طلاب تهران در اعتراض به وضعیت حجاب تجمع می کنند

خبرگزاری رسا نوشت:

سید قاسم کوهپایه، رییس کارگروه حجاب مدرسه علمیه آیت‌الله ایروانی تهران، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه استان تهران نسبت به وضعیت حجاب خبرداد و گفت: این تجمع روز یک‌شنبه سی و یکم فروردین ماه از ساعت 10 صبح در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گسترش بدحجابی و اقدامات ضد عفاف، اظهار داشت: سال گذشته در اعتراض به این وضعیت تجمع اعتراض آمیز طلاب مقابل وزارت کشور برگزار شد، در ابتدا وزارت کشور ضمن همکاری با ما، از برگزاری چنین تجمعات و صدور مجوز برای آن حمایت کرد اما پس از آن پاسخی به درخواست برگزاری تجمع داده نشد.

کوهپایه از تشکیل کارگروه حجاب طلاب حوزه علمیه استان تهران پس از برگزاری این تجمع خبرداد و افزود: پس از تشکیل این کارگروه تجمعات اعتراض آمیز نسبت به وضعیت حجاب در سطح دانشگاه‌ها و بسیج محلات برگزار می‌شود.

رییس کارگروه حجاب مدرسه علمیه آیت‌الله ایروانی تهران انجام وظیفه تمام دستگاه‌ها درباره حجاب با همکاری حوزه علمیه را سبب حل شدن سریع‌تر این مشکل دانست و با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اقتصاد از فرهنگ مهم‌تر است، گفت: یکی از مهم‌ترین ضربات دشمن دور کردن زن از جایگاه خود با بی حجابی و منحل کردن نهاد خانواده است اما اگر زن جایگاه خود را پیدا کند، خانواده و جامعه رو به بهبودی می‌رود.

وی از علاقه‌مندان برای همکاری در زمینه عفاف و حجاب خواست تا نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود را به سامانه پیامک 3000881082 کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 85
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    باز هم تابستان در راه است و ماجراهای تکراری گشت ارشاد و ... اخه تا کی باید در کشور ما مسئله پوشش را سیاسی نمایند و از ان استفاده های انچنانی نمایند ؟پوشش بدون هیچ بحثی یک مسئله شخصی است .
    • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      این آقایون در مورد بابک زنجانی و اختلاس 3000هزار میلیاردی تجمع کردند؟
    • با نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      یعنی هر کی هر جور دلش خواست بیاد بیرون؟ و همه هم چشماشون رو درویش کنن که بی حجابان هر جور خواستند رفتار کنند؟ نه داداش از این خبرا نیست به شدت باهاشون برخورد میشه. چی فکر کردی
    • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      من به حجاب و بدحجابی کار ندارم ، حجاب کامل داشتن ، قانون این مملکته و باید مثل تمام قانونایی که عمل نمیشه اینم بیخیالش شد ....
    • رضا چ A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      وقتی میای بیرون و چشمهای دیگران هم شمارو میبینن یک مسئله شخصی نیست اجتماعیه، اگر توی خونه باشی بله شخصیه، اما و قتی من نمیخام چنین صحنه‌ای جلوم باشه باید کی رو ببینم؟ اگر پوشش در جامعه اسلامی کنترل نشه کجا باید کنترل بشه؟
    • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      پوشش داخل منزل شخصی است وداخل اجتماع یک مسئله عرفی واجتماعی واسلامی است.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      هزاران آفرین
    • قاسم یه بچه شیعه US ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      من همیشه از ساده انگاری امثال شما متعجب میشم . تازمانی که فردی در جامعه حضور پیدا میکنه نباید طوری عمل کنه که این رفتار باعث ناراحتی دیگران بشه . دلیل نا موفق بودن گشت ارشاد به عملکرد قوه قضاییه بر میگرده .که بسیار ضعیف عمل میکنه .
    • صادق GB ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      دوستان پوشش امری شخصی ست ، که البته بسنگی های فراوانی با عرف اجتماعی دارد . اما نگاه منتقدانه نسبت به نوع پوشش نباید رنگ خشونت ، توهین و هتاکی به خود بگیرد . در ضمن نکته ای هم برای جالب است . در کشورهایی چون مالزی ، مصر ، عراق ، سوریه ، کشورهای حاشیه خلیج فارس و آذربایجان و خیل کشورهای مسلمان آیا تنوع در نوع پوشش سبب به خطر افتادن دین شده ؟
    • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      14 89
      واقعا از نظر شما پوشش اجتماعی یه موضوع کاملا شخصیه؟ پس چرا تو همون کشورهای غربی و توسعه یافته افراد براساس کارشون لباس های مختلف می پوشند؟ مثلا لباس کارمند سر کار متفاوت از لباس اون در بیرونه؟؟؟؟؟ چرا شرکتها یونیفرم طراحی میکنند؟ با این طرز فکر که دیگه اصطلاحی مثل زندگی اجتماعی بی معنیه مشکل جامعه ما اینه که یه سری از اینور بوم میفتن یه عده از اونور مثلا از نظر دانشجویان نوع ارایش و پوشش مهمونی و پوشش دانشگاه میتونه یکسان باشه که واقعا طرز فکر قابل تاملیه. من موافق گیرهای الکی به پوشش نیستم ولی لازمه افراد تفاوت موقعیت ها را درک کنند
    • بهرام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      61 3
      قاسم اولا اگه منبع تون رو بگی ممنونم.دوما ملاک تجاوز در امریکا با مثلا ایران فرق میکنه در انجا شاید یک کلمه زشت جنسی تجاوز به حساب بیاد.سوما در امریکا هر که بهش تجاوز بشه بدون محدودیت میره شکایت میکنه و در ضمن اماراشونم در این موارد واضح است ولی در مثلا ابران شاید اکثر کسانی که بهشون تجاوز میشه به خاطر محدودیتهایی که خودتم میدونی شکایت نکنن و امارها در این موارد درست نباشه. امار رشد تجاوز به غیر از پوشش به خیلی چیزهای دیگه هم بستگد دارد که اگه فقط به پوشش بود نباید در عربستان و یمن اصلا تجاوز جنسی داشته باشیم .
    • بهرام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      52 0
      .. قاسم خان همه چیز رو یک طرفه نبین خیلی از ما مردها دارای مشکل جنسی هستیم و منتظریم خدایی نا کرده اگه یک روز به این گناه زشت دست زدیم ان را با کمال پرویی به طرف مقابل بچسبانیم که او مرا تحریک کرده و من ای کار زشت را انجام دادم.امیدوارم رفتار همه مردم کشورم از جمله خودم خدایی باشه.
    • بهروز A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      104 4
      كاش يه بارم واسه وضع گروني واسه اختلاص واسه دروغ و تهمت تجمع داشتن
    • بی نام EU ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      87 7
      اگه راست ميگن درمورد دغدغه هاي مردم وغذا ودارو درمان تجمع كنن كسائي كه مدعي دفاع از عدالت علي هستندونائبش
    • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      6 41
      جسارتا پوشش ظاهری فقط در خانه امری شخصی ست.. تو جامعه بودن محدودیت هایی رو واس آدم درست میکنه.. دلیلشم اینه که افراد جامعه به صورت کاملا ملموسی با هم در ارتباط ان...و رو هم اثر میذارن//
    • مینا A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      28 6
      والا به پیر ب پیغمبر تو همون بلاد کفر هم دخترا و زنا با این همه آرایش نمیان تو خیابون که توی ایران اینجوریه من که یه دخترم توجهم جلب میشه آخه این همه ارایشو نازو عشوه که مال تو خیابون نیست کاری به گناه و ثواب و آخرت ندارم، هر جامعه و کشوری یه قانون و عرفی داره خارج رفته ها میدونن و دیدن که خانوما چه جوری و با چه پوشش ساده ای میان خیابون یا سر کار،قیافه های آنچنانیشون فقط واسه پارتی و دیسکو هست نه تو محیط های عمومی
    • ابوی A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
      9 1
      دوست گرامی بد نیست بدونید پوشش، یه مسأله ی کاملا اجتماعیه.
  • ارمان A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    این کاره ها جنبه افراطی داره
  • parsa US ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    فقط در ایران است با مردم چنین رفتاری میشود.مگر در کشورهای اسلامی که داشتن یا نداشتن حجاب ازاد است مشکلی بوجود امده ،باور کنید امار خشونت و... در ان کشورها از ایران کمتر است.
    • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      کدوم کشورهای اسلامی درسته که ما مشکل داریم ولی کشورهای زیادی مثل عربستان سودان حکومت غزه و چند تا کشور دیگه مجازات علیه این گذاشتن در اکثر کشورهای اسلامی هم خشونت علیه زنان وجود دارد جالبه شعارشون حمایت از زن هست ولی در عمل علیه ان
    • قاسم یه بچه شیعه US ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      اقای پارسا طبق امار 10 کشور با بالاترین تجاوزات جنسی به ترتیب این کشورهان ایالات متحده امریکا هند انگلستان مکزیک کانادا المان سوئد فدراسیون روسیه بلژیک تایلند درضمن در هر کشوری که بی بندو باری و بی حجابی رشد بکنه امار تجاوز هم بیشتر میشه اخبار مشابه هم از کشورهای پاکستان وعربستان وجود داره .در امریکا بسیاری از تجاوزات گزارش نمیشه یا اگر بشه به اونصورت پیگیری نمیشه چه برسه به کشور اسلامی با فرهنگ خاص حاکم بر اونها . ونمیشه ما برای متجاوز حکم اعدام داشته باشیم اما به تحریک کننده کاری نداشته باشیم و این از عدالت به دور است . اگر منبع خواستید درخدمتم .
    • احمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      65 1
      عربستان و سودان و حکومت غزه تعداد زیادی کشور هستن؟ حدود 200 تا کشور داریم عمو جون. در ضمن من از سودان و غزه خبر ندارم، ولی در عربستان حجاب اجباری فقط در مکه و مدینه هست که اونم دلیلش دیگه واضحه که چون مهمترین شهرهای اسلام هستن.
    • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      88 6
      آقای قاسم یه بچه شیعه پس چرا موندی تو اون بلاد کفر؟برگرد مملکت خودت اگه راست میگی
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    این بزرگواران از یارانشون به نفع ضعفا و فرهنگ انصراف دادن؟
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    کاش این دوستان حساس، واکنشی هم نسبت به گرانی و کمبود و فقر و فلاکت مردم جامعه هم نشون میدادند اینها فقط جایی شعار میدن که منافع خودشون اونجاست...چطور واسه بقیه چیزها، چشمشون بسته است و نمی بینند؟
    • میثم A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      282 7
      احیانا فقر و بیکاری مسئله ی شخصیه اما حجاب مسئله ی اجتماعیه
    • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      5 49
      البته درسته حرف شما ولی نباید نسبت به بی حجابی هم غافل بود شما دلتون درد میکنه اگه سرتون هم درد خفیف داشته باشه نباید به اون هم توجه داشت
  • يكي IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    در مورد دزدان بيت‌المال چي؟ در مورد اونها و مفاسد اقتصادي كه هيچ وقت محاكمه نشدند اعتراضي ندارن؟
  • محمد جواد A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    471 9
    فقط بدحجابی گناهه؟ فساد اقتصادی و رانت و غارت بیت المال گناه نیست؟ یا اینکه اعتراض به آن گناهان چون هزینه بالایی دارد اما اعتراض به 4 جوان نادان بی هزینه است ترجیح این است که چشم بر آن گناهان ببندیم؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      28 1
      "4 جوان نادان" این طرز فکر از اون سنتها و ارزشهای قبیله ای و عقب افتاده باقی مونده و هنوز داره از جامعه تلفات میگیره، این ادبیات حال منو بد میکنه.
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    کاش برای اون 3000 میلیارد هم از این کارا میکردن
    • قاسم یه بچه شیعه US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      چرا یه چیزو به چیز دیگه الکی ربط میدین . خدا لعنت کنه افراد اختلاس کننده رو و اکثرشونم دادگاهی شدن هرچند سیستم باید باز دارنده میشد .اما در مورد بی حجابی چی ؟؟؟ قوه قضاییه متاسفانه بسیار ضعیف عمل میکنه . وخیلی از دستگاهای دیگه هم بی برنامه هستند .
  • آزادي A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    195 8
    حجاب را نمي توان با اجبار بر سر كسي كرد اين كار جز نتيجه ي عكس فايده اي نداره جهان به سمتي ديگر حركت مي كنه نمي شه خلاف جريان بود بايد رهاش كرد هر كسي عقل داره و شعور چرا بايد كسي رو بايد زنان رو مجبور كرد به كاري كه دوست ندارند رو انجام بدند اين توهين به زنان
  • قبول دارین؟ A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    291 6
    نه رضاشاه تونست با زور حجاب برداشتن اونایی که باحجاب بودن رو بی حجاب کنه نه الان کسی میتونه با زور و اجبار بدحجاب هارو باحجاب کنه
    • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      34 2
      قبول دارم بدجور هم قبول . تو رو به امام حسین چاپ کن خبر آنلاین
  • بیهقی A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    190 6
    طی این هشت سال حجاب عالی بود، همین چند ماهه وضعش خراب شد؟ طی این هشت سال کجا بودند؟
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    174 5
    متاسفم
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    296 4
    همچنین بنا به گزارشهای رسیده، طلاب تهران تا به حال حتی یک بار هم برای وضعیت اسفناک اقتصادی و معیشتی مردم، تعداد بالای کشته های جاده های کشور به خاطر خودروهای کم کیفیت، کشته های آلودگی هوا و ... تجمع نکرده اند. چرا که درد مملکت تنها در حجاب دختران خلاصه میشود...
    • جواد IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      45 4
      احسنت
  • حاجی ما آخر خطیم IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    233 2
    جالبه بهشون اعتراض میکنی که چرا در مورد گرانی و فقر و... اعتراض نمیکنید میگن سیاست کار ما نیست حالا نمیدونم چی شده که باز الان سیاسی شدن. حجاب یک مسئله شخصیه و زوری نمیشه به کسی گفت چی بپوشه. به جای این کارا بنشینید فکر کنید که چه کردید که دیگه هیچ تبلیغاتی از سمت شما رو مردم تاثیر نداره
  • جواد A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    229 5
    دوستان طوری رفتار می کنید گویا همه چیز کشور حله این یکی جا مونده....
  • علی A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    185 7
    دیگه بعد از تجمع و اعتراض ایشان،بی حجابی برچیده میشود
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    295 6
    ماشین من در کرج دزد برده نرخ دزدی در کرج بسیار بالاست مردم ترجیح می دهند ماموران نیروی انتظامی به امنیت توجه کنند تا حجاب خانم ها
    • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      64 2
      ماشین ما رو تو تهران هم بردن اگاهی میگه به کسی مشکوک هستین یا نه؟ اونوقت دوباره 20تا 20تا ماموراشون رو میفرستن دنبال زن وبچه مردم
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      32 0
      چه کاری راحت تر از دستگیری دختر مردم ؟ می دونی دستگیر کردن دزدا چقدر خطر داره ؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    189 6
    همينو بلدن فقط :|
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    36 2
    تمام کسانی که الان به بی حجابی متهم میشن در همین جامعه تربیت شده و بزرگ شده و تحصیل کردن که از مهد کودک داره به اونا آموزشد اده میشه پس چرا اینجوری شده؟ بعد از سی و چند سال
  • بی نام US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    30 2
    کاش این غیرتشون در باب معیشت مردم که وصیت رسول خدا هم هست میجنبید ... آمین
  • بی نام EU ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    22 1
    توی هر چیزی فشار بیارین بر عکسش اتفاق میفته،هر چیزیبا این اعتراض ها هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد
  • محمدحسن A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    8 53
    خدمت دوستانی که میگن چرا روحانیت در مورد مسائل دیگه مثل اقتصاد و ... اعتراض نمی کنه دلیلش این هست که روحانیت و حوزه متولیان فرهنگ هستند و مسئله حجاب هم یک مسئله فرهنگی در ضمن جامعه ایران خیلی جالب کشورهای اروپایی دارند از بی حجابی روی میارن به حجاب از این طرف ایران داره از حجاب دارن روی میارن به بی حجابی
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      14 2
      بااين نظرشما كاملاموافقم حجاب يك امرفرهنگي و آقايون روحاني متولي فرهنگ هستند پس بهتره بجاي يك حركت بي اثرمثل تجمع يك مقداري درروشهايشان تجديد نظر كنند تا كاري كه براي انجام اون اين همه سال مطالعه كردند رو به بهترين نحو انجام بدن
    • علیرضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      22 0
      در مورد رو آوردن اروپایی ها به حجاب و بلعکس ایرانی ها به بی حجابی باید بگم که هر اجباری نتیجه عکس میده ، و لطفا باحجاب شدن بعضی از اروپایی ها رو به حساب تمامشون نذارین ، اونجا اگرم همشون با حجاب بشن خوبیش اینه که با خواسته خودشون و به صورت آزاد با حجاب میشن
  • امیر FI ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    39 3
    می گفت بیست سال چشمم را کنترل کردم. دیگر خودش عادت کرده بود، هر وقت نامحرمی می آمد خودبخود بسته می شدآسوده شده بودم خدا چقدر بر من منت گذاشته بود " محمد جهان آرا " چشمتان را درویش کنید دوستان به بهشت و جهنم مردم کار نداشته باشید
  • مسعود A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    25 2
    سلام مساله حجاب داشتن یا نداشتن زنان امری است که بنظر بنده در نهایت خود مردم هستند که آن را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهند کرد.به هر حال در حال حاضر داشتن حجاب اسلامی در قانون اساسی وجود دارد و زنان در مکانهای عمومی و معابر ملزم به رعایت آن هستند.مردم ما هم بخوبی این مساله را میدانند و چون اکثریت جامعه مسلمان و شیعه میباشند مشکل بنیادی و ریشه ای با اصل وجود این قضیه وجود ندارد.اما,مشکل و چالش از آنجا شروع میشود که اشخاص تصمیم میگیرند مطابق میل و سلیقه ی خود در جامعه ظاهر شوند.ضمنا بیشترین اختلاف سلیقه ها در همین ایران وجود دارد و نمیشود یک لباس متحد الشکل بر تن مردم کردطلاب یا متدینین جامعه هم نباید با تجمع و یا خشونت تصمیم بر حل بی حجابی بگیرند چراکه این راهکار درست نیست و سودی هم ندارد.
  • امیر FI ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    47 3
    مشکل ما موی جوانهاست1
  • بی نام US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    54 3
    من دلم میخواد تو این گرما سفید بپوشم به کسی چه مربوطه آخه ؟تا کی باید زور بگن اینو بپوش اونو نپوش باعث تاسفه
  • بی نام PL ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    34 1
    در مورد فقر و بیکاری و اختلاس و ربا و ... که خبری ازشون نیست. همه مشکلات مملکت حل شده نکنه ضمنا حجاب اجباری فقط نتیجه معکوس دارد
  • ساجد A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    7 55
    با سلام ببینید دوستان اعتراض به وضعیت حجاب دلیل بر این نیست که مشکلات دیگه وجود نداره منتهی رسالت اولیه حوزه های علمیه فرهنگ است خود حوزه ها هم همون کالای گرون رو هم میگیرن و زیر فشار هم هستن اما دلیل نمیشه که چون تورم هست دیگه باید چشم رو مسایل مهم دیگه بست
    • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      3 0
      حالا نه اینکه توو سیاست دخالت نمیکنند
  • بی نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    39 5
    این هشت سال کجا بودین "مردان خدا"
  • محمد A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    36 3
    بهتر است به جهت وجود رانت خواری . دزدی . اختلاس های میلیاردی در این کشور .اعتراض کنید.
  • بی نام AU ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    33 1
    لا اکراه فی الدین ،پیغمبرشم والا به زور کسی رو وادار به کاری نکرد. آدم گشنه دین وایمان حالیش نیست. امنیت رفاهی اجتماعی جامعه رو درست کنین تا بقیه نصیحت ها هم کارساز باشه. بهشت زوری نمیشه، تو قرون وسطی هم کلیسا بهشت رو به مردم می فروخت . اینهمه بلا ومصیبت داریم مهمترینش جان افراد هس که تو تصادفات جاده ایی یا به لحاظ یه سری ناا منیها یا کمبود دارو در خطره.
  • بی نام A1 ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    28 1
    مثلا با اعتراض این عزیزان مثلا مشکل اجتماعی بقول اینا حل میشه؟؟
  • محسن IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    47 3
    فکر کنم آمار مثبت و منفیها خیلی چیزهارو نشون میده در ضمن آقایان طلاب میتونن درباره هزاران هزار مشکل در کشور ما از دزدیهای آشکارا از جیب ملت گرفته تا آمار وحشتناک بیکاری و دختران دم بخت بی شوهر و پسران در حسرت ازدواج مانده تجمع اعتراض آمیز انجام بدن آخه تا کی بسه دیگه چشمهاتون رو باز کنید این ملت تنش خسته است از ریا و تذویر...
  • بی نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    38 5
    با سلام با اين مدل حجاب اجباري زناننمان را رياكار پرورش مي دهيم حجاب شخصي است و پيشنهاد مي شود اختياري شود.
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    33 1
    الان مشكل مملكت اينه ديگه؟
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    59 2
    متاسفانه ما از اسلام و فرهنگ فقط همین حجاب رو گرفتیم/ یکی نمیاد بگه چرا اینقدر دروغ و خیانت و دزدی تو این مملکت زیاد شده
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    13 66
    اول بایدحجاب را از الگوی جوانان مملکت شروع کنن اگه نیوشاضیغمی و...حجاب گذاشتن تمام دخترای ماهم حجاب میذارن میگین نه امتحانش مجانیه
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    32 2
    بالاخره کی میخواین بفهمین که این مسایل زورکی و با تهدید شدنی نیست. لا اکراه فی الدین. هر چی که با زور و فشار بوده جواب عکس داده. سختتونه کار فرهنگی کنید؟ بلد نیستید فرهنگ سازی کنید؟ یاد نگرفتید خودتون طوری رفتار کنید که دیگران شیفته مرام و دین بشن؟
  • ش IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    39 3
    چرا ولسه سه هزار ميليارد اعتراض نكردن
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    36 2
    چند تا سئوال 1از این اقایان باصطلاح طالب علم و دانش باید پرسید ایاخداوند در قران کریم در جایی فرموده است که اگر زنی روسریش عقب رفته یا روسری در سر ندارد ان زن را بزنید او را هتک حرمت کنید ابروی او را ببرید و در اخر هم جریمه نقدی کنید ؟ 2 شما طالب علم و دانشید یا دنبال سیاست؟3در قران کریم چند تا ایه در مورد پوشش زنان داریم و چند تا ایه در مورد داشتن تقوای درونی و وجدان اگاه داریم؟ 4 چرا مسئله حجاب به این شکل فقط و فقط در کشور ما مطرح است ؟ ایا در کشورهای دیگر مسلمان وجود ندارد؟هنوز چرا هایی وجود دارد که پاسخی برای ان نیستاز همه خوانندگان عذر میخواهم
  • اصالت دینی A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    ریشه تمام مشکلات حجاب به دلیل سفرهای خارجی زنان می باشد و تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار می گیرند و همچنین فضای اینترنتی بسیار ناهنجار و آلوده هست و فیلم های خارجی که زنان در آن دارای حجاب نیستند . اگر تمام این مسیرها بسته شود و از طریق وارد کردن فشار به مراکز دانشگاهی و دبیرستان و همچنین ادارات خصوصی که در آن زنان باید دارای چادر و لباس گشاد باشد . و کنترل این مراکز دیگر شاهد چنین بی اخلاقی ها و توهین به مقدسات نخواهیم شد .
    • خدایا کمک A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
      66 5
      من میگم واسه اینکه زود جواب بده کلا زنان نیان بیرون از خونه .نزاریم تلویزیون ببینن. دانشگاه نرن . سر کار نرن نظرت چیه خوبه نه
    • بی نام A1 ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      19 3
      آقای "بی اصالت" کجا دین اسلام گفته مردم عادی رو توی کشورشون حبس کنید که جایی نرن و کسی رو نبینن شما خودتو به یک روانشناس نشون بدی ضرر نمیکنی.
  • فاطمه سادات A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    32 1
    اولا هرگز یه مساله اعتقادی با زور و تجمع و فشار و اعتراض عوض نمیشه. دوما ایکاش این اقایان در مورد تمام مسایل مانند اختلاس و دزدی و رانت خواری و وام های عجیب و غریب به اقازاده ها و ...اینقدر احساس مسئولیت میکردن
  • بی نام US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    25 1
    ای کاش در زمینه وضعیت اسفبار زندگی مردم و نا برابری ها و اختلاسها هم تجمع می کردن. همه چیز تو ایران برعکسه
  • یک طلبه از قم A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    32 0
    می خواهم این را فریاد بزنم وقتی تنها برای این طور مسائل تجمع می کنید و برای فقر و بیکاری و اختلاسهای میلیاردی و آلودگی هوا و فساد اداری سکوت می کنید مردم درباره شما چه فکر می کنند؟
  • داش مجید A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    16 1
    حجاب مهمه ولی اعتراضات و حرفهای این آقایان وقتی برای همه مردم ارزش پیدا میکنه که در مورد نقض بقیه قوانین هم تجمع و اعتراض داشته باشند،مثلا:اختلاس های سر به فلک گذاشته،سودهای بانکی که بالاتر از ربا هستند و...نه اینکه فقط در بعضی موارد خاص بلندگو دست بگیرند و در باقی موارد سکوت کنند
  • بی نام US ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    10 4
    دین اسلام دین انتخاب است. حق داری هرجور می خواهی زندگی کنی مادامی که باعث آزار و اذیت بقیه نشی. دین اسلام دینیست که به انسان آزادی کامل میده انقدر که موقع جنگ هم اباعبدالله میفرماید که هرکسی که نمی خواهد بجنگد برود. اما متاسفانه در ایران اصلا اینجور نیست و در کوچکترین مسایل هم تعیین تکلیف میشود و به قولی دایه بهتر از مادر میشوند.
  • م.م A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    14 3
    لطفا بخاطر گرانی و اختلاس و غیره تجمع اعتراضی برگزار کنید صواب داره خودتون که میدونید.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      7 1
      آخه به جز ثواب ممکنه زندان هم داشته باشه. ولی اعتراض علیه بی حجابی، زندان نداره
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    9 2
    این یک تجربه است:هرچه سخت تر بگیرید بدتر میشه.راحت بزارید خانوما رو.مطمئن باشید خودشون عقلشون میکشه چ جور بیان بیرون
  • ا A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    4 4
    حجاب دستور قرآن و اهل بيت است در اين شك داريد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يادتان رفته حضرت علي شكايت كردند كه: شنيدم در بازار زن و مرد تنه هايشان به هم مي خورد و اين را مصيبت اعلام فرمود؟؟؟؟؟؟؟ اصلاً شما كه نظر اسلام را راجع به گوهر زن نميدانيد چرا نظر خود را به اسلام مي چسبانيد؟ آيا حضرت زهرا الگوي شماست؟
  • علیییی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    3 6
    http://www.aparat.com/v/s4nzo به این فیلم نگاه کنید تقوای الهی پیشه کنید و بدونید که وعده ی الهی حقه و نیکوکارا و بدکارا با هم مساوی نیستند کسی که با حجاب نامناسب تو جامعه می گرده این رو بدونه که اگه باعث از هم پاشیدن خانواده ای یا گناه کردن جوونی بشه خدا در دنیا و آخرت مجازاتش می کنه
  • س IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 2
    من 22سالمه و3ساله که چادری شدم قبل از چادری شدنم از چادر وحجاب بدم میومد چون دست وپاگیر به نظرم میومد ولی هیچ ضدیتی با اون نداشتم منظورم اینه که اگه کار اشتباهی انجام میدیدم لا اقل نگیم کارمون درسته وبه اشتباه بودنش معترف باشیم تا باعث گمراهی عده ای دیگه نشیم این حق الناس بزرگیه...هر مد جدیدی که میزنیم که مخالف با اسلامه و چند نفر به خاطر این جور لباس پوشیدن ما بد لباس میشن این تنها گناه اونا نیست وما سهم بزرگی تو اون گناه داریم این که چرا چادری شدم مربوط به معجزه های زندگیمه اما باعث ننگ منه که تو سرزمین کفر یکی بلند میشه و طوری میپوشه وحجاب رو رعایت میکنه که من با این که تو سرزمین اسلامی دارم زندگی میکنم ...... خدا مجبوره به خاطر راه اومدن من معجزه کنه....