ایسنا نوشت:

حسین فرکی اظهار کرد: پس از دیدار با الجیش در اهواز و استراحتی که به بازیکنان‌مان دادیم، کارمان را از روز جمعه برای بازی با الفتح آغاز کردیم. روز گذشته هم تمرین کردیم و امروز نیز آخرین تمرینات‌مان را در اهواز انجام می‌دهیم. فردا برای انجام آخرین دیدارمان عازم عربستان هستیم و تمرین جدی ما هم روز سه‌شنبه در آنجا و یک روز قبل از بازی‌مان خواهد بود تا درنهایت برای دیدار با الفتح آماده شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه خوشبختانه شرایط تمرینات‌ خوب بوده است، عنوان‌ کرد: سه بازیکنمان را در اختیار تیم‌ ملی قرار دادیم که برای این بازی نیستند اما به هر حال مصمم هستیم که این سفر زیارتی‌مان را با برد به پایان برسانیم.

 

وی درباره تیم الفتح گفت: تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان خیلی خوبی هم بهره می‌برد. این تیم باتوجه به 2 امتیازی که تا اینجای مسابقات به دست آورده است، شانسی برای صعود ندارد و نمی‌دانم در این دیدار با چه شرایطی بازی می‌کند. مطمئنا الفتح دوست ندارد در زمین خودش بازنده باشد و البته ما هم دوست داریم در آخرین دیدارمان در این مرحله با قدرت بالا ظاهر شویم.

 

وی در پایان بیان‌ کرد: بعد از این دیدار چهار روز به بازیکنا‌ن‌مان استراحت می‌دهیم و سپس مجددا تمریناتمان را برای دیدارهای‌مان در مرحله بعدی این رقابت‌ها آغاز می‌کنیم. حریف ما در مرحله بعد سه‌شنبه این هفته مشخص می‌شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    1 11
    فولاد سوراخه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    1 0
    درود بر شرافت فرکی جنتلمن و با اخلاق و معتقد