حشمت الله فلاحت پیشه نماینده دوره گذشته مجلس به روزنامه قانون گفت:

اخباری مبنی بر حضور خواننده و رقاصه‌ مصری در جشن نوروزی ایران در قاهره که از سوی دفتر حافظ منافع ایران برگزار شده، حاشیه‌ساز شده است. به نظر می‌رسد امانی که عهده دار نمایندگی ایران در مصر است، اطلاعی از خواننده و رقاصه بودن این مهمان ناخوانده نداشته است... عمده این اشتباهات به نظر من سهوی است نه عمدی. با این حال فارغ از اینکه چه کسی اشتباه را صورت داده است، باید اشتباه سهوی جبران شود. بر همین اساس تاکید دارم که اشتباه امانی در قاهره قابلیت جبران دارد. اما اعتقاد دارم همین اشتباهات که سهوی صورت می‌گیرد باید از دامن جمهوری اسلامی ایران پاک و دور شود.

گفته می‌شود امانی باقی مانده از تیم احمدی‌نژاد است به همین دلیل تندرو‌ها و افراطی‌های داخلی نسبت به این اتفاق واکنش نشان نداده‌اند. اما اعتقاد دارم باید این عبارت که فردی از تیم کدام دولت است را از ادبیات سیاسی و دیپلماسی حذف کنیم. به هر حال در گذشته افرادی از تیم احمدی‌نژاد اشتباهاتی انجام داده اند و مجلس واکنش های تندی اتخاذ کرده است. بنابراین درست نیست به دلیل اینکه امانی از تیم احمدی نژاد است اشتباه او نادیده گرفته شود بلکه اگر اشتباه دیپلماتی از هر تیمی رخ دهد باید جبران و دامن جمهوری اسلامی ایران از اینگونه اشتباهات پاک شود.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    35 0
    ممنون که به فکر حل مشکلات و معضلات اساسی مردم هستید
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    30 0
    خدا را شکر که سهوی بود انشاا.. مجلس در بقیه قضایا هم همینطور تساهل و تسامح پیشه کند و الکی گیر ندهد وگرنه یک بام و دو هوا فقط شک مردم را بیشتر میکند
  • بهمن A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    39 26
    ايكاش براي يكبار هم كه شده اشتباهاتتان را توجيه نمي كرديد و با قبول اشتباه ، اول عذرخواهي كرده و سپس كنار مي رفتيد .
  • بی نام و نشون A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    77 1
    سهوی که نبوده برادر من...برای شما خوبه برای ما بد...تاحالا اینترنت نبوده،سرعت نشر اطلاعات نبوده ولی حالا که هست ما هم خبر میشیم از این سوتیا،واگرنه تاحالا همین وضع بوده
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    136 6
    ماست مالی. حالا اگه این رقاصه از 200 متری خاتمی رد میشد همه کفن پوش تو خیابون بودن .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    55 1
    اين سايت مينويسه رقاصه خود نماينده منافعععععععععععع ميگويد ايرانی مقيم مصر حالا لازمه اين همه ماله كشی؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    14 2
    جواب آقای امانی: او با بیان این که برای حفظ ارتباط با ایرانی‌های مقیم در همه نمایندگی‌های خارج از کشور در مراسم ایرانی‌ها از آنها دعوت می ‌کنیم، درباره انتشار عکس‌هایی از مهمانان و برجسته‌شدن تصویر یک زن در آن مراسم در روزهای اخیر گفت: ما از همه ایرانی‌ها دعوت می‌کنیم و آن فرد هم یک ایرانی است که در مصر زندگی می‌کند و ما هیچ‌گونه آشنایی درباره فعالیت‌های ایشان نداشتیم، زیرا اساسا معروفیتی تا پیش از انتشار این عکس‌ها نداشته است و طبیعتا ما بر اساس رویه‌ای که وجود دارد از همه مهمانان خود استقبال می‌کنیم. امانی گفت: ایشان هم یک مهمان عادی بود که به هر دلیل عکس‌هایی را که در مراسم گرفته بود در کنار عکس های شخصی خودش در صفحه فیس‌بوک خود به نمایش گذاشت.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    10 17
    مشخصات مشکوکی داره شاید جاسوس اسراییل باشه خیلی شبیه گلدامایره میدونید گلدامایر نخست وزیر پشین اسراییل لهستانی الاصل و در اردن رقاص بوده و از طریق ارتباط با افسران اردنی اطلاعات ارتش اردن رو به اسراییل میفرستاده؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    چقدر هم مهمه اين قضيه كلا موارد اينچنيني در كشور ما به سرعت حل و فصل ميشن و بابتشون عذرخواهي ميشه و بهشون رسيدگي ميشه، اما مواردي مثل گراني و اختلاس و احتكار و اقتصاد و اجتماع و ..... نه
  • سیدسعید A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    8 1
    اقا بذارید این خانومه بیاد ایران چندتا کنسرت بذاره رفتار شما از نظر ما مردم سلحشور جبران شده تلقی میگردد.
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    همیشه خبرها ی درست و ناگفته رو از خبرگزاری های بیگانه در میاد باید واکنش نشون بدین. ؟ باز دم همون اجنبی ها گرم که دست شما ها که به مردم دروغ میگین و باز میکنن.