غلامرضا رضایی مهاجم فولاد خوزستان بعد از 410 روز توانست طعم گلزنی را بچشد.

امیر حسین اعظمی:  آخرین باری که او گل زد به دهم اسفندماه 1391 و دیدار پرسپولیس و سایپا برمی گردد و جالب اینجاست که خودش هم به طور دقیق نمی دانست که در این مدت گل نزده است. با این حال او یکی از بازیکنان مورد اعتماد حسین فرکی است که در نیم فصل دوم روزهای خوبی را با فولاد داشت. رضایی در مورد قهرمانی فولاد، صعود به مرحله حذفی آسیا و مسائل مختلف دیگر به سوالات  پاسخ می دهد.

 

بعد از قهرمانی در لیگ حالا در آسیا هم به مرحله حذفی راه پیدا کردید. مثل اینکه روزهای شیرینی را پشت سر می گذاری؟

خدا را شکر که بعد از قهرمانی در لیگ، در آسیا هم از این گروه صعود کردیم. البته بازی سختی داشتیم از طرفی بعد از جشن قهرمانی، بیشتر بچه ها در سفر بودند و ریکاوری تیم خیلی سخت بود. در ضمن باید بگویم که بازی رفت و برگشت مقابل الجیش سخت ترین بازی های فولاد بود ولی خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت.

 

گل قشنگی زدی، در این مورد چه صحبتی داری؟

نتیجه زحمات بچه ها بود خصوصا امید خالدی که با دید خوبش یک پاس عالی داد.

 

آیا فولاد پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟

خیلی ها از همان روز اول باور نمی کردند فولاد از این گروه صعود کند ولی ما بازی های خوبی انجام دادیم. البته قهرمان شدن در آسیا خیلی سخت است و فولاد برای رسیدن به این هدف باید تقویت شود. ما بازی به بازی پیش می رویم و هر چقدر بالاتر برویم بهتر خواهد شد. البته باید بگویم تا همین الان هم کارهای بزرگی انجام دادیم.

 

فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟

بعد از صعود به جام جهانی بازیکنان استراحت نداشتند و همین باعث شد تا  کیفیت خود را از دست بدهند. حتی کروش هم این موضوع را تایید کرده بود. در نیم فصل دوم اما شرایط من عوض شد و روز به روز بهتر شدم و پیشرفت را احساس کردم. من از شرایطم راضی هستم و خیلی انگیزه دارم. مطمئن باشید روز به روز بهتر می شوم.

 

ولی تیم ملی را از دست دادی؟

برای من یک موضوع خیلی عجیب است. تمامی بازیکنانی که در بازی با کره جنوبی در اردو بودند دوباره به تیم ملی دعوت شدند ولی وقتی از کره برگشتیم، من تنها کسی بودم که دعوت نشدم. در خیلی از بازی ها یار دوازدهم تیم ملی یا به نوعی تعویض اول بودم ولی کروش دیگر دعوتم نکرد.

 

از این اتفاق ناراحتی؟

خیلی ناراحت هستم. من در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتم و در این مورد کارشناسان می توانند نظر بدهند. بازیکنی هم نیستم که تجربه ملی نداشته باشم و این توقع را داشته باشم که به من فرصت بدهند. کروش خیلی به من اعتماد داشت ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که از تیم ملی دور شدم. با این حال دست از تلاش برنمی دارم و ناامید نمی شوم. در ضمن این را هم بگویم که زندگی فقط جام جهانی نیست و فوتبال در آینده هم برای من همچنین ادامه خواهد داشت. خیلی ها نیمکت نشین بودند ولی دعوت شدند و نمی دانم چرا مرا دعوت نکردند.

 

احتمال دارد در فولاد بمانی؟

من روزهای خوبی داشتم و اولویت اولم فولاد است. اگر قسمت بود می مانم و اگر هم قسمت نبود تصمیم دیگری می گیرم.

 

راستی می دانی بعد از 410 روز گل زدی؟

راستش را بخواهید نمی دانستم که بعد از 410 روز گل زدم، هر چند که می دانستم خیلی وقت بود گل نزده بودم. خیلی طولانی شد ولی در این مدت در خیلی از بازی ها نبودم. در ضمن بدشانسی هم آوردم. من بیشتر سعی می کنم موقعیت گل ایجاد کنم و  پارسال در فینال جام حذفی دو پاس گل پرسپولیس را من دادم. در نیمه نهایی هم من پاس گل دادم.

 

ولی خیلی ها می گویند تو یک مهاجم گل نزن هستی، از این حرف ها ناراحت نمی شوی؟

مشکل اینجاست که اسم من به عنوان مهاجم در ذهن ها ثبت شده است. من زیاد روی این مسائل حساسیت نشان نمی دهم ولی باید بگویم در این چند سال فقط در زمان مربیگری گل محمدی در پرسپولیس مهاجم بودم. من به عنوان مهاجم نوک خیلی کم بازی کردم و در تیم های دیگر بیشتر در پست هافبک به میدان رفتم. من آدمی نیستم که انتقادها را قبول نکنم ولی بعضی از انتقادها از روی غرض ورزی است.

 

دوری از پرسپولیس سخت نیست؟

خودم تصمیم گرفتم که جدا شوم و با دوری از پرسپولیس کنار آمدم. مهم این است که هرجا باشم باید از فوتبال لذت ببرم و مطمئن باشید در آینده روز های بهتری را از من خواهید دید.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =