نقویان در گفت و گو با خبرآنلاین: رگ سخن و نظر امیرکبیرهای کنونی را در جامعه خودمان زدیم

حجت الاسلام ناصر نقویان با بیان اینکه ما در جامعه خودمان امیر کبیر هایی را خفه کردیم، گفت: در دوران قاجار، شاه قجری رگ امیر کبیر را زد، ما رگ سخن و نظر این امیر کبیرها کنونی را بردیم.

حجت الاسلام ناصر نقویان در گفت وگوی تفصیلی با خبرآنلاین، افزود:ما در این کشور انسانهای وارسته و صداقت پیشه ای را داریم که دردمند و کاردان هستند، اما در گوشه ای خفته اند چون کار دست آنها نیست.

وی ادامه داد:از مردم هم بپرسید کلی مصداق برای شما می آورند که کسی بدون هیچ تجربه و تخصصی شده مسئول فلان نهاد. چرا؟ چون از منصوبان فلان فرد است.در دوره قبلی، برخی از وزرا ،مدیران کل، 60 تا 60 عوض شدند در حالی که توصیه امام علی (ع) به مالک می فرماید: اولین حلقه اطرف تو باید منتقدان باشند.

وی در پاسخ به اینکه چقدر برخی از تریبون های رسمی ما موجب خاموش شدن این صداهای متفاوت شده است؟ گفت:
این اشتباه بزرگ و فاحشی است که متاسفانه رو به ترویج و تزاید هم است. اگر میزان رای ملت است، پای صندوق های رای معلوم می شود که نظر ملت چیست.
وی با اشاره به انتخابات سال 76، اظهار داشت: در انتخابات دور اول آقای خاتمی، تقریبا همه ارکان اصلی نظام به سمت و سوی دیگری بود، ولی خواست مردم فرد دیگری بود و همان هم شد؛ ما باید این واقعیت را ببینم و الا یک روز مجبورمان خواهند کرد که این رای را بپذیریم.
نقویان در این گفت وگو درباره ماجرای استعفا از وزارت ورزش و جوانان، ارتباطش با صالحی امیری ، فایل صوتی جعلی علیه وی ، اشتباهات روحانیت در 35 سال گذشته و چرایی حضورش در مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی توضیحاتی را ارائه کرد.
مشروح گفت وگوی خبرآنلاین با حجت الاسلام نقویان بزودی منتشر می شود.
/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    60 2
    اگر فیلم گفت و گوش هست اونو بزارید کاملشو
    • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      9 2
      ما دوستت داریمو پشتتیم
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    64 6
    خيلي مردي آقاي نقويان، بخصوص جديدا خيلي بهت علاقمند شديم
    • فرشاد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      9 17
      چرا جدیدا بهش علاقمند شدین چون چرت و پرت زیاد میگه
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    50 6
    درود بر تو روحاني شجاع و حقگو
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    43 4
    اين مرد آدم با اخلاقي است
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    41 4
    حاج اقا دوست داریم
  • سید محمد AE ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    3 14
    آقای نقویان آدم خوبی هستن ولی اینا که جدیدا بهش علاقمند شدن نشونه بدیه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    1 1
    فایل صوتی جعلی؟ واقعا متأسفم اگه جعلیه باشه, که نیس
  • من A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    7 0
    در انتخابات دور اول آقای خاتمی، تقریبا همه ارکان اصلی نظام به سمت و سوی دیگری بود، ولی خواست مردم فرد دیگری بود و همان هم شد؛ ما باید این واقعیت را ببینم و الا یک روز مجبورمان خواهند کرد که این رای را بپذیریم... ولی در کلیت دعواهای کشوری و سودی که به مردم رسید هیچ تغییری حاصل نشد
  • یا حسین ع IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    7 25
    آقای نقویان بهتر است بدانیم فاصله تشخیص بین اسلام و کفر باریک است شما بعنوان مبلغ و روحانی باید بدانی تنها حکومت شیعی درحال حاضر در دنیا ایران است و شما با لباس خود سرباز آن هستی امیدوارم سرباز خوبی باشی تا بتوانی به امام زمان خود پاسخ بدهی و حواست باشد اگر شخصی به هر علتی از جنابعالی وقت ملاقات نگرفته به خاشع باش و برو و اگر برای خدا باشد موثر و حتمآ اجر آن را میبری و حواست باشد در جلسه ای که شرکت کردی برخی حضور داشتند که از عوامل فتنه 88 بودند . بپا در صف یزیدیان نروی
    • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      11 3
      1 چرا با اسم یا حسین ع وارد شدی؟ افراد همفکر شما متاسفانه به نام دین بیشترین جفا ها را در حق مردم کرده اند . و خودشان را حسینی و طرف مقابلشان را یزیدی می پندارند ؟ خودشان مدعی العموم و دادستان قاضی اند وحکم میدهند سیب زمینی ها در حکم خرید رای بود و نیز افزایش حقوقها و برگرداندن آنها بعد از انتخابات اما شماها هیچ یک را نمیبینید هاله نور به سخره گرفتن مجلس قطع نامه های شورای امنیت ادبیات دون شان یک استاد دانشگاه فرزندی که در دانشگاه بین المللی درس میخواند و....انهمه دروغ می شنوید دم برنمی آورید خانه نشینی 11 روزه معجزه هزاره سومتان فالگیرو جن گیر
  • فرشاد IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    5 13
    حاج آقای حر و حر آیا توان وجرت انتقاد از خاندان قدرت و ثروت هاشمی را داری و می توانی ازش اسم ببیری و بگی چرا از فرزندان متخلفش در برابر قانون بی جهت دفاع می کند و در سال 88 از کسانی که پرچم و عکس امام حسینع و حرش را آتش زدند دفاع می کن یا در این مورد به مصلحت عمل خواهی کرد آقای حر،حر،حر
    • محمد خیابانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      1 1
      برادر عزیز به نظر میاد اطلاعات کافی نداری و در جریان مسائل نیستی. چیزهایی نسبت به هاشمی شنیدی و باور کردی خواهشمندم در خصوص مطالبی که نوشتی و اذهان رو مشوش کردی مستدل و مستند توضیح بدی. 1 قدری نسبت به ثروت او با ارائه سند 2 تخلفات فرزندان همراه با ذکر موارد اثبات شده 3 نمونه ای از دفاع بی جهت از فرزندان 4 و سندی یا مدرکی در خصوص حمایت و دفاع ایشان از کسانی که پرچم و عکس امام حسین رو آتش زدند.
  • طباطبايي A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    4 1
    آقاي نقويان نظرات شما كاملا درست وصحيح است . اما تاوقتي تمامي رسانه ها وبلندگوهاي نظام دست انسانهاي چاپلوس وافراطي كه حل همه چيز را با خشونت وتهمت به اين وآن ميدانند باشد، بهتر ازاين نمي شود. جالبه كه همه اينها خودشان را سينه چاك نظام ورهبري ميدانند، اما معلوم نيست بااين روش چگونه خواسته رهبري كه دفع حداقلي وجذب حداكثري است ، تامين خواهد شد؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    ما در جامعه خودمان امیر کبیر هایی را خفه کردیم. شاه قجری رگ او را زد، ما رگ سخن و نظر این امیر کبیرها را بریدیم.