هنوز 5 ماه تا زمان برگزاری انتخابات اتاق ایران باقی مانده است ولی از هم اکنون رایزنی ها میان مدیران و اعضای اتاق برای انتخابات کلید خورده است.

رایزنی ها برای حضور مجدد بهزادیان در اتاق ایران آغاز شده است. او نیز هفته گذشته در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد برای بازگشت به اتاق و شرکت در انتخابات آمادگی دارد. به نظر می رسد بخش خصوصی ایران نیز با توجه به شرایط جاری کشور و تغییر دولت به حضور او علاقه مند باشد.

در همین رابطه مجیدرضا حریری عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در مورد بازگشت بهزادیان به اتاق ایران به خبرآنلاین گفت: آقای بهزادیان به عنوان یکی از فعالان اقتصادی و دارندگان کارت بازرگانی حق قانونی اش است که وارد رقابت های اتخاباتی اتاق شود و اگر که مورد اقبال عمومی قرار گرفت در مدیریت اتاق هم سلیقه ایشان تاثیر گذار باشد. این حق آقای بهزادیان است که مانند بقیه افرادی که در اتاق فعالیت کند.

حریری در مورد حواشی احتمالی حضور بهزادیان در اتاق و اتفاقاتی که مدت ها قبل رخ داده بود، بیان داشت: ایشان به هیچ عنوان حاشیه ساز نبوده اند.آقای بهزادیان وارد یک نزاعی شدند که به هر حال هم زیان های برای اتاق داشت و هم منافعی اما شخصا به این اعتقاد دارم که پیش از این زیان ها آقای بهزادیان منافع بسیاری به اتاق رسانده اند. یعنی آن چهره جدیدی که از اتاق در حال حاضر مشاهده می کنیم و محل مباحثه است و مشارکت اتاق در روابط اجتماعی و اقتصادی که امروزه بسیار زیاد شده است، نطفه اش در آن کشمکش های بوده که آقای بهزادیان ایجاد کرده اند و همین امر باعث شد که اتاق هویت اش را بازسازی کند.

سایت خبرآنلاین تلاش می کند به فضای مشارکتی و رقابتی در انتخابات بخش خصوصی با نظرخواهی از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران کمک کند. با توجه به رویکرد دولت یازدهم اتاق ایران می تواند در دوره کنونی نقش تاریخی در تحولات اقتصادی داشته باشد.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =