کارلوس کروش می‌گوید در حال حاضر همه تمرکزش روی تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی این روزها همراه با تیم‌ملی در آفریقای جنوبی حضور دارد. در نبود این مربی در تهران، علی فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال هر روز چند مصاحبه علیه‌‌اش انجام می‌دهد. بعد از این گفته‌های فتح‌ا...‌زاده که کروش به استقلال ضربه زد و باعث شد مهدی رحمتی تمرکز نداشته باشد، سرمربی تیم‌ملی مصاحبه کرد و گفت: «باشگاه استقلال مسلماً باشگاه بزرگی است و شخص بنده برای این باشگاه احترام خاصی قائل هستم، اما اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیل نمی‌شود که شخص فتح‌ا...‌زاده هم مدیرعامل خیلی خوب یا بزرگی باشد.» پس از این اظهار‌نظر، مصاحبه‌های سریالی فتح‌ا...‌زاده علیه کروش آغاز شد. او از روز 26 فروردین تا به حال، روزانه حداقل سه مصاحبه علیه سرمربی تیم‌ملی انجام داده و در لابلای حرف‌هایش جملاتی این‌چنینی به چشم می‌آید: «او تمرکز تیم را به‌هم ریخت تا مقابل الشباب نتیجه نگیریم...  کروش روی اعصابم راه نرود.... از او به فیفا شکایت می‌کنم و...» هر چقدر فتح‌ا...‌زاده مصاحبه کرده، کار برای مترجم کروش در اردوی تیم‌ملی بیشتر شده است. تمام مصاحبه‌های فتح‌ا...‌زاده علیه سرمربی تیم‌ملی از روز 26 فروردین برای او ترجمه شده و کروش به طور کامل در جریان حرف‌های مدیرعامل استقلال قرار دارد.

کروش که علاقه ندارد فعلاً پاسخ فتح‌ا...‌زاده را بدهد، در اظهار‌نظری کوتاه گفته است: «تمام تمرکزم روی بازی‌های تیم‌ملی است نه حرف‌های فتح‌ا...زاده. الان تیم‌ملی نیاز به حمایت دارد و آنها که حمایت کرده‌اند، مشخص هستند.»

کروش در چنین مواقعی تمام حرف‌ها را جمع می‌کند و به ناگهان جواب می‌دهد. به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک باید منتظر یک مصاحبه تند و آتشین از کروش علیه او بود. حتی به سرمربی تیم‌ملی گفته‌اند قرار است فتح‌ا...‌زاده از او به فیفا شکایت کند که کروش تنها لبخندی در مقابل این خبر زده است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    26 11
    اصلا جايگاه پنجمي هم براي تيم فتل زيادي بوده