی که به شخصیت اصلی اثر می شود. البته در نگارش نمایشنامه به هیچ عنوان تفکیک جنسیتی مدنظرم نبوده است بلکه کلا درباره ظلم به انسانها بحث می کنم. این کار در ارتباط با یک دختر امروزی است که دچار بی هویتی و سرخوردگی شده اما به صورت اتفاقی با سرگذشت یکی از اجدادش به نام ماه‌چهره آشنا شده و اطلاع از ظلمی که به این زن رفته باعث تحول وی می شود.

این بازیگر و کارگردان در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: 13 اردیبهشت ماه این نمایشنامه در باغ موزه قصر خوانش می شود. هایده حائری، خسرو احمدی، بهاره مشیری، افشین اخلاقی، نسیم بهادری، نیوشا مهدوی، معصومه احمدزاده، سامان مظلومی و بهناز جعفری بازیگران این نمایشنامه خوانی هستند.

رابعه افتخاری نوازنده سه تار، آیدا مرادیان دستیار کارگردان، حمید پرنده طراح بروشور این نمایشنامه خوانی هستند که شنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 19 در باغ موزه قصر خوانش می شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =