۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۵

ایسنا نوشت:

 رئیس اتحادیه‌ جهانی علمای مسلمانان در پیامی با بیان اینکه وی برای تمامی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ارزش و اهمیت قائل است، تصریح کرد: اظهارات من تنها از باب نصیحت خالصانه و صادقانه و نه بیان موضع دولت قطر بوده است.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، یوسف القرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمانان و پدر معنوی اخوان المسلمین در پیامی آشتی‌جویانه در خصوص اظهارات اخیر خود گفت: سخنرانی‌های من تنها بیان نظرات و دیدگاه‌های شخصی خودم و نه موضع دولت قطر بوده است چرا که من منصبی رسمی ندارم و تنها نظر شخصی خود را بیان می‌کنم.

قرضاوی پیشتر در اظهاراتی از عربستان و امارات به شدت انتقاد و این دو کشور را مورد سرزنش قرار داد.

وی افزود: من تمامی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را دوست دارم و تمامی این کشورها از جمله عربستان، کویت، امارات، عمان و بحرین نیز مرا دوست دارند. به عقیده من این کشورها یک کشور واحد هستند.

القرضاوی با بیان اینکه وی در عربستان و امارات جوایز با ارزشی به دست آورده، گفت: اظهارات من از باب نصیحتی خالصانه و صادقانه است.

وی در خصوص اینکه به زودی قطر را ترک خواهد کرد یا نه، گفت: من بخشی از قطر هستم و قطر نیز بخشی از من است. من در حال حاضر 88 سال دارم و تا زمان مرگم در دوحه می‌مانم.

این در حالی است که برخی منابع اخباری را درباره تصمیم قطر برای اخراج قرضاوی از این کشور منتشر کرده‌اند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =